Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
4k Videobewerking met grotere projecten0., excel, en. Voornamelijk Premiere pro.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€7000,- max, iets minder als mogelijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen mijn Logitech G500S muis. Oud maar vertrouwd.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoef geen HDD opslag, daarvoor heb ik externe backups en de cloud. Dus de PC zelf, monitors en keyboard.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Stil zou fijn zijn.
- Ik wil graag een keyboard met numpad, F-keys, mediacontrol en programmeerbare knoppen. Ik heb nu de G510S en ben er erg blij mee. Daarom keek ik naar de Logitech G915 wat alle features lijkt te hebben, maar ik sta open voor suggesties!
- Voor de rest wil ik graag een redelijke hoeveelheid SSD-opslag.
- Ik zat te kijken naar de LG C1 als monitor. Anders de G9 Neo wat mijn eerste instinct was maar velen op Reddit zeiden dat ik dan beter de C1 kan nemen. Ik sta open voor suggesties. De tweede monitor ben ik van plan om verticaal te draaien zodat deze ongeveer even hoog is als de C1 (mocht de C1 de main monitor worden)
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet, maar ik sluit het niet uit.
Wat verwacht je van ons?
Kwaliteit is redelijk belangrijk, ik wil dat het systeem betrouwbeer is voor meerdere jaren. Ik heb hier een eerste 'draft' gemaakt, maar ik sta volledig open voor suggesties!
4k Videobewerking met grotere projecten0., excel, en. Voornamelijk Premiere pro.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€7000,- max, iets minder als mogelijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen mijn Logitech G500S muis. Oud maar vertrouwd.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoef geen HDD opslag, daarvoor heb ik externe backups en de cloud. Dus de PC zelf, monitors en keyboard.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Stil zou fijn zijn.
- Ik wil graag een keyboard met numpad, F-keys, mediacontrol en programmeerbare knoppen. Ik heb nu de G510S en ben er erg blij mee. Daarom keek ik naar de Logitech G915 wat alle features lijkt te hebben, maar ik sta open voor suggesties!
- Voor de rest wil ik graag een redelijke hoeveelheid SSD-opslag.
- Ik zat te kijken naar de LG C1 als monitor. Anders de G9 Neo wat mijn eerste instinct was maar velen op Reddit zeiden dat ik dan beter de C1 kan nemen. Ik sta open voor suggesties. De tweede monitor ben ik van plan om verticaal te draaien zodat deze ongeveer even hoog is als de C1 (mocht de C1 de main monitor worden)
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet, maar ik sluit het niet uit.
Wat verwacht je van ons?
Kwaliteit is redelijk belangrijk, ik wil dat het systeem betrouwbeer is voor meerdere jaren. Ik heb hier een eerste 'draft' gemaakt, maar ik sta volledig open voor suggesties!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i9-12900K Boxed | € 594,99 | € 594,99 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z690 AORUS PRO (rev. 1.0) | € 299,90 | € 299,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3090 Ventus 3X 24G OC | € 2.049,- | € 2.049,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Silent Base 802 Window Wit | € 165,85 | € 165,85 |
| 1 | Monitoren | LG 27UL550-W Zwart | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer II 360 | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Toetsenborden | Logitech G915 (Qwerty US, Tactile) | € 189,90 | € 189,90 |
| 2 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF556C40BBK2-32 | € 305,96 | € 611,92 |
| 1 | Televisies | LG OLED48C16LA Zwart | € 976,- | € 976,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 129,90 | € 129,90 |
| 2 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 293,60 | € 587,20 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 5.993,56 | ||