Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelvk123
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14-10 19:29
Ik zoek een?
Mobiele telefoon

Wat is je budget?
Bij goede onderbouwing ~700-800

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks gebruik, social media, filmpjes, muziek, ook op vakantie en tijdens activiteiten/events foto's/videos.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kom van de Oneplus One, Oneplus 3 en nu (2.75jaar) de Oneplus 7. Altijd zeer tevreden over geweest.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik twijfel om even snel de Nord 2 te halen, maar ben ook bereid te wachten op de 10pro, al lees ik hier en daar er wat negatieve dingen over en vind ik het jammer dat Oneplus zo duur is geworden.

Bij eventuele goede alternatieve sta ik daar voor open, ik ben wel Android gewend en wil hier graag bij blijven.

Hoor graag jullie meningen/opties.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:26
OnePlus is aan het samen gaan met Oppo, ook op software, dus dat geeft veel meer keuze aan modellen. Kijk eens naar de Oppo Find X5 of X3 serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelvk123
swhnld schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 10:05:
OnePlus is aan het samen gaan met Oppo, ook op software, dus dat geeft veel meer keuze aan modellen. Kijk eens naar de Oppo Find X5 of X3 serie?
Ik vind de Find x5 pro dan toch wel te prijzig,
Liefste ook een nieuw model of de x3 moet heel goed zijn.
Of de LITE versie aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
Find X3 Pro was het vlaggenschip afgelopen jaar.

Xiaomi Mi 11T kan ook.
Samsung S21FE is ook goede keuze prijs kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:55
Een nieuwe smartphone kiezen, vind ik altijd heel persoonlijk.
Zelf vind ik de huidige generatie high-end phones te duur.
Ik ga geen 700+ euro neerleggen voor een telefoon die maar 2-3 jaar mee kan... met moeite.
Zelf kijk ik meer in de 300-400 euro range, omdat deze nauwelijks slechter zijn dan hun 2x zo dure broertjes en meestal ook 2-3 jaar mee gaan.

Als ik jou was... (dat ben ik niet) en ik twijfel tussen een Nord 2 van onder de 400 euro OF een OnePlus 10 Pro van 800+, dan had ik die keuze snel gemaakt.

Je kan je ook afvragen, waarom wil ik van mijn bestaande phone af?
Te weinig opslag?
Scherm slecht geworden?
Missende vingerafdruk scanner?
Te traag?

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelvk123
GarBaGe schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:05:
Een nieuwe smartphone kiezen, vind ik altijd heel persoonlijk.
Zelf vind ik de huidige generatie high-end phones te duur.
Ik ga geen 700+ euro neerleggen voor een telefoon die maar 2-3 jaar mee kan... met moeite.
Zelf kijk ik meer in de 300-400 euro range, omdat deze nauwelijks slechter zijn dan hun 2x zo dure broertjes en meestal ook 2-3 jaar mee gaan.

Als ik jou was... (dat ben ik niet) en ik twijfel tussen een Nord 2 van onder de 400 euro OF een OnePlus 10 Pro van 800+, dan had ik die keuze snel gemaakt.

Je kan je ook afvragen, waarom wil ik van mijn bestaande phone af?
Te weinig opslag?
Scherm slecht geworden?
Missende vingerafdruk scanner?
Te traag?
Accu begint slechter te worden, trager ook, camera verdoet niet meer aan het gemiddelde.

Ja daarom, ik vind dat ook echt de max, maar wil wel een "upgrade" ten aanzien van mijn huidige oneplus 7

De 5x LITE of de Nord 2 zien er verleidelijk uit.

Komt er ook een normale versie van de Oneplus 10 uit? Zelf heb ik destijds ook gewoon de 7 gepakt ipv pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:01

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

roelvk123 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:23:
[...]

Accu begint slechter te worden, trager ook, camera verdoet niet meer aan het gemiddelde.

Ja daarom, ik vind dat ook echt de max, maar wil wel een "upgrade" ten aanzien van mijn huidige oneplus 7

De 5x LITE of de Nord 2 zien er verleidelijk uit.

