Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gewoon een alleskunner voornamelijk gaming zowel gewone als VR.
En weer goed meekunnen de komende tijd. Eventueel tussentijds een nieuwe videokaart.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Alles incl wil ik toch wel max op 2000 zitten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Na ITX kast ga ik nu voor ATX, zodat ook oa grote videokaarten en meerdere schijven makkelijk passen was in vorige ITX wel mogelijk maar erg veel moeite en passen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel altijd gehad en zit gewoon in mn dna. Of het moet wel zoveel extra snelheid opleveren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Stil natuurlijk staat in woonkamer onder cq naast bureau
Ga je overklokken?
Niet meteen eerste gedachte zeker niet als het maar 10% winst oplevert.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zien jullie iets waar ik overheen gekeken heb? Vooral geheugen niet mijn specialiteit.
Iets wat niet past of echt veel goedkoper cq beter kan.
Ik dacht dat ik wel redelijk huiswerk heb gedaan.
Dit is wat ik zelf heb bedacht. Dacht eerst aan een 12700K maar een 12600K scheelt weer 130 euro voor niet al teveel snelheids en multicore verlies.
Ook was eerst een 3070TI gepland omdat het toch een leuke extra sprong vooruit was ten opzichte van een 3060 cq 3060TI dacht iets van 20% uit mn hoofd en het scheelde vorige maand maar 100 a 120 euro voor een goed en stil exemplaar..
Maar nu kan ik toch ongeveer 220 euro besparen door voor een 3060TI te gaan en kom ik naast de 12600K toch meer richting 2000 euro uit,
Gewoon een alleskunner voornamelijk gaming zowel gewone als VR.
En weer goed meekunnen de komende tijd. Eventueel tussentijds een nieuwe videokaart.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Alles incl wil ik toch wel max op 2000 zitten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Na ITX kast ga ik nu voor ATX, zodat ook oa grote videokaarten en meerdere schijven makkelijk passen was in vorige ITX wel mogelijk maar erg veel moeite en passen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel altijd gehad en zit gewoon in mn dna. Of het moet wel zoveel extra snelheid opleveren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Stil natuurlijk staat in woonkamer onder cq naast bureau
Ga je overklokken?
Niet meteen eerste gedachte zeker niet als het maar 10% winst oplevert.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zien jullie iets waar ik overheen gekeken heb? Vooral geheugen niet mijn specialiteit.
Iets wat niet past of echt veel goedkoper cq beter kan.
Ik dacht dat ik wel redelijk huiswerk heb gedaan.
Dit is wat ik zelf heb bedacht. Dacht eerst aan een 12700K maar een 12600K scheelt weer 130 euro voor niet al teveel snelheids en multicore verlies.
Ook was eerst een 3070TI gepland omdat het toch een leuke extra sprong vooruit was ten opzichte van een 3060 cq 3060TI dacht iets van 20% uit mn hoofd en het scheelde vorige maand maar 100 a 120 euro voor een goed en stil exemplaar..
Maar nu kan ik toch ongeveer 220 euro besparen door voor een 3060TI te gaan en kom ik naast de 12600K toch meer richting 2000 euro uit,
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-12600K Boxed | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z690 AORUS ELITE DDR4 (rev. 1.0) | € 252,90 | € 252,90 |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3060 Ti V2 OC Edition met LHR | € 699,- | € 699,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 Compact Black Solid | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 64,63 | € 64,63 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 129,90 | € 129,90 |
| 2 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (met heatsink) 1TB | € 179,98 | € 359,96 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.099,29 | ||
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant