Gaming laptop advies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjonl
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 31-08-2022
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk gamen, indien moet thuiswerken zou hij daarvoor ook gebruikt worden maar dat is niet het hoofddoel.

Voornamelijk voor de games:
  • Cities skylines (met veel mods en assets)
  • GTA 5 (roleplay mogelijkheden
Daarnaast het liefst ook wel een die toekomst bestendig is.

Wat is je budget?
budget is ongeveer 2000 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb totaal geen idee wat goed of slecht is. Het enige wat ik als voorkeur heb is voldoende opslag.

wat heb ik op het oog?

Ik heb wat verschillende laptops gezien van MSI maar deze komt wel overeen met mijn idee: https://tweakers.net/pric...eator-17-b11ug-406nl.html

[ Voor 14% gewijzigd door Gerjonl op 11-03-2022 16:02 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxeh
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 01-06 00:59
https://www.mediamarkt.nl...53cd9dcc6cc2b6776e6a73490

Ik zou voor deze laptop kiezen omdat het een 1440p scherm heeft voor net genoeg fps in bijvoorbeeld gta 5. Als je wel een laptop met 4k scherm wil kun je beter voor een rtx 3080 gaan met minimaal 160 watt. (Sommige gaming laptops hebben wel een 3080 maar met minder stroom bijv 130 watts en presteren dus ook veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:53
Ik heb zelf een Legion 5 pro en die zou ik dan ook aanraden.

GPU 3070,die de volledige 125 watt benut(is lang niet bij alle laptops zo)
Erg fijn toetsenbord met een goed scherm
Temperaturen die prima zijn voor het formaat van deze laptop

Belangrijk echt voor een gaming laptop dat de temperaturen binnen de perken blijven en dus goed de warmte kwijt kan.

Nadeel,van Legion 5 pro wil best wat lawaai maken vol belast, maar dat is eigenlijk met alle gameinglaptops zo,iets om rekening mee te houden.
En blaast de warmte ook gedeeltelijk aan de zijkanten uit de case, wat over je hand blaast die je gebruikt voor de muis.

Elke laptop heeft voor en nadelen, maar moet zeggen dat deze voor mij veel meer voordelen heeft als nadelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjonl
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 31-08-2022
freaky35 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:12:
Ik heb zelf een Legion 5 pro en die zou ik dan ook aanraden.

GPU 3070,die de volledige 125 watt benut(is lang niet bij alle laptops zo)
Erg fijn toetsenbord met een goed scherm
Temperaturen die prima zijn voor het formaat van deze laptop

Belangrijk echt voor een gaming laptop dat de temperaturen binnen de perken blijven en dus goed de warmte kwijt kan.

Nadeel,van Legion 5 pro wil best wat lawaai maken vol belast, maar dat is eigenlijk met alle gameinglaptops zo,iets om rekening mee te houden.
En blaast de warmte ook gedeeltelijk aan de zijkanten uit de case, wat over je hand blaast die je gebruikt voor de muis.

Elke laptop heeft voor en nadelen, maar moet zeggen dat deze voor mij veel meer voordelen heeft als nadelen
Ik heb er naar gekeken en zoals als deze dan https://www.lenovo.com/nl...00FYMH?IPromoID=LEN461260 is dit beter of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxeh
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 01-06 00:59
ik zou voor een 17 inch laptop gaan als je het veel gaat gebruiken, 15 of 16 inch is voor mij net wat te klein
ook heeft een 17 inch laptop waarschijnlijk betere koeling en dus ook veel meer kracht