Komt er ook een normale versie van de Oneplus 10 uit? Zelf heb ik destijds ook gewoon de 7 gepakt ipv pro.
De Find X5 Lite is zeker geen slecht toestel. Ik ben (nog steeds) geen fan van ColorOS, persoonlijk neig ik meer naar de Nord 2 (maar dat is meer vanwege de prijs), al gaat de software ven OnePlus meer richting ColorOS als ik het zo zie.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelvk123
FooLsKi schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:31:
[...]

De Find X5 Lite is zeker geen slecht toestel. Ik ben (nog steeds) geen fan van ColorOS, persoonlijk neig ik meer naar de Nord 2 (maar dat is meer vanwege de prijs), al gaat de software ven OnePlus meer richting ColorOS als ik het zo zie.
Ik heb geen ervaring met ColorOS denk ik? Ik ben wel goed vertrouwd geraakt aan de OxygenOS van de 1-3-7 die ik heb gehad.. Is dat zo'n groot verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ja dat is een immens verschil, nagenoeg niet te vergelijken :)

Heb je merkenvoorkeur, geef je veel om updates, wil je unieke features of boeit dat je niks?
Volgens mij kun je prima af met een toestel in het 'middensegment': OnePlus Nord 2, Samsung Galaxy A52s...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

roelvk123 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:32:
[...]

Ik heb geen ervaring met ColorOS denk ik? Ik ben wel goed vertrouwd geraakt aan de OxygenOS van de 1-3-7 die ik heb gehad.. Is dat zo'n groot verschil?
Daar zit best wel verschil in, inderdaad. Ook overeenkomsten (qua settingsmenu, bijvoorbeeld). Maar het went an sich wel snel genoeg. Ik ben geen fan van de look & feel van ColorOS, misschien door de zeer matige indruk die ColorOS7 op me maakte.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelvk123
CLB schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:34:
Ja dat is een immens verschil, nagenoeg niet te vergelijken :)

Heb je merkenvoorkeur, geef je veel om updates, wil je unieke features of boeit dat je niks?
Volgens mij kun je prima af met een toestel in het 'middensegment': OnePlus Nord 2, Samsung Galaxy A52s...
:(

Ja merkenvoorkeur > Oneplus
Updates en unieke features boeit me niks, zoals die uitschuivende camera bij Oneplus 7 PRO zag ik alleen maar problemen in...

Ik ga even de a52s, Nord 2, en 5lite naast elkaar leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelvk123
FooLsKi schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:36:
[...]

Daar zit best wel verschil in, inderdaad. Ook overeenkomsten (qua settingsmenu, bijvoorbeeld). Maar het went an sich wel snel genoeg. Ik ben geen fan van de look & feel van ColorOS, misschien door de zeer matige indruk die ColorOS7 op me maakte.
Zou het liefste even zo'n toestel weekje lenen en daily usen om te testen.. Vanuit screenshots vind ik ColorOS nog wel smakelijk ogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tonkowonko
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-10 13:25
Als je op het moment een sim only bij een provider hebt lopen is het meestal ook voordeliger om je sim only te verlengen en de telefoon dan hierbij te kopen. Scheelt meestal een hoop in aanschafkosten. De find x5 serie zou ik persoonlijk niet naar kijken. Specs zijn echt te matig voor de prijzen die ze er op het moment voor vragen!

In verschillende prijssegmenten goede opties naar mijn mening:
Poco F3
Nord 2
A52s
S20Fe 4of 5g
Xiaomi 11t
S21FE
Pixel 6

[ Voor 15% gewijzigd door Tonkowonko op 08-03-2022 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelvk123
Tonkowonko schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:39:
Als je op het moment een sim only bij een provider hebt lopen is het meestal ook voordeliger om je sim only te verlengen en de telefoon dan hierbij te kopen. Scheelt meestal een hoop in aanschafkosten. De find x5 serie zou ik persoonlijk niet naar kijken. Specs zijn echt te matig voor de prijzen die ze er op het moment voor vragen!
Ja heb lekker sim only bij Simpel. Lekker simpel al zeg ik het zelf.

