[Feature Request] Frontpage - Nieuwsartikelen favoriten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude360
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:29
Mogelijk vrij specifieke request, maar ik gebruik vaker nieuwsartikelen van deze site als startdocument voor een ethische dialoog met mijn studenten. Waar nieuws: Facebook laat oproepen tot geweld tegen Rusland tijdelijk toe in bepa... natuurlijk weer een prachtig voorbeeld van is. Door de jaren heen heb ik zo al vele links opgeslagen, maar eigenlijk altijd buiten Tweakers om.

[TLDR Request:] Zou het een idee zijn als we frontpage-nieuwsberichten zouden kunnen 'favoriten'?

Wanneer ik nu op mijn profiel kijk, dan vind ik onder 'Activiteit' wel mijn eigen reacties terug, maar ik wil eigenlijk niet onnodig bij artikels met een 'tactical .' reageren. Bij het forum kan ik topics bookmarken, ook helemaal top om ze snel terug te kunnen vinden en een overzicht over te hebben. Maar is een soortgelijk idee niet ook -relatief makkelijk- mogelijk bij de Frontpage-artikelen?

Mocht ik er straal overheen kijken of er een alternatieve methode zijn -zonder spam in de comments achter te moeten laten- dan verneem ik het natuurlijk ook graag. :)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:07
Je kan de favorieten/bookmarks functionaliteit van je browser hiervoor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude360
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:29
Ah, daar had ik nog niet aan gedacht, ware het niet dat ik op verschillende systemen verschillende browsers gebruik en hier het liefst onafhankelijk van blijf.

Maar het is wel een idee inderdaad, eventueel 1 specifiek account hiervoor aanmaken, thanks!

Betreft mogelijke feature; bookmarken kan natuurlijk bij forum-topics ook, zou dit bij nieuwsartikelen lastiger te realiseren zijn?