Toon posts:

Facebook login niet mogelijk (verificatie code werkt niet)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Hallo allemaal!

Ik ben op mijn mobiele app uitgelogd en ook in mijn browser op de laptop.

Nu wil ik inloggen via mijn app en zegt hij verificatie code invoeren, die ik vervolgens in Facebook browser zelf moet opvragen. Gaat alleen beetje lastig als ik niet ingelogd ben?

Goed probeer ik het andersom, inloggen op browser. Voer een verificatie code in, die vind u in de Facebook app…

Ja hallo Facebook ik ben zowel in app als browser uitgelogd, hoe kan ik dan IN Facebook een code opvragen..?

Hoe in godsnaam kom ik nu in Facebook…?

Alle reacties

• Sleehond
  • Nu online
Niemand ervaring mee helaas….?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-06 11:08
Je hebt toevallig geen 2FA ingesteld?

Evt. kan je kijken of je wachtwoord resetten soelaas biedt, maar gezien je je huidige wachtwoord weet ga ik er niet vanuit dat het eindresultaat anders zal zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:34
Heb je hier al eens gekeken voor een optie: https://www.facebook.com/help/283100488694834 ?

• Sleehond
  • Nu online
robcoenen schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:44:
Je hebt toevallig geen 2FA ingesteld?

Evt. kan je kijken of je wachtwoord resetten soelaas biedt, maar gezien je je huidige wachtwoord weet ga ik er niet vanuit dat het eindresultaat anders zal zijn.
Wat is 2FA?

Wachtwoord resetten heeft helaas geen zin, want in moet dan continue een codegenerator raadplegen en die moet ik binnen Facebook checken, maar ik kom dus Facebook niet in. Super vaag allemaal…

• Sleehond
  • Nu online
Alles nagelopen, niks werkt. Zowel app als browser vraagt om mijn wachtwoord. Die voer ik in en vervolgens moet ik een codegenerator doen maar die zit in Facebook verwerkt waar ik dus niet in kom….

• Linnielin
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 16-09-2022
Hoi,
Ditzelfde probleem heeft een collega van mij ook.
Je komt niet meer uit die vicieuze cirkel |:( .
Heb je dit inmiddels op kunnen lossen? Zo ja, hoe?

• Stevenvgt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 28-02 00:02
Ik heb exact hetzelfde probleem. Heb inmiddels wel dit gevonden: https://nl-nl.facebook.com/help/163155247081024

Als je niet onlangs nog bent overgestapt op een andere provider, kun je deze tips proberen:

• Neem contact op met je mobiele serviceprovider om te controleren of je een sms-bericht verstuurt naar het juiste nummer.
- nog niet gelukt (weekend)

• Verwijder eventuele handtekeningen aan het einde van je sms-berichten. Deze kunnen voor problemen zorgen wanneer Facebook die berichten ontvangt.
- maakt geen verschil

• Stuur On of Fb naar 32665 (FBOOK).
- komt niet aan

• Wacht 24 uur voor het geval er een vertraging is in de levering.
- gedaan, komt nog steeds niet binnen

Tot dus ver, nog geen resultaat helaas.

• NicoleHH
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 18-01 20:23
Heb je toevallig een oplossing gevonden? Ik heb helaas hetzelfde probleem.

• MarcoKesselaer
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 20-05 14:45
Ik loop momenteel ook tegen hetzelfde probleem aan. Zijn dat toevallig nog meer mensen? En hoe hebben jullie het opgelost?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee