Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de username. Je vindt deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van username', waar 'username' de nickname van de auteur is.
@arnoudwokke
nieuws: Belgische politie gebruikte Clearview AI veel vaker dan gedacht
Ik begrijp dat het een "quote" is van iemand. Maar wat staat hier nu eigenlijk? Is hier iets misgegaan of is er echt een perswoordvoerder die er zo'n zooitje van weet te maken?
Dan is het geen quote meer, maar wel zinnige tekst.
@arnoudwokke
nieuws: Belgische politie gebruikte Clearview AI veel vaker dan gedacht
Ik begrijp dat het een "quote" is van iemand. Maar wat staat hier nu eigenlijk? Is hier iets misgegaan of is er echt een perswoordvoerder die er zo'n zooitje van weet te maken?

Persoonlijk denk ik dat een paar punten en wat herschikken de leesbaarheid fors zullen verbeteren. Eventueel inclusief enige duiding van "na de taskforce bij Europol". Ik begrijp dat de taskforce een overlegmoment is? En geen overlegorgaan, zoals gebruikelijk?De top was volledig op de hoogte van het uitproberen van Clearview. "Dit betekent dat de hiërarchie van de federale gerechtelijke politie onmiddellijk na de taskforce bij Europol en dus voor dossiers waarin door leden van de federale gerechtelijke politie werd gewerkt op de hoogte was van het gebruik van de Clearview-gezichtsherkenningstechnologie en dit ook heeft toegestaan. Dit laatste blijkt ook uit de vaststelling dat het betalend gebruik van de Clearview-applicatie door de federale gerechtelijke politie nadien werd onderzocht maar uiteindelijk niet werd uitgevoerd."
Dan is het geen quote meer, maar wel zinnige tekst.
If you can see, look. If you can look, observe