Facebook login niet mogelijk (verificatie code werkt niet)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-05 18:49
Hallo allemaal!

Ik ben op mijn mobiele app uitgelogd en ook in mijn browser op de laptop.

Nu wil ik inloggen via mijn app en zegt hij verificatie code invoeren, die ik vervolgens in Facebook browser zelf moet opvragen. Gaat alleen beetje lastig als ik niet ingelogd ben?

Goed probeer ik het andersom, inloggen op browser. Voer een verificatie code in, die vind u in de Facebook app…

Ja hallo Facebook ik ben zowel in app als browser uitgelogd, hoe kan ik dan IN Facebook een code opvragen..?

Hoe in godsnaam kom ik nu in Facebook…?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Niemand ervaring mee helaas….?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Je hebt toevallig geen 2FA ingesteld?

Evt. kan je kijken of je wachtwoord resetten soelaas biedt, maar gezien je je huidige wachtwoord weet ga ik er niet vanuit dat het eindresultaat anders zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:28
Heb je hier al eens gekeken voor een optie: https://www.facebook.com/help/283100488694834 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
robcoenen schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:44:
Je hebt toevallig geen 2FA ingesteld?

Evt. kan je kijken of je wachtwoord resetten soelaas biedt, maar gezien je je huidige wachtwoord weet ga ik er niet vanuit dat het eindresultaat anders zal zijn.
Wat is 2FA?

Wachtwoord resetten heeft helaas geen zin, want in moet dan continue een codegenerator raadplegen en die moet ik binnen Facebook checken, maar ik kom dus Facebook niet in. Super vaag allemaal…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Alles nagelopen, niks werkt. Zowel app als browser vraagt om mijn wachtwoord. Die voer ik in en vervolgens moet ik een codegenerator doen maar die zit in Facebook verwerkt waar ik dus niet in kom….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linnielin
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 16-09-2022
Hoi,
Ditzelfde probleem heeft een collega van mij ook.
Je komt niet meer uit die vicieuze cirkel |:( .
Heb je dit inmiddels op kunnen lossen? Zo ja, hoe?

• Stevenvgt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 05-05 21:10
Ik heb exact hetzelfde probleem. Heb inmiddels wel dit gevonden: https://nl-nl.facebook.com/help/163155247081024

Als je niet onlangs nog bent overgestapt op een andere provider, kun je deze tips proberen:

• Neem contact op met je mobiele serviceprovider om te controleren of je een sms-bericht verstuurt naar het juiste nummer.
- nog niet gelukt (weekend)

• Verwijder eventuele handtekeningen aan het einde van je sms-berichten. Deze kunnen voor problemen zorgen wanneer Facebook die berichten ontvangt.
- maakt geen verschil

• Stuur On of Fb naar 32665 (FBOOK).
- komt niet aan

• Wacht 24 uur voor het geval er een vertraging is in de levering.
- gedaan, komt nog steeds niet binnen

Tot dus ver, nog geen resultaat helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoleHH
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 18-01-2023
Heb je toevallig een oplossing gevonden? Ik heb helaas hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKesselaer
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 20-05-2023
Ik loop momenteel ook tegen hetzelfde probleem aan. Zijn dat toevallig nog meer mensen? En hoe hebben jullie het opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie79
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 24-03-2024
Ik heb dit probleem ook, iemand nog gelukt om het op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco77
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 23-04-2024
Hier juist hetzelfde.
verificatiecode ingeven maar ik kan niet eens in mijn oude fb account . Heb alles geprobeerd wat er staat maar tevergeefs. Blijf wel via mijn mail meldingen krijgen maar zelf kan ik niet in mijn account.
Echt erg.
Pas al meerder keer ingescand maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IlseV79
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 23-03 12:21
Hallo, ik heb helaas ook hetzelfde probleem na gehackt te zijn geweest. Had zelf nooit een 2FA ingesteld maar de hackers hebben dit onmiddellijk gedaan waardoor het wel geactiveerd is maar ik zelf niet over de code beschik. Is er iemand die hier intussen een oplossing voor gevonden heeft? Alle tips zijn welkom!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:28
@IlseV79 heb je al contact opgenomen met Facebook hierover? Als iemand anders nu de codes van jouw account heeft dan zal je dat volgens mij via FB zelf moeten oplossen.
Pagina: 1