iPhone 12 256 GB bij Amazon.nl gekocht...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazershark
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-01 11:54
Hallo,

Ik was al een tijd aan een nieuwe telefoon toe, en ik heb vandaag een iPhone 12 besteld via Amazon.nl. Ik was al enige tijd de (dalende) prijzen in de gaten aan het houden.

Ik was eigenlijk van plan om de 64 GB versie (ca. 700 EUR) te nemen, maar nu zag ik dat de 256 GB blauwe versie voor exact dezelfde prijs werd verkocht (700 EUR). De 128 GB versie was dan weer wel duurder (744 EUR). En andere kleuren van de 256 GB versie waren dan weer wel 860 EUR...

Alle modellen waren "verkocht en verzonden door Amazon", en "Nieuw", dus geen refurb, open box, 3rd party sellers of wat dan ook.

Mijn vraag: is dit normaal? Doet Amazon dit vaker om bepaalde modellen of kleuren uit de rekken te krijgen? Is dit een reactie op een promo van een concurrent? Ik vond het heel bizar...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:09
Ja gebeurt wel vaker (en de 12 is een 'oud' model). En als het verkocht en verzonden is door Amazon, kan er weinig mis gaan ook.

[ Voor 12% gewijzigd door GermanPivo op 09-03-2022 10:12 ]

9040 Wp | Zendure 11,5 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11:03

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Yup, Amazon heeft wel vaker deals rond Apple-producten.

Ze waren destijds ook de eerste die de Macbook Air M1 afprijsden van 1099 naar 899.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10:52
Er worden ook met regelmaat fouten gemaakt bij Amazon betreft verkoopprijzen.
Dat denk ik in dit geval dan ook, want 256GB de zelfde prijs als 64GB, en ook nog is goedkoper dan 128GB.
Dat heeft natuurlijk geen kloppende logica.

Vaak genoeg gezien dat x product erg goedkoop te vinden was, een dag later met een reguliere prijs.
Zo ken ik mensen in Amerika die zo regelmatig Senseo pads kunnen scoren voor een prikkie..
Amazon accepteert dat verlies dan ook gewoon.

Dus ja, geen echte antwoord op je vraag, wel dat het van alles kan zijn. Fouten, maar ook voorraden weg stampen.

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazershark
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-01 11:54
Okay, bedankt voor de reacties.

Denk dat ik dan gewoon geluk heb gehad, aangezien dit model na mijn bestelling opeens out of stock was.