m-atx of flex-atx met alles onboard EN tv-out

Pagina: 1
Acties:

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 20:24

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Ik heb de search gebruikt en ben wel wat bordjes tegengekomen, maar niet die ik zoek. Bestaan deze eigenlijk wel? Er moet dus wel TV-out opzitten. Het liefst FC-PGA, maar socketA mag ook wel.

Ik kan ze niet vinden.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Onboard TV-Out heb ik echt nog nooit gezien... :)

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Ik heb al eens beter zitten zoeken en ze bestaan wel. Wel allemaal S370 borden.
Hieronder een paar types:
ECS P6IWP-Fe
GA-GWF27-E
GA-GWMMC7-1
Shuttle ME62
Supermicro 370SWT

Maar geen van allen in de pricewatch, dus waar te zoeken in NL?

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Misschien moet je even contact opnieuw met de Nederlandse afdeling van Supermicro?

Supermicro Computer B.V.
Het Sterrenbeeld 28, 5215 ML
's-Hertogenbosch, The Netherlands
Tel: +31-(0)73-640-0390
Fax: +31-(0)73-641-6525
www.supermicro.nl
E-mail: sales@supermicro.nl

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Alleen jammer dat die 370SWT geen onboard LAN heeft. moet er eigenlijk wel op zitten. Ik wil er geen andere kaarten bijin hebben namelijk.
Ik zoek ff verder. Heb al een mailtje naar gistron gestuurd of zij aan die elitegroup P6IWP-Fe kunnen komen.

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
He Nicap

Dit is precies waar ik ook mee zit.....

vooral die vid-out is een probleem. Ik denk dat ik nog even wacht op de bordjes met de gforce chipset van Nvidia
http://www.tweakers.net/nieuws/18105

een abit en een MSI:
http://www.watch.impress.co.jp/pc/docs/article/20010604/209.jpg
http://www.watch.impress.co.jp/pc/docs/article/20010604/207.jpg

Post/mail aub ff als je zoiets kan vinden, want ik wil er ook een....

MZL Spyro

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Verwijderd

Ik heb hier de Asus Cuwe-FX liggen. die heeft alles onboard behalve die TV-OUT, maar met een klein add-on kaartje voor het mobo heb je dat ook. zo is er ook een add-on kaartje voor lcdschermen, en een add-on kaartje voor 2 extra USB ports. Deze kaartjes zijn lekker klein, en nemen geen pci-slot in als ze erop zitten.
wel jammer is is dat t mobo geen agp slot heeft, en maar 1 pci slot.
Het mobo ondersteund max 512mb ram en een intel 1Ghz.
Interesse? mail me maar.

• Spyro_the_Dragon
Op vrijdag 24 augustus 2001 14:57 schreef Misantrophia het volgende:
Ik heb hier de Asus Cuwe-FX liggen. die heeft alles onboard behalve die TV-OUT, maar met een klein add-on kaartje voor het mobo heb je dat ook. zo is er ook een add-on kaartje voor lcdschermen, en een add-on kaartje voor 2 extra USB ports. Deze kaartjes zijn lekker klein, en nemen geen pci-slot in als ze erop zitten.
wel jammer is is dat t mobo geen agp slot heeft, en maar 1 pci slot.
Het mobo ondersteund max 512mb ram en een intel 1Ghz.
Interesse? mail me maar.
Heb jij dat add-on kaartje voor TV-out dan ook liggen? Zo ja, dan contact ik je wel, zo nee.... jammer maar helaas, want dat is nou net essentieel (zeker omdat er geen AGP opzit)

MZL Spyro

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Verwijderd

nee, da kaartje heb ik nie. en heb ook nie gezocht/rond gevraagt of dat te koop is in NL.

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Hoi, Spyro. Ik kreeg net een mailtje terug van Gistron.
Dit was letterlijk de reply:

Nee

mvg
Gistron

Jammer dus. Op naar de volgende. Weet iemand misschien de importeur van ECS in NL? Kan ik misschien beter hun mailen.
Zodra ik wat weet zal ik het posten spyro( en eventueel anderen)

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Ik heb ff weer gezocht en het beste wat ik kan vinden is hetzelfde als misantrophia ook heeft. Je hebt in bijna alle gevallen een add-on nodig voor TV-out. Best balen. Ik zal te tip van Brz toch maar opvolgens en supermicro mailen. De Supermicro 370SED is te koop in NL(volgens pricewatch) en kost 185,-. Nou moet daar dus alleen nog zo'n add-on bij en daar ga ik nu ff voor mailen.

Die Die bordjes met Nvidia chipset zullen wel iets prijziger zijn dan dit. Wanneer moeten die dingen ongeveer leverbaar zijn trouwens?

• Spyro_the_Dragon
Ergens in september wordt het leverbaar... Dus... Maargoed, als je zo'n add-on kaartje kan krijgen....

Nog een tip misschien: kijk eens op de sites van de dells en compaqs etc.. Zit ook nog wel wat tussen, maar is wel weer duur en ik vraag met af of het uberhaupt te krijgen is in nederland

mzl Spyro

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Morgen hoor ik wat meer. Ik krijg als het goed is te horen of ze aan een FlexATX kunnen komen met zo'n TV-out addon.
Het is niet de Supermicro maar een Gigabyte. Maakt geen zak uit natuurlijk. Er zit alles op(helemaal als die addon te krijgen is).
Pagina: 1