The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
Verwijderd
Ogenblik ajbOp donderdag 23 augustus 2001 21:00 schreef martin.h het volgende:
Nou en? dan maar een move, maar een slotje zonder reden?
Ik probeer even een GC mod te vinden om dat topic opnieuw te bekijken.
Anywayz, ik heb vandaag ofzo nog gezien dat een move een luxe is
En ook in de FAQ staat er een verhaaltje over, het lijkt me meer een SG topic.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Hehe nee weet ik, maar ik ga zo pitte omdat ik morgen er weer om half 6 uit mag en ik wou eigenlijk vanavond nog wel weten waaro hij dicht is.Op donderdag 23 augustus 2001 21:07 schreef JT het volgende:
martin, niet zo ongeduldig.
Verwijderd
Op donderdag 23 augustus 2001 21:12 schreef --BoBo-- het volgende:
Een mod hoeft een topic niet te moven, staat duidelijk in faq. Als een topic in het verkeerde forum staat is het je eigen schuld. Alleen zijn de mods meestal zo aardig om even te moven.
Oww dus ik had nu te maken met een boze mod ??Op donderdag 23 augustus 2001 21:12 schreef --BoBo-- het volgende:
Een mod hoeft een topic niet te moven, staat duidelijk in faq. Als een topic in het verkeerde forum staat is het je eigen schuld. Alleen zijn de mods meestal zo aardig om even te moven.
Verwijderd
Ga jij de faq maar ff lezen, duidelijk niet gedaan.Op donderdag 23 augustus 2001 21:14 schreef hdd het volgende:
[..]
Dat is alleen voor moves naar sg/hk..
Ik quote
Goed, zoals gezegd, zet je thread in het juiste forum! De moderators en admins kunnen threads weliswaar verhuizen als het per ongeluk een keer misgaat, maar we zijn niet je moeder die de rotzooi achter je opruimt. Gewoon goed opletten waar je het neerzet.
Topics die ECHT verkeerd geplaatst zijn worden gewoon op slot gedaan.
duhOp donderdag 23 augustus 2001 21:12 schreef --BoBo-- het volgende:
maar een reden erbij is wel zo aardig...
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Juist en ik heb ook haast nooit een topic gezien zonder een reden van sluiten al was het maar 1 woord...Op donderdag 23 augustus 2001 21:17 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
duh
maar een reden erbij is wel zo aardig...
Dan kunnen ze net zo goed stoppen.. Een topic sluiten zonder reden is natuurlijk vragen om topics over waarom topics zijn gesloten..Op donderdag 23 augustus 2001 21:28 schreef saviour het volgende:
Ze zullen er ook niet altijd evenveel zin in hebben he. Logisch.
Tuurlijk niet, als martin.h ff logisch bij zichzelf had naged8 dan wist hij ook wel waarom er een slotje op zat.Op donderdag 23 augustus 2001 21:39 schreef Timpie2000 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed stoppen.. Een topic sluiten zonder reden is natuurlijk vragen om topics over waarom topics zijn gesloten..
Maar ik stop hier nu mee want ik ga er geen gewoonte van maken om de crew te verdedigen