Ik zoek een?
Een goeie bang-for-buck mid-range Android smartphone
Hierbij heb ik het volgende wensenlijstje (op volgorde van prioriteit)
Tot ca 600 euro
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al meerdere Oneplus toestellen gehad, juist omdat ik hier custom roms op kon flashen
De Oneplus Nord 2 5G spreekt me momenteel wel aan echter valt het aanbod in custom roms me hier in tegen
Echter is het lastig filteren op unlockbare bootloaders en de verkrijgbaarheid van custom roms.
Mijn vraag is of er tweakers ervaring hebben met bepaalde merken waarbij de bootloader te unlocken is en er een goed aanbod aan custom roms is
Ik ben niet bang voor een minder bekend merk zolang de kwaliteit en reputatie maar goed is
Een goeie bang-for-buck mid-range Android smartphone
Hierbij heb ik het volgende wensenlijstje (op volgorde van prioriteit)
- Bootloader is zelf te unlocken (dus geen vage 3rd party tools of betalen voor een unlock code. Ik wil deze zonder code kunnen unlocken of de code moet snel opvraagbaar zijn bij de producent)
- Meerdere custom roms beschikbaar
- 128GB of hoger opslag
- 8GB + Ram
- 4000 MAh of hoger accu
- Goede camera
- Vingerafdruksensor
- Draadloos laden
- IP68 Rating
- USB C
Tot ca 600 euro
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al meerdere Oneplus toestellen gehad, juist omdat ik hier custom roms op kon flashen
De Oneplus Nord 2 5G spreekt me momenteel wel aan echter valt het aanbod in custom roms me hier in tegen
Echter is het lastig filteren op unlockbare bootloaders en de verkrijgbaarheid van custom roms.
Mijn vraag is of er tweakers ervaring hebben met bepaalde merken waarbij de bootloader te unlocken is en er een goed aanbod aan custom roms is
Ik ben niet bang voor een minder bekend merk zolang de kwaliteit en reputatie maar goed is
Try SCE to Aux