Ik ben recent overgestapt van een Sony KDE-32S4010 met een externe Humax 5050c naar een Sony KE-48A9.
Zowel de 5050c als de A9 beschikken over 2 DVB-C tuners.
Bij de 5050c kan ik (met 1 smartcard) een programma opnemen en ondertussen lekker rondzappen, ook naar andere streams. Hij kan zelfs 2 programma's tegelijk opnemen uit verschillende streams en liet me dan zappen tussen de verschillende zenders binnen de betreffende streams.
De A9 laat me (met dezelfde smartcard in een CI+ module) bijv. het 20:00 journaal opnemen (problemen met NPO start) en tegelijk zappen, maar niet buiten de stream van NPO1, 2 en 3.
Dit lijkt dus sterk op wat de 5050c met een enkele tuner zou moeten kunnen.
Hoe zit dat? Zijn 2 tuners niet altijd 2 tuners?
Zowel de 5050c als de A9 beschikken over 2 DVB-C tuners.
Bij de 5050c kan ik (met 1 smartcard) een programma opnemen en ondertussen lekker rondzappen, ook naar andere streams. Hij kan zelfs 2 programma's tegelijk opnemen uit verschillende streams en liet me dan zappen tussen de verschillende zenders binnen de betreffende streams.
De A9 laat me (met dezelfde smartcard in een CI+ module) bijv. het 20:00 journaal opnemen (problemen met NPO start) en tegelijk zappen, maar niet buiten de stream van NPO1, 2 en 3.
Dit lijkt dus sterk op wat de 5050c met een enkele tuner zou moeten kunnen.
Hoe zit dat? Zijn 2 tuners niet altijd 2 tuners?