Vraag
Alle reacties
15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°
Waarom blijf je dat doen als je daar al sinds 2016 op aangesproken wordt?
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Kwam op de envy 37 uit, maar 3000€ is boven mijn prijsklasse.
Daarmee ik hier eens vroeg, maar blijkbaar zijn er weer mensen die het beter weten en zagen en klagen.
[ Voor 3% gewijzigd door martyw op 09-03-2022 10:03 ]
Je bent er telkens op uit om de mensen de grond in te duwen, heb dit al van meerdere personen hier gehoord.
We zijn hier tenslotte om elkaar te helpen en niet om elkaar te pesten.
Voelt u zich beter als een ander miss, dan wil ik dat je niet meer reageerd op mijn posts.
Het respect en eerbied is bij u ver te zoeken.
Top, wat heb je al gevonden?snickerke schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:41:
Heb zelf al gekeken.
Één machine dus, en deze is boven het budget, wat is je budget? Zit hier rek in, heb je een absolute max?Kwam op de envy 37 uit, maar 3000€ is boven mijn prijsklasse.
Zoals al aangegeven vraag je lukraak 'is dit er'. Natuurlijk is dat er. Dat hadden we ook als antwoord kunnen geven maar daar heb je niks aan. Hoe uitgebreider jouw aangeboden informatie hoe specifieker de oplossingen die aangeboden worden kunnen zijn.Daarmee ik hier eens vroeg, maar blijkbaar zijn er weer mensen die het beter weten en zagen en klagen.
15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°
En dat werkt 2 kanten opsnickerke schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:23:
White_Collar ik vond uw opmerking ongepast.
Je bent er telkens op uit om de mensen de grond in te duwen, heb dit al van meerdere personen hier gehoord.
Voelt u zich beter als een ander miss, dan wil ik dat je niet meer reageerd op mijn posts.
Hier een random vraag dumpen zonder enige eigen inzet en verwachten dat mensen voor je aan de slag gaan vind ik ook aardig respectloos.
Dus begin gewoon met het DAA beleid te lezen en maak een volledige topicstart zodat we je ook daadwerkelijk kunnen helpen.
Ik constateer een feit, namelijk: je doet zelf geen research en dumpt een vraag op het forum neer.snickerke schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:23:
White_Collar ik vond uw opmerking ongepast.
het is beleid op het forum om zelf eerst research te doen, als je dat herhaaldelijk niet doet en feedback naast je neergelegd moet je niet gek opkijken dat het wat ergenis opwerkt.
Als je het vervelend vindt dat je daarop aansproken wordt, moet je wellicht afvragen waarom je niks met de gegeven feedback doet.
Precies datsapphire schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:31:
[...]
Dus begin gewoon met het DAA beleid te lezen en maak een volledige topicstart zodat we je ook daadwerkelijk kunnen helpen.
[ Voor 23% gewijzigd door White_Collar op 09-03-2022 11:13 ]
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Ja die bestaan.snickerke schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:50:
Bestaan er al in one systemen om te gamen?
Moet niet op full settings high kunnen allemaal...
Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.
Ja zijn er zat van te koop prijs klasse vanaf 3000 Euro.snickerke schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:50:
Bestaan er al in one systemen om te gamen?
Moet niet op full settings high kunnen allemaal...
Ook wel voor minder dan dat, maar niet te ver off-topic gaan! Er staat niks over de prijs genoemd in de TS.rc5proxy schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:20:
[...]
Ja zijn er zat van te koop prijs klasse vanaf 3000 Euro.
Kan het topic nu dicht? Volgens mij is de vraag beantwoord.
Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.
Daarom gaat dit topic op slot, maar voel je vrij om het opnieuw te proberen met een uitgebreide vraagstelling.
Aan degenen die het nodig vinden de TS persoonlijk aan te vallen, doe dit niet. Gebruik de topic report functie en reageer verder niet als je niets inhoudelijks toe te voegen hebt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()