Andere aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkowonko
roelvk123 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:41:
[...]

Andere aanraders?
Ah simpel is meestal al wel vrij voordelig, hou er wel rekening mee dat de max internet snelheid wat langzamer is dan dat de grote providers aanbieden! Mocht je meer dan 10eu per maand betalen bij simpel is het sowieso wel even interessant om naar iets anders te kijken. Daaronder zit je waarschijnlijk nog wel goed.

Hierboven staan nog eventueel mijn aanraders mbt telefoons!

[ Voor 5% gewijzigd door Tonkowonko op 08-03-2022 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

roelvk123 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:41:
[...]

Andere aanraders?
Je kunt ook nog naar Xiaomi kijken. De 11T is ook een erg fijn speeltje :)
In het lagere segment zou je naar de RedMi Note series kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelvk123
Tonkowonko schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:43:
[...]

Ah simpel is meestal al wel vrij voordelig, hou er wel rekening mee dat de max internet snelheid wat langzamer is dan dat de grote providers aanbieden! Mocht je meer dan 10eu per maand betalen bij simpel is het sowieso wel even interessant om naar iets anders te kijken. Daaronder zit je waarschijnlijk nog wel goed.

Hierboven staan nog eventueel mijn aanraders mbt telefoons!
Yes, betaal 10eu per maand. En opzich qua internetsnelheid niks te zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelvk123
FooLsKi schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:44:
[...]

Je kunt ook nog naar Xiaomi kijken. De 11T is ook een erg fijn speeltje :)
In het lagere segment zou je naar de RedMi Note series kunnen kijken.
Deze runt OxygenOS? (de Xiaomi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

roelvk123 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:51:
[...]

Yes, betaal 10eu per maand. En opzich qua internetsnelheid niks te zeuren.
Tenzij je veel naar KPN/Vodafone belt zou je voor dat geld ook naar Ben kunnen, dan heb je er ook nog VoLTE/VoWiFi bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkowonko
FooLsKi schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:53:
[...]

Tenzij je veel naar KPN/Vodafone belt zou je voor dat geld ook naar Ben kunnen, dan heb je er ook nog VoLTE/VoWiFi bij :)
Of eventueel tele2, alleen ligt eraan hoeveel gb en bel/sms je nu hebt. En hoeveel je ongeveer zou willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

roelvk123 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:53:
[...]

Deze runt OxygenOS? (de Xiaomi)
Nee, die draait MIUI. Is op zich redelijk clean en, met app-drawer, vrij vanilla Android. Het was voor mij heel ff wennen maar ik ben wel liefhebber geworden van de Xiaomi's. Begon met een 10T Pro en gebruik nu al een tijdje een 11 Ultra (en een OnePlus 7T Pro McLaren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Tonkowonko schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:54:
[...]

Of eventueel tele2, alleen ligt eraan hoeveel gb en bel/sms je nu hebt. En hoeveel je ongeveer zou willen?
True, krijg je ook (potentieel) hogere snelheden dan bij Ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelvk123
Tonkowonko schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:54:
[...]

FooLsKi schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:53:
[...]

8gb, onbeperkt bellen, 500 sms (gebruik ik nooit)

Heb geen idee of ik vaak naar KPN/Vodafone bel.

