PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Beste is relatief... FMSX en NL MSX zijn twee goedeOp donderdag 23 augustus 2001 19:54 schreef GolbeZeromus het volgende:
Wie weet wat de beste MSX2 emulator is???
Waar kan ik die ongeveer vinden, want ik krijg allemaal gebroken links enz.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Als je al je oude MSX floppy's nog hebt kun je die ook weer gebruiken!
* FreakR baalt want z'n vader heeft ze bijna allemaal weggedaan
* FreakR baalt want z'n vader heeft ze bijna allemaal weggedaan
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
FMSX en RuMSX zijn de enige twee die ik ken. Mijn thuisbasis for emulators: www.emuunlim.com (en nee, dit is geen rom-site, dus volkomen legaal).
Okee, ik heb nu een spel hiervoor. Maar hoe werkt dat nou???
Stel ik heb Metal Gear 2 het titelscherm, maar hij reageert nergens op...
Ik heb vroeger nooit een MSX gehad, dus sorry als het dom klinkt.
Stel ik heb Metal Gear 2 het titelscherm, maar hij reageert nergens op...
Ik heb vroeger nooit een MSX gehad, dus sorry als het dom klinkt.
Verwijderd
Ik vind persoonlijk NLMSX de beste qua ondersteuning (zeker na versie 0.33, die FM-Pac/MSX-music nagenoeg perfect ondersteunt) Nadeel is dat je van alles wat je wilt emuleren eerst een disk-image moet hebben. Ik kan mijn eigen (compjoetania) demo's niet eens meer bekijken, omdat die een sector beveiliging hebben, en ik geen tooltje heb om daar een disk-image van te maken.Op donderdag 23 augustus 2001 19:54 schreef GolbeZeromus het volgende:
Wie weet wat de beste MSX2 emulator is???
Wil je Full-screen action en vind je FM-Pac van ondergeschikt belang dan is FMSX-dos de beste.(SCC wordt daarbij iig wel volledig ondersteunt). De meeste konami's kun je daarop iig wel spelen.
Pagina: 1