Mijn vraag:
Hoeveel cdwriters kan 1 pc tegelijk aansturen en dan liefst nog verschillende zaken te branden?
mvg,
Art
Hoeveel cdwriters kan 1 pc tegelijk aansturen en dan liefst nog verschillende zaken te branden?
mvg,
Art
20*350ZO45°
Verwijderd
Verwijderd
hmm dat vraag ik me af.... het lijkt me dat het burnproggie het natuurlijk in ieder geval 1x leest vanaf je hard disk (meest aannemelijk) en dan zou het natuurlijk ook wel aan te raden zijn om dezelfde branders te gebruiken. en natuurlijk ook op dezelfde snelheid. anders dan gaat het moeilijk worden. maar volgens mij is het in theorie mogelijk zonder buffer underrun met meerdere branders tegelijk te schrijvenOp donderdag 23 augustus 2001 20:46 schreef Osiris_NL het volgende:
Ehh, krijg je dan geen buffer underrun???
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Maakt volgens mij geen ruk uit of het windows of linux is, maar alleen hoeveel hardware er in je pc past volgens mij, en je kan natuurlijk allemaal burnproof nemen, , dan hebbie iig geen buffer underruns lijkt mijOp donderdag 23 augustus 2001 22:05 schreef Markiedam het volgende:
Onder Windows?? 1!!!
Onder Linux?? Zoveel je wilt----> 20.000!!
Verwijderd
Bloed, zweet & koffie
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!