Via play op de Sharp Aquos Quattron 3D LC-40LE830E?

Pagina: 1
Acties:

• Gadgetjunk
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07-12-2024
Hallo allemaal,

Wij hebben een Sharp Aquos Quattron 3D LC-40LE830E televisie.
Nu hebben wij op onze telefoon, laptop en I-Mac via de site gewoon toegang tot Via play. (Hebben sinds deze week een abonnement genomen).
Maar omdat het op de televisie het toch het meest prettigst kijkt dit dus ook op de televisie willen hebben.
Ik heb al via Aqous Net+ geprobeerd de app te bemachtigen, via Google heb ik op een link geklikt en toen kwam ik uiteindelijk op een site waar je met de playstore op een knop installeren kon drukken. Hoevaak ik ook op de knop klikte, er gebeurde daadwerkelijk helemaal niks.
Nu is mijn vraag dus hoe kan ik de app op mijn tv krijgen, of via de site inloggen en toch gewoon via de site Via play kijken?

Alvast bedankt voor de reacties!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:53

FeaR

In GoT we trust

Puur gevoel maar iets in mij zegt dat je niet hoeft te verwachten dat ViaPlay beschikbaar is als app op een TV uit 2011...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Gadgetjunk
FeaR schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:20:
Puur gevoel maar iets in mij zegt dat je niet hoeft te verwachten dat ViaPlay beschikbaar is als app op een TV uit 2011...
Oké dat klinkt inderdaad wel logisch nu je het zegt. (De televisie is trouwens aangeschaft in 2016).
Wat zijn nu de opties om het toch op de tv te krijgen?

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Hij heeft wat HDMI ingangen. Chromecast is dan een optie. Stream je vanaf je telefoon naar de tv

Of rechtstreeks van je laptop streamen

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:53

FeaR

In GoT we trust

Gadgetjunk schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:38:
[...]
Oké dat klinkt inderdaad wel logisch nu je het zegt. (De televisie is trouwens aangeschaft in 2016).
Introductiejaar is veelal leidend bij dit soort producten.
Wat zijn nu de opties om het toch op de tv te krijgen?
Genoeg maar hangt van je randapparatuur af en wat je wilt. Heb je Ziggo Next dan kan het all app op de Next Box. Bron als laptop aansluiten via HDMI kan ook maar weet niet of je dat makkelijk vindt. Streamen kan ook nog. De opties zijn aanzienlijk. Scheelt, verder dan 1080p ga je niet komen dus een oudere Chromecast zou al werken (HDMI 1.3). Althans, nu nog geen 4K HDR dus snap als je wel iets nieuws wilt kopen dat je dan HDMI 2.0 wilt.

[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 10-03-2022 19:09 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Gadgetjunk
FeaR schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:08:
[...]

Introductiejaar is veelal leidend bij dit soort producten.

[...]

Genoeg maar hangt van je randapparatuur af en wat je wilt. Heb je Ziggo Next dan kan het all app op de Next Box. Bron als laptop aansluiten via HDMI kan ook maar weet niet of je dat makkelijk vindt. Streamen kan ook nog. De opties zijn aanzienlijk. Scheelt, verder dan 1080p ga je niet komen dus een oudere Chromecast zou al werken (HDMI 1.3). Althans, nu nog geen 4K HDR dus snap als je wel iets nieuws wilt kopen dat je dan HDMI 2.0 wilt.
Thanks voor je uitgebreide antwoord, wij hebben trouwens KPN.
Pagina: 1