En ik weet niet of VoLTE/VoWiFI is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tonkowonko
Om nog even een kleine samenvatting te geven:
Poco F3 (veel betere prijs/kwaliteit verhouding ga je op het moment niet echt vinden als je camera niet super belangrijk vind in ieder geval, software is prima maar niet zo kaal als een oxygenOS. Gemiddeld geeft xiaomi wel 2 jaar ondersteuning)
Nord 2
(Beetje de poco f3 maar dan met iets betere camera maar qua performance iets minder.)
A52s
(stuk betere camera dan de twee hierboven en 4 jaar ondersteuning, software is niet super schoon ofzo maar prima. luxere features zoals waterdicht ook)
S20Fe 4of 5g
(snellere chip en nog 2 jaar ondersteuning, waterdicht en camera is toppie)
Xiaomi 11t
(iets grotere batterij dan de fe maar niet waterdicht en dus MIUI)
S21FE
(opvolger van fe met dus 4 jaar ondersteuning en meer een high end toestel dan midrange. once again ook luxere features zoals draadloos opladen en waterdicht)
Pixel 6
(super schone software en een van de beste camera's op de smartphone markt op het moment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

roelvk123 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:57:
[...]

[...]

8gb, onbeperkt bellen, 500 sms (gebruik ik nooit)

Heb geen idee of ik vaak naar KPN/Vodafone bel.

En ik weet niet of VoLTE/VoWiFI is.
Ben is 6GB en onbeperkt bellen/SMS. VoLTE = Voice over LTE, hogere geluidskwaliteit (behalve wanneer je naar KPN/Voda belt vanaf Simpel/Ben/Tele2/T-Mobile). VoWiFi = Voice over WiFi, handig wanneer je bereik wat minder is, dan bel je over je eigen WiFi-verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelvk123
Tonkowonko schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:59:
Om nog even een kleine samenvatting te geven:
Poco F3 (veel betere prijs/kwaliteit verhouding ga je op het moment niet echt vinden als je camera niet super belangrijk vind in ieder geval, software is prima maar niet zo kaal als een oxygenOS. Gemiddeld geeft xiaomi wel 2 jaar ondersteuning)
Nord 2
(Beetje de poco f3 maar dan met iets betere camera maar qua performance iets minder.)
A52s
(stuk betere camera dan de twee hierboven en 4 jaar ondersteuning, software is niet super schoon ofzo maar prima. luxere features zoals waterdicht ook)
S20Fe 4of 5g
(snellere chip en nog 2 jaar ondersteuning, waterdicht en camera is toppie)
Xiaomi 11t
(iets grotere batterij dan de fe maar niet waterdicht en dus MIUI)
S21FE
(opvolger van fe met dus 4 jaar ondersteuning en meer een high end toestel dan midrange. once again ook luxere features zoals draadloos opladen en waterdicht)
Pixel 6
(super schone software en een van de beste camera's op de smartphone markt op het moment)
Keuze's worden er niet minder op haha |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkowonko
roelvk123 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:05:
[...]

Keuze's worden er niet minder op haha |:(
Laten we beginnen met wat vind je belangrijk aan je telefoon, wat moet die goed kunnen?
paar punten:
Scherm:
Batterij:
snelheid:
updatebeleid:
Camera:
andere dingen: ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
Over OxygenOS, sinds de OP8 komt er meer bloatware in als Facebook framework, en sinds Android 12 wordt OxygenOS met ColorOS samengevoegd.
Dus de alert slider is nog het unieke van een OnePlus. ColorOS draait verder op Ook, Realme en Vivo. Andere merken van hetzelfde bedrijf.

Wil je clean Android kom je bij Google Pixel of Nokia uit. Motorola is ook redelijk schoon alsmede Sony.

Xiaomi en Poco hebben MIUI als Android smaak.
Samsung heeft OneUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 08:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Even out of the box, en waarschijnlijk net boven budget: op de Galaxy Z Fold 3 is nu € 500 cashback. Hoewel die dus ruim €1300 kost bij de goedkoopste aanbieder, blijft daar dan ruim € 800 van over. Wel een mooi groot apparaat voor mediaconsumptie met hele goede camera's....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelvk123
Tonkowonko schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:07:
[...]

