Toon posts:

wat is dit nou waard?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat is een Packard Bell Aloh@ nu nog waard?

Het is een PIII 866, 64mb, 20gb, Draadloze muis en toeetsenbord, shared video. Met 17" monitor dit alles in een mooie kleine desktopkast. Hij is tweedehands maar zit nog in doos, wat is dit nou ongeveer waard.

Thnx

met dvd-speler, en is zowat nieuw

Verwijderd

Wat zit der bij? een dvd? welke? een cdrw? welke? welke videokaart? merk geheugen? welke? en zo kan ik wel ff doorgaan.

Advies? trek de pricewatch open en ga op zoek naar vergelijkbare systemen. Per jaar mag je de waarde * 2/3 doen lijkt me :)

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-07 14:43

AleXtc

Wannabe Pirat

nnaaaaah, ik denk ongeveer een 1500,-

Verwijderd

Ligt er volgens mij aan aan wie je hem verkoopt. Oud omatje kun je het duurder verkopen dan aan mensen die hier zitten.

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Als daar standaard de Aloh@ spullen inzitten gooi ik het op 1500 piek. Maar mijn voorgangers hebben gelijk, trek die pricewatch en vraag&aanbod even open om te kijken. Struin het net af via google om te kijken of er veel problemen met dat bepaalde type geweest zijn, zoek naar tests van computerbladen etc online om te kijken hoe dat ding beoordeeld werd toen ie uitkwam. Dan bepaal je de waarde...

Ennuh, als je m zelf probeert te slijten, zoek inderdaad iemand die al het bovenstaande niet doet dan kan je in mijn opinie meer vangen >:)

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Verwijderd

fl 1300 op Tweakers en fl 2000 op I-bazar :)
Pagina: 1