Kia sportage 2014 draadloos laden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• pannalicour
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 03-11 18:08
Beste Tweakers,

Ging iets fout met plaatsen van topic maar gelukkig heb ik een screenshot gemaakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f12PemF-DsKyqZv7erTVu3CmPGs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vNx8nmHGHE5icFAI4oy9Tltd.jpg?f=fotoalbum_large

Sorry voor ongemak en alvast bedankt voor de moeite.

Mvg

Sam

Beste antwoord (via pannalicour op 09-03-2022 08:16)

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-11 12:54
Koop een sticky-pad...
Afhankelijk van de dikte van zo'n pad, kun je hem er gewoon op de lader leggen en kan de lader gewoon zijn werk blijven doen.
Je kunt ook zo'n pad kopen en er een gat in snijden ter grootte van de lader en hem eromheen leggen. Scheelt weer een millimeter.

[ Voor 18% gewijzigd door CappieL op 08-03-2022 22:46 ]

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:39
leest 10x makkelijker als je opnieuw je tekst even typt.

je mobiel glijdt van draadloos vak af, gebruik magneet + ijzeren stripje dat je in hoesje plakt?

Acties:
  • Beste antwoord

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-11 12:54
Koop een sticky-pad...
Afhankelijk van de dikte van zo'n pad, kun je hem er gewoon op de lader leggen en kan de lader gewoon zijn werk blijven doen.
Je kunt ook zo'n pad kopen en er een gat in snijden ter grootte van de lader en hem eromheen leggen. Scheelt weer een millimeter.

[ Voor 18% gewijzigd door CappieL op 08-03-2022 22:46 ]

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Het zou op zich wel netjes zijn om het spul gewoon even opnieuw te typen in plaats van een lekker lui screenshotje te plakken, maar goed... :O

Ik heb in mijn auto een soort buffers gemaakt met het zwarte foam waar mijn laptop in geleverd werd, op zijn plaats geplakt het dubbelzijdige tape. Misschien is dat iets.

Nomen nescio

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:44
Maar even de tekst uitgetypt:
Ik zit met het volgende. Mijn vader heeft een Kia Sportage van het bouwjaar 2014. Onder de handrem zit een plek waar je je telefoon draadloos kan opladen.. Het opladen werkt gewoon, niks mis mee. Alleen als je een bocht neemt of gewoon optrekt, dan schiet de telefoon uit dat vakje waardoor het opladen niet werkt. Als je de mobiel terug plaatst, laad hij natuurlijk weer op, maar het blijft super onhandig vind ik. Ik vraag mij af of dit zo hoort en of er niet een betere oplossing welke ik mis. Ik kan op internet niets vinden.

Ik heb een foto toegevoegd voor jullie.
Ik zou zo'n dun rubber matje er op leggen. Bij de ANWB hebben we zo'n dun ding wel eens gehad, nooit gebruikt, maar zou wel moeten werken.

[ Voor 14% gewijzigd door Arunia op 08-03-2022 22:45 ]

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Minder hard de bocht door gaan?

I have stability. The ability to stab.

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Je kunt je telefoon opladen voordat je vertrekt, zodat je de telefoon niet tijdens het rijden hoeft te laden :+

• pannalicour
99ruud99 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:39:
leest 10x makkelijker als je opnieuw je tekst even typt.

je mobiel glijdt van draadloos vak af, gebruik magneet + ijzeren stripje dat je in hoesje plakt?
Ik wist echt niet dat mijn screenshot zo lastig lezen was tenminste voor een aantal van jullie. Bij mij ziet het er erg leesbaar uit. Het kan zijn dat het niet voldoet aan een aantal regels van deze site. Maar afgezien daarvan, ga ik niet opnieuw iets typen op mijn mobiel als ik toevallig een foto heb.

Maargoed ik zie wel dat je mijn vraag hebt begrepen maar ik snap niet wat je echt bedoelt. Vraag je nu aan mij of ik dat magneetje al heb of?

• pannalicour
Bra-Jo schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:40:
Het zou op zich wel netjes zijn om het spul gewoon even opnieuw te typen in plaats van een lekker lui screenshotje te plakken, maar goed... :O

Ik heb in mijn auto een soort buffers gemaakt met het zwarte foam waar mijn laptop in geleverd werd, op zijn plaats geplakt het dubbelzijdige tape. Misschien is dat iets.
Ik snap niet waarom jij je daaraan ergt. Het is misschien anders dan normaal maar niet netjes?

Mijn post is voorzien van: beste Tweakers + inhoud + groet met mijn naam en bedankje aan jullie voor de moeite. Netter dan dat kan bijna niet. Jij begroet mij niet eens lol.

En lui? Tsja, loop jij nog een keer naar een koffiezetapparaat als je een reserve koffie hebt staan op je bureau?

Verder dan dat snap ik niet echt wat je bedoelt met je oplossing.

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

pannalicour schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:16:
[...]

Ik snap niet waarom jij je daaraan ergt. Het is misschien anders dan normaal maar niet netjes?

Mijn post is voorzien van: beste Tweakers + inhoud + groet met mijn naam en bedankje aan jullie voor de moeite. Netter dan dat kan bijna niet. Jij begroet mij niet eens lol.

En lui? Tsja, loop jij nog een keer naar een koffiezetapparaat als je een reserve koffie hebt staan op je bureau?

Verder dan dat snap ik niet echt wat je bedoelt met je oplossing.
Hoi! :w

Groeten als aanhef en afsluiten met je naam oid hoeft op Tweakers niet. ;)

In mijn wereldje typ je je vraag, en als dat misgaat, typ je 'm nog een keer. Ik vind een screenshotje gemakzuchtig, liever copy/paste dan je verhaal nog een keer typen. Maar goed, ik ben een ouwe zeikerd, laten we het daar maar op houden.

Inhoudelijk:
Ik bedoel dit spul:
Afbeeldingslocatie: https://i.ebayimg.com/images/g/g00AAOSwSZtewF95/s-l400.jpg
Daar heb ik een soort frame van gemaakt waar mijn telefoon precies in past, en dat heb ik met tape op het oplaadpunt geplakt.

Nomen nescio

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-11 23:43

Ardana

Mens

Schopje naar MOB

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:39
Op pc ziet de foto er klein uit.
Voor rest nee ik bedoelde plak een magneet je boven de draadloze oplader, en een ijzeren stipje in je hoesje.
Pagina: 1