X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
https://quarantainecheck.rijksoverheid.nl/
Voor de rest zou ik gezond verstand houden.
Mijn vrouw was ook 2x positief geweest en bij beide keren hebben we gewoon samen geslapen in 1 bed.
Hierbij moet ik wel aantekenen dat ik wel gewoon thuis werkte en regelmatig een zelftest deed (bijna elke dag 1).
Na elke negatieve zelftest heb ik gewoon boodschappen gedaan, zodat we iets te eten en drinken hadden in huis.
Daarnaast liet ik onze hond gewoon 3x per dag uit, waarbij je ervoor zorgt dat je uit de buurt blijft van iedereen...
[ Voor 3% gewijzigd door Lelletje op 08-03-2022 12:48 ]
U bent huisgenoot of nauw contact en heeft geen klachten
U heeft een huisgenoot of bent een nauw contact van iemand met corona. U heeft geen klachten.
U hoeft niet in quarantaine als:
u in 2022 corona heeft gehad; of
u meer dan 1 week geleden een boostervaccinatie kreeg; of
uit overleg met uw werkgever blijkt dat u onmisbaar bent en voldoet aan de voorwaarden van werknemers in essentiële bedrijfsprocessen.
Test bij klachten
Krijgt u toch coronaklachten? Doe een zelftest. Of laat u dan testen: maak online een afspraak of bel 0800-1202. Houd daarvoor uw burgerservicenummer (BSN) bij de hand.
3 dagen later was iedereen positief in huis. Dus het komt vast wel. Zeker in een kleine woning,
Wellicht een optie om een weekje het huis uit te gaan ?
Pasgeleden testte mijn dochtertje positief (div. besmettingen in klas) en 2 dagen later mijn vrouw ook (volledig geboost). In verband met risico heb ik in die periode van 1,5e week thuis gewerkt.
In huis hebben wij nauwelijks afstand gehouden (kan ook niet anders met een 4 jarige meid) en uiteindelijk zijn mijn zoontje (7) en ik geen enkel moment positief getest.
Een week later bleek een teamgenoot positief te zijn, terwijl ik de dag ervoor nog getraind had met hem (binnen anderhalve meter). Wederom zelf niets...
Een week later kwam een collega aan met het verhaal dat hij positief testte (zonder klachten), terwijl we nog uitvoerig werkoverleg hebben gehad diezelfde dag van ruim een uur.
Wederom zelfs niets....
Geen idee met hoe dit virus tewerk gaat...maar ik heb er ondertussen 4 pakjes aan thuistests doorheen gewerkt en allen waren negatief....
Wabbawabbawabbawabba
-disclaimer, ik ben geen arts en ik ben maar een persoon op internet. Vooral niet naar mij luisteren
[ Voor 18% gewijzigd door MM99 op 08-03-2022 15:07 ]
Beterschap voor je vrouw!
Ik werk thuis in quarantaine, heb gek genoeg wél dezelfde klachten, maar test constant negatief. Vriendin test zowel met zelftests als bij GGD positief.
Wij slapen gewoon bij elkaar in bed en zitten 's avonds naast elkaar op de bank.
Ik ben 2x geprikt, vriendin 3x. Gek eigenlijk, je zou toch zeggen dat we gezien de klachten en dat we sinds afgelopen vrijdag continu bij elkaar geweest zijn dat we dan allebei positief zouden testen. (Ik zal dan kennelijk toch net iets anders hebben opgelopen dat dezelfde klachten veroorzaakt)
Interpolis, glashelder!
En hier ligt ook meteen een probleem. Je zou voor de grap een PCR in moeten plannen om te zien of je daar wel positief test. Er gaan geruchten het internet over waarin word vermeld dat sommige mensen chronisch negatief testen met een thuistest om vervolgens via PCR een positieve test mee naar huis krijgen....TheIbex schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:13:
Hier ook een positieve thuis.
Ik werk thuis in quarantaine, heb gek genoeg wél dezelfde klachten, maar test constant negatief. Vriendin test zowel met zelftests als bij GGD positief.
Wij slapen gewoon bij elkaar in bed en zitten 's avonds naast elkaar op de bank.
Ik ben 2x geprikt, vriendin 3x. Gek eigenlijk, je zou toch zeggen dat we gezien de klachten en dat we sinds afgelopen vrijdag continu bij elkaar geweest zijn dat we dan allebei positief zouden testen. (Ik zal dan kennelijk toch net iets anders hebben opgelopen dat dezelfde klachten veroorzaakt)
Aan de andere kant ; Op een gegeven moment moeten we ook kunnen leren leven met dit virus...en wat is beter dan dit te doen met deze (milde) variant....
Wabbawabbawabbawabba
Persoonlijk deden wij dagelijks een zelftest bij positieve huisgenoten
Zelf niet maar het werk overigens want werkgever vaart een veilige koers.
Mijn enige tip: houd je hoofd koel en beterschap.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Dit topic is gesloten.