Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:09
Reclame op de radio....
weer zo'n lekker initiatief, een wappie krant huis aan huis, misschien tijdelijk maar even een nee-nee sticker op de bus....
Hoe kunnen we dit stoppen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Meestal hebben dergelijke bezorgers maling aan de 'nee-nee' sticker. Zo heb ik zelf ook al een keer rotzooi gehad. Gelukkig maar eenmalig, trouwens. Misschien dat je het bij de Gemeente of Politie kan melden, geen idee. Maar meer dan bij het oud papier (of in de kachel gooien) zou ik zelf niet er aan spenderen qua tijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

@HvdBent Waar heb je het in hemelsnaam over?

Oké ik kan puzzelen, maar dit gaat wel heel snel ..

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:15
Ik lees dat ze deze op alle adressen (5,9 miljoen) gaan bezorgen, ongeacht of je dus ja / nee stickers hebt.
De Hoe Nu Verder krant wordt vanaf 7 maart a.s. op ieder adres in Nederland bezorgd en heeft een oplage van 5,9 miljoen stuks.
Het gaat om een eenmalige uitgave, denk niet dat je dit kunt stoppen. Behalve een melding maken bij instanties (maar welke je dan het beste kunt berichten, idk).

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:58

Soggney

Zeekomkommer

Hoe kun je idioten stoppen? Is dat de vraag.
Misschien is idioten te sterk, fanatiekelingen?

Uiteindelijk is vertikaal klasseren de oplossing voor het vodje zelf

[ Voor 58% gewijzigd door Soggney op 08-03-2022 16:19 ]

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVX73
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:47
Retour afzender sturen

Klagen bij de SRC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Voor degenen die het nog niet begrijpen, schijnbaar is dit een actie van een groep Nederlanders die aandacht wilt: zie ook https://hoenuverder.org/.

@True Mogelijk legt dit je dus eea uit. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 08-03-2022 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

CH4OS schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:27:
Voor degenen die het nog niet begrijpen, schijnbaar is dit een actie van een groep Nederlanders die aandacht wilt: zie ook https://hoenuverder.org/.

@True Mogelijk legt dit je dus eea uit. ;)
Ah, helder. Geen aandacht geven en verder gaan, vooral je stem blijven uitbrengen op de momenten dat het kan en ze geen onnodig podium geven.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:39
5.9 miljoen * X pagina's papier die gedrukt, vervoerd en bezorgd worden om vervolgens door 99% niet te worden gelezen. Om het vervolgens te moeten recyclen.

Ik hoop dat niet dat een deel van hun boodschap iets te maken heeft met het milieu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:09
418O2 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:10:
5.9 miljoen * X pagina's papier die gedrukt, vervoerd en bezorgd worden om vervolgens door 99% niet te worden gelezen. Om het vervolgens te moeten recyclen.

Ik hoop dat niet dat een deel van hun boodschap iets te maken heeft met het milieu
ik hoop dat het 99% zal zijn, ik vrees met grote vreze....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:15

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Een topicstart zonder relevantie informatie en met terminologie over 'wappies' geeft geen goed beeld van je wil bereiken. Mocht je wederom een nieuw topic willen openen, in Algemene Zaken of Themaforum: Coronavirus zou het beter passen. In deze vorm gaat het topic op slot

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.