Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Ik heb het niet uitgeprobeerd, maar ik denk dat dit wel werkt:Op donderdag 23 augustus 2001 18:55 schreef Matsie het volgende:
kan je op de een of andere manier instellen zodat de telefoon niet meer gaat piepen als je hem op moet laden? want anders heb je er nog nix aan dat -als de batterij bijna op is- dan de belmelodie uit staat (als je bijv op school zit).
alvast bedankt!
Menu -> Geluid -> Service-tonen -> Waarsch.-tonen (uitvinken)
Geeft 'ie in dit geval dan wel lawaai als je via de links onderste toets alle tonen hebt uitgeschakeld
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Die stonden al uitgevinkt. ik dacht eerst ook dat dat het was maar dat is het nietOp donderdag 23 augustus 2001 19:05 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Ik heb het niet uitgeprobeerd, maar ik denk dat dit wel werkt:
Menu -> Geluid -> Service-tonen -> Waarsch.-tonen (uitvinken)
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Jammer
BVD MVG VDL
ja, dat dacht ik al.Op zaterdag 25 augustus 2001 10:19 schreef VDL het volgende:
Mijn huisgenootje heeft ook een Siemens en daarvan kan het geluid (irritante piepen) niet worden uitgezet. Ook als je je profiel op stil hebt staan, blijft de foon piepen als de batterij leeg is.
Jammer
jammer ja
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Vraagje: kun je bij Nokia ook per profiel instellen of het licht aan/uit moet en ook het trilalarm?Op zaterdag 25 augustus 2001 10:34 schreef jelmervos het volgende:
Die profielen zijn idd niet echt super. Je kunt niet echt alles instellen. Dan zijn die van een Nokia beter. Als je die op stil zet is ie ook echt helemaal stil, wat je verwacht dus.
Verwijderd
Zodra er nog maar 1 blokje van de batterij over is weet ik dat 'ie waarschijnlijk geen dag meer meekan, dus dan ontlaad ik hem meteen zodra ik thuis kom (en dan meteen weer opladen dus).Op zaterdag 25 augustus 2001 12:07 schreef mafiasven het volgende:
hmmz kijk op tijd op je batterijik kijk vaak gewoon al op me phone voor smsjes enz en dan zie ik wel wanneer batterij bijna leeg is dan zet ik hem gewoon uit
Dat vind ik altijd erg irritant van die dingen op batterijen: als je ze net nodig hebt zijn ze leeg
Verwijderd
kan idd ookOp zaterdag 25 augustus 2001 13:52 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Zodra er nog maar 1 blokje van de batterij over is weet ik dat 'ie waarschijnlijk geen dag meer meekan, dus dan ontlaad ik hem meteen zodra ik thuis kom (en dan meteen weer opladen dus).
Dat vind ik altijd erg irritant van die dingen op batterijen: als je ze net nodig hebt zijn ze leeg. En dat probeer ik zo te voorkomen dus.
Verwijderd
Enige wat niet verandert is het telefoonboek volgens mij
Ik laadt btw mijn telefoon gewoon iedere avond op, nergens last van, of et moet zijn dat je meer dan 2/3 uur per dag belt
Verwijderd
tja maar jij moet je telefoon ook wel elke avond opladen met een standby tijd van maar een paar uur met de t28sOp zaterdag 25 augustus 2001 15:14 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Ik kan bij de profielen van me T28s alles instellen wat ie wel en niet mag...
Enige wat niet verandert is het telefoonboek volgens mij
Ik laadt btw mijn telefoon gewoon iedere avond op, nergens last van, of et moet zijn dat je meer dan 2/3 uur per dag belt
Voordeel vind ik wel dat je de batterij kan ontladen