(voor een 1333/1400)ik zit te twijfelen tussen een dragon orb3 of een alpha/delta combo,
tips en ervaringen welkom.
tips en ervaringen welkom.
Verwijderd
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Verwijderd
Waar denk je dat iedereen hier zijn wijsheid vandaan haalt wat betreft coolers, ik denk de roundup's die op tweakers zelf staan, dus jij kunt volgens mij net zo wijs worden als iedereen hier door die gewoon fftjes te gaan lezen.Op donderdag 23 augustus 2001 20:35 schreef Gifted1 het volgende:
search,search
ik wil gewoon ervaringen van nu!
maar bedankt voor de tip.
je kan bijna niks meer posten trouwens zonder dat er iemand over de search begint!
bijna alles is al eens een keer besproken.....
waarom is dit forum er dan in godsnaam nog?
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Verwijderd
Hetgeen je toch steeds verteld zal worden hier, is dat de meeste informatie uit reviews is te halen, en ervaringen van newbies zijn maar op één (heel soms twee) producten gebaseerd.Op donderdag 23 augustus 2001 20:35 schreef Gifted1 het volgende:
search,search
ik wil gewoon ervaringen van nu!
maar bedankt voor de tip.
je kan bijna niks meer posten trouwens zonder dat er iemand over de search begint!
bijna alles is al eens een keer besproken.....
waarom is dit forum er dan in godsnaam nog?
dan kom je dus op de silverado uit...beste geluid/koeling prestatieOp donderdag 23 augustus 2001 20:32 schreef cheiron het volgende:
Waarschijnlijk is de beste cooler degene die het best koelt en het minste geluid maakt![]()
en welke dat is zal vast al wel ergens staan ... via search kun je er achter komen ....try it ....
met papier mache kun je alles maken!!
Dat is nog helemaal niet zo'n gek idee! Ik zal is een keer als ik een oude vriezer tegenkom kijken of dit (goed) mogelijk is!Op donderdag 23 augustus 2001 20:30 schreef Driez het volgende:
Eeeuhm de vriezer
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Ik heb hem ook gehad.Op dinsdag 28 augustus 2001 20:41 schreef Scyth het volgende:
Ik heb de Silverado, een kleine pro's en nega's
Pro's:
- Goede koeling
- EEERRRUUUGGG Stil
- Een van de wijnige met axiale fans(Groter FANoppervlak)
Nega's:
- Zwaar (denk aan corecrushen tijdens transport![]()
)
- UH..... Er zijn koelers die beter koelen dan deze, maar meer geluid maken...
- Ze zijn duur... Te duur: Ik heb er 157 voor gegeven...
Geen inspiratie
Verwijderd