Laten we beginnen met wat vind je belangrijk aan je telefoon, wat moet die goed kunnen?
paar punten:
Scherm:
Batterij:
snelheid:
updatebeleid:
Camera:
andere dingen: ?
[
b]Scherm: Zelfde formaat als OP7 of net iets groter/kleiner. Geen bijzondere eisen.
Batterij: OP7 NIEUWSTAAT of langer, maar als hij bijv met batterijbesparing superlang meegaat of super snelle warpcharge heeft is het ook al +
snelheid: Ja.. gewoon snel? Maar merk denk ik weinig verschil echt in de milliseconde van me oude/nieuwetelefoon
updatebeleid: Maakt me weinig uit, wel als iets niet optimaal functioneert moet het snel opgelost worden (verwacht niet dat ik als simpele user tegen bugs etc lloop)
Camera: Opzich wel belangrijk, ben altijd tevreden geweest over foto kwaliteit van de OP7 en nog steeds wel.
andere dingen: geen gezeik in de toekomst zoals je eerst had met de P30 etc met dat updatebeleid. ?[/b]
gwystyl schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:19:
Even out of the box, en waarschijnlijk net boven budget: op de Galaxy Z Fold 3 is nu € 500 cashback. Hoewel die dus ruim €1300 kost bij de goedkoopste aanbieder, blijft daar dan ruim € 800 van over. Wel een mooi groot apparaat voor mediaconsumptie met hele goede camera's....
Ik ga dus niet zo goed op dat fold idee... kan in mijn ogen alleen maar fout gaan net als OP7pro uitschuif camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelvk123
Edit 16-03-2022

Ik lees net het artikel over de 12 serie van Xiaomi, de X zal mij misschien wel bevallen al lees ik in de reacties iets over updatebeleid van Xiaomi.

Edit: Wat ik eventueel belangrijk/fijn zou vinden is misschien een 3,5mm jack... niet noodzakelijk wel chill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelvk123
Edit:

Xiaomi 11T besteld, momenteel cashback actie op korting op bol.com.

Kom ik uit op 259 euro voor het toestel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelvk123
Vraagje: Heb dus 128gb versie besteld, blijkt mijn OP7 al 166gb data te hebben.

Zou ik alle opslag/backup nodig hebben? Anders ram ik dus gelijk heeel die telefoon vol. is waarschijnlijk ook niet goed voor dat ding.

Aanraders voor telefoons met 256gb? of 128gb met SD kaart mogelijkheid, neem gewoon graag al mijn data mee naar mijn volgende telefoon.

Even wat getest met de MI 11T, maar toch niet... Oprecht een vertraging in beeld bij de camera in vergelijking met mijn OP7, kwaliteit lijkt ook aanzienlijk minder, wat toch frapant is aangezien
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Bh20y86Y9Tvl5ieT1A2rVONR2Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4bwqVFMzgRhPdCsjjDpIt38u.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 67% gewijzigd door roelvk123 op 18-03-2022 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelvk123
Update:

Xiaomi 11T teruggestuurd, toch iets te budget, vond hem niet optimaal ivm me huidige OP7

Hoe is de OP10pro nu uitgevallen voor de mensen die hem hebben?

Iemand ervaring met de realme GT2 Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
roelvk123 schreef op zondag 3 april 2022 @ 21:10:
Update:

Xiaomi 11T teruggestuurd, toch iets te budget, vond hem niet optimaal ivm me huidige OP7

Hoe is de OP10pro nu uitgevallen voor de mensen die hem hebben?

Iemand ervaring met de realme GT2 Pro?
Ik heb hetzelfde gehad, van high end naar mid end en toch weer high end omdat het het net niet was. Misschien zit het tussen de oren want technisch was de mid end wel een verbetering, maar goed...

Voor je OP10pro vraag, er is een ervaring topic:
[OnePlus 10-serie] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb zowel de Realme GT 2 Pro als de OnePlus 10 Pro... De GT 2 Pro is een krachtpatser zonder poespas en extra's en ook niet al te bijzondere camera's, de OnePlus 10 Pro is ook een eenheidsworst aan het worden en blinkt nergens in uit. Tevens is dat een device van 900 euro, nogal een andere prijs dan een Xiaomi 11T je kostte...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelvk123
CLB schreef op zondag 3 april 2022 @ 22:21:
Ik heb zowel de Realme GT 2 Pro als de OnePlus 10 Pro... De GT 2 Pro is een krachtpatser zonder poespas en extra's en ook niet al te bijzondere camera's, de OnePlus 10 Pro is ook een eenheidsworst aan het worden en blinkt nergens in uit. Tevens is dat een device van 900 euro, nogal een andere prijs dan een Xiaomi 11T je kostte...
Zeker, wil dus wel mid-high end,

Nu de OP7 voldoet nog prima maar na bijna 3 jaar begint die toch iets minder te worden.

