Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Ik zoek een?
Een goeie bang-for-buck mid-range Android smartphone

Hierbij heb ik het volgende wensenlijstje (op volgorde van prioriteit)
  • Bootloader is zelf te unlocken (dus geen vage 3rd party tools of betalen voor een unlock code. Ik wil deze zonder code kunnen unlocken of de code moet snel opvraagbaar zijn bij de producent)
  • Meerdere custom roms beschikbaar
  • 128GB of hoger opslag
  • 8GB + Ram
  • 4000 MAh of hoger accu
  • Goede camera
  • Vingerafdruksensor
Nice-to-have:
  • Draadloos laden
  • IP68 Rating
  • USB C
Wat is je budget?
Tot ca 600 euro

Wat heb je zelf al gevonden?

Ik heb zelf al meerdere Oneplus toestellen gehad, juist omdat ik hier custom roms op kon flashen

De Oneplus Nord 2 5G spreekt me momenteel wel aan echter valt het aanbod in custom roms me hier in tegen

Echter is het lastig filteren op unlockbare bootloaders en de verkrijgbaarheid van custom roms.

Mijn vraag is of er tweakers ervaring hebben met bepaalde merken waarbij de bootloader te unlocken is en er een goed aanbod aan custom roms is
Ik ben niet bang voor een minder bekend merk zolang de kwaliteit en reputatie maar goed is

Try SCE to Aux

Alle reacties

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-11 16:35
Misschien de Xiaomi Mi 10T Pro, ondanks dat het geen heel nieuw model is.
Zelf had ik de Xiaomi Mi 9T en daar was en is heel veel aanbod voor van custom roms.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05:55
Volgens mij zijn er 4 merken, OnePlus, Xiaomi/Poco, Pixel en Sony waar dit redelijk makkelijk te doen is.
Nokia, Huawei en Samsung doen zeker moeilijk en supporten het niet, Huawei werkt het zelfs actief tegen.
Zusterbedrijven van OnePlus; Oppo, Realme en Vivo weet ik niet zo van hoe goed of slecht ze zijn.