Toon posts:

BBS nederland -inruilen -niet te berijken - HELP!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een groot probleem hier! Ik heb een s900mt1 van IIyama aangeschaft, nu wil ik deze monitor omruilen, ik weet al exact welke ik er voor terug wil hebben.

Maar 1 probleemje!

Ze zijn NIET te bereiken.
Ze replyen GEEN email.
Ze leveren GEEN retourzendingsformulier mee.

Hoe kan ik IGN mijn screen omruilen :? HELP :7 !

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:56

Yucko

One clown to rule them all !

Het is bereiken .... en ik zou gewoon een aangetekende brief sturen :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 augustus 2001 20:27 schreef JaJoah het volgende:
Het is bereiken .... en ik zou gewoon een aangetekende brief sturen :)
oops, wat een lompe fout! Is er een mod die dit ff kan verbeteren please, staat zo stom! En een aangetekende brief is misschien een goed idee, maar als die er is is de inruil week voorbij!

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

misschien kun je'um zelf langsbrengen?

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Je kunt er desnoods langsgaan. Gaat niet om een paar gulden hier dus dan is dat echt wel de moeite. Zijn ze niet op vakantie ofzo? Als je een aangetekende brief verstuurd is volgens mij de geldige dagtekening de wettelijke datum. Hmmz, dat kwam er een beetje onzinnig uit. Wat ik bedoel te zeggen als jij binnen de periode de brief aangetekend verstuurd geef je aan er alles aan gedaan te hebben hun binnen de termijn te bereiken en moeten ze volgens mij wel ruilen. Niet toevallig een rechten studerende tweaker die meeleest en het precies weet?!?

Succes anyway, verstuur gewoon die aangetekende brief.
Langsgaan heeft geen zin (maybe zijn ze op vakantie en is het hele bedrijf dicht ofzo, bewijs maar eens dat je voor de deur stond. met een aangetekende brief heb je een bewijs dat je getracht hebt binnen de tijd te reageren).

Ennuh, die aangetekende briefjes zijn er vaak dezelfde dag nog als je 's morgens verzend d8 ik...

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5