Mede onder verwijzing naar onderstaande:
Eigenaar Tweakers krijgt boete van de AP
Ik heb er voor de helderheid geen behoefte aan om dit account te laten verwijderen/intrekken/anonimiseren, maar als ik bij de instellingen kijk zie ik geen 'beëindig account' knop of iets van gelijke strekking.
Dus wat is op dit moment de procedure? Moet er wel of niet een ID bewijs worden geupload als je gegevens wilt inzien of het account laten verwijderen?
En hoe lang wordt onderstaande informatie die op deze pagina staat genoemd eigenlijk bewaard? Misschien lees ik er overheen, maar kan het niet vinden.
Eigenaar Tweakers krijgt boete van de AP
Ik heb er voor de helderheid geen behoefte aan om dit account te laten verwijderen/intrekken/anonimiseren, maar als ik bij de instellingen kijk zie ik geen 'beëindig account' knop of iets van gelijke strekking.
Dus wat is op dit moment de procedure? Moet er wel of niet een ID bewijs worden geupload als je gegevens wilt inzien of het account laten verwijderen?
En hoe lang wordt onderstaande informatie die op deze pagina staat genoemd eigenlijk bewaard? Misschien lees ik er overheen, maar kan het niet vinden.
Wanneer je Tweakers.net of Hardware.info bezoekt, registreren we een aantal technische gegevens zoals het IP-adres van je computer, het besturingssysteem dat je gebruikt, de internet browser waarmee je surft, de laatste internetpagina die je hebt bezocht voordat je op de websites kwam en de pagina's die je binnen de websites bezoekt.
Voor onbepaalde tijd ben ik gestopt met reageren op dit forum.