heb je dit persee nodig want ik bespaar het liefst zoveel mogelijk ruimte en ik wil mijn kassie lekker licht houden!!!!!!!!!
hoef niet perse lijkt mij maar is wel aan te raden
omdat je met reservoir bij kunt vullen etc. anders moet je een volledig gesloten systeem maken
omdat je met reservoir bij kunt vullen etc. anders moet je een volledig gesloten systeem maken
Verwijderd
Wat is dat want daar ben ik eigenlijk best wel benieuwd naar?Op donderdag 23 augustus 2001 18:59 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
bijvullen is het probleem niet ik heb een filling and bleeding system van swiftech !!!!!!
Check dit maar fffff http://www.swiftnets.com/barebone.htm
Verwijderd
Kewl thnxOp donderdag 23 augustus 2001 19:08 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
Check dit maar fffff http://www.swiftnets.com/barebone.htm
ok bedankt maar hebbie een goed merk ofzo moet ongeveer 1300l per uur pompen !!! en hij moet 24/7 kunne draaien
Verwijderd
het kan met een inline pomp ik zou alleen wel een klein expansievat ofzo nemen om te voorkomen dat er lucht in je systeem komt
Verwijderd
24/7? zou ik maar voor de zekerheid ervoor zorgen dat je pc uitgaat als je pomp stukgaat ofzo anders een beetje eng
en een goed merk: ga gewoon naar een aquarium iwnkel of een dierenzaak ofzo
en een goed merk: ga gewoon naar een aquarium iwnkel of een dierenzaak ofzo
Ik zou voor een Sicce Idra gaan. Die pompt 1300 L/uur, en is met bijgeleverde hulpstukken ook als inline te gebruiken. Wel even opletten, want de rubberen ring die Sicce meelevert om het geheel af te dichten, daar wil het nog wel eens lekken (vraag maar aan Herman van waterkoeling.nl).
Je kan dus gewoon die pomp nemen, maar dan wel onderin de kast zetten met een klein plastic bakje eronder (net zoals zo'n wasmachine-lek-bak)
Je kan dus gewoon die pomp nemen, maar dan wel onderin de kast zetten met een klein plastic bakje eronder (net zoals zo'n wasmachine-lek-bak)
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Ga even bij de AH langs en haal daar een reservoir op naar keuze, ze hebben diverse in hun assortiment (zijn daar echter bekend als tupperware
)
Voordelen ? makkelijk gaatje maken in deksel & alles zo goed als luchtdicht...en net zo groot als je het wil hebben..voor de belachelijke prijs van iets rond 7 gulden (sorry 3.18 euro
) ?
zo kan je nog wat experimenteren
Ideetje ?
(werkt wel mooi namelijk....hebbut ook gedaan...)
Voordelen ? makkelijk gaatje maken in deksel & alles zo goed als luchtdicht...en net zo groot als je het wil hebben..voor de belachelijke prijs van iets rond 7 gulden (sorry 3.18 euro
zo kan je nog wat experimenteren
Ideetje ?
(werkt wel mooi namelijk....hebbut ook gedaan...)
Pagina: 1