Sinds januari ben ik lekker bezig met sporten. Momenteel gebruik ik de Android app Home Workout, waarin ik hun Full Body 7*24 challenge afgerond heb, en sinds deze week de HIIT Intermediate erbij mee pak. Dat laatste bevalt wel, want ik wil graag een beter conditie krijgen en nog zo'n 10kg afvallen (of dit omzetten in spier). Ik denk dat HIIT een mooie manier is om dit te bereiken, alsook me wat fitter te voelen. Dat was de context, dan nu de vraag.
Welk HIIT programma kan ik gebruiken om lekker te sporten? Nu doe ik elke dag dezelfde oefeningen, wat me snel te saai zal worden. Ik heb al eens naar 7-minute workout gekeken, maar dat is dan ook meer van hetzelfde. Ook andere programma's die ik zie lijken niet per se HIIT te zijn, of je hebt er spullen bij nodig (ik wil het liefst puur met eigen lichaamsgewicht trainen, en thuis/buiten).
Alvast bedankt voor de tips
Welk HIIT programma kan ik gebruiken om lekker te sporten? Nu doe ik elke dag dezelfde oefeningen, wat me snel te saai zal worden. Ik heb al eens naar 7-minute workout gekeken, maar dat is dan ook meer van hetzelfde. Ook andere programma's die ik zie lijken niet per se HIIT te zijn, of je hebt er spullen bij nodig (ik wil het liefst puur met eigen lichaamsgewicht trainen, en thuis/buiten).
Alvast bedankt voor de tips
When life throws you a curve, lean into it and have faith!