Je kunt er desnoods langsgaan. Gaat niet om een paar gulden hier dus dan is dat echt wel de moeite. Zijn ze niet op vakantie ofzo? Als je een aangetekende brief verstuurd is volgens mij de geldige dagtekening de wettelijke datum. Hmmz, dat kwam er een beetje onzinnig uit. Wat ik bedoel te zeggen als jij binnen de periode de brief aangetekend verstuurd geef je aan er alles aan gedaan te hebben hun binnen de termijn te bereiken en moeten ze volgens mij wel ruilen. Niet toevallig een rechten studerende tweaker die meeleest en het precies weet?!?
Succes anyway, verstuur gewoon die aangetekende brief.
Langsgaan heeft geen zin (maybe zijn ze op vakantie en is het hele bedrijf dicht ofzo, bewijs maar eens dat je voor de deur stond. met een aangetekende brief heb je een bewijs dat je getracht hebt binnen de tijd te reageren).
Ennuh, die aangetekende briefjes zijn er vaak dezelfde dag nog als je 's morgens verzend d8 ik...
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5