Ik merk dat de vloerverwarmingspomp eigenlijk constant of in ieder geval veelvuldig op 43-44 watt aan het draaien is. Dat is toch een dikke 350 kwh per jaar. Het is mooi als dat wat beperkt kan worden. Zeker met de huidige prijzen is dat toch flink wat geld dat je kunt besparen / extra terugleveren.
De pomp die ik heb is een Wilo Para 25/6-43/SCU. Is het mogelijk hier een pompschakelaar op te zetten en zo ja, wat is aan te bevelen?
Het moet allemaal niet te lastig zijn voor deze leek. Ik kwam de "ECO Pump Switch HY-02" al tegen, dat ziet er vrij eenvoudig uit en heeft over het algemeen goede reviews lijkt het. Is die geschikt voor wat ik wil bereiken op deze pomp?
:strip_exif()/f/image/xjc6t5LHZByaXvTbXj9hr9w0.jpg?f=fotoalbum_large)
De pomp die ik heb is een Wilo Para 25/6-43/SCU. Is het mogelijk hier een pompschakelaar op te zetten en zo ja, wat is aan te bevelen?
Het moet allemaal niet te lastig zijn voor deze leek. Ik kwam de "ECO Pump Switch HY-02" al tegen, dat ziet er vrij eenvoudig uit en heeft over het algemeen goede reviews lijkt het. Is die geschikt voor wat ik wil bereiken op deze pomp?
:strip_exif()/f/image/xjc6t5LHZByaXvTbXj9hr9w0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yHfkvGRymdDHZ0Qpcb5UmpfZ.jpg?f=fotoalbum_large)