Zoek eigenlijk dus de nieuwe OP7 iets wat destijds 600-700 euro was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C11
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 20-10 08:03

C11

Is de OnePlus 9 pro dan geen optie voor je? Ik heb sowieso begrepen dat de 10 pro maar een kleine update is en je evengoed voor de 9 kan gaan. En die 9 pro kan je voor net geen 700 euro kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelvk123
C11 schreef op zondag 3 april 2022 @ 23:11:
Is de OnePlus 9 pro dan geen optie voor je? Ik heb sowieso begrepen dat de 10 pro maar een kleine update is en je evengoed voor de 9 kan gaan. En die 9 pro kan je voor net geen 700 euro kopen.
Loop ik dan niet tegen het "Updatebeleid: OnePlus belooft 2 jaar OS-updates en 3 jaar beveiligingsupdates"
aan? Las dit uit een review over de pro.

Zit er daarnaast groot verschil tussen de 9 en de 9pro? Twijfel ook of ik een curved user ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelvk123
Samsung S21 FE is ook nu te verkrijgen met 100euro cashback, iemand ervaringen met dit toestel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C11
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 20-10 08:03

C11

roelvk123 schreef op maandag 4 april 2022 @ 10:23:
[...]

Loop ik dan niet tegen het "Updatebeleid: OnePlus belooft 2 jaar OS-updates en 3 jaar beveiligingsupdates"
aan? Las dit uit een review over de pro.

Zit er daarnaast groot verschil tussen de 9 en de 9pro? Twijfel ook of ik een curved user ben.
Ik heb begrepen dat OnePlus drie Android-updates en vier jaar beveiligingsupdates voor de 9 zal aanbieden. Dit staat ook zo in dit artikel: https://tweakers.net/nieu...n-coloros-integreren.html

Er zijn wel wat verschillen tussen de 9 en de 9 pro, waaronder een extra camera, groter scherm (+ curved en hogere resolutie) en sneller draadloos opladen. Het hangt er maar vanaf waar je veel waarde aan hecht of dit een meerprijs waard is...

Er zijn uiteraard meer modellen die in aanmerking komen, zoals inderdaad de S21 FE. Ik stelde de 9 gewoon voor omdat ik zag dat je interesse in de 10 had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inception10
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-07 10:53
roelvk123 schreef op maandag 4 april 2022 @ 10:31:
Samsung S21 FE is ook nu te verkrijgen met 100euro cashback, iemand ervaringen met dit toestel?
Ik heb even je topic doorgenomen en ik zit ik een soortgelijke situatie. Op dit moment heb ik een 7T Pro, maar wil toch iets nieuws. Het liefst wat upgrades op het gebied van CPU/RAM, camera en batterijduur/laden mag hetzelfde zijn.

Ik twijfel nu ook heel erg over deze toestellen:
- Oneplus 9 Pro
- Oneplus 10 Pro
- Xiaomi 12
- OPPO Reno 6 Pro (deze komt maar weinig voor in lijstjes van mensen, maar lijkt me wel echt een goede optie voor dit geld?)
- Samsung S21 FE

Ik neig nu heel erg naar de S21FE door de €100 cashback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Een Oppo Reno 6 Pro met een MediaTek Dimensity 1200-chip voor 600 euro... no way :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelvk123
Inception10 schreef op maandag 4 april 2022 @ 15:33:
[...]

Ik heb even je topic doorgenomen en ik zit ik een soortgelijke situatie. Op dit moment heb ik een 7T Pro, maar wil toch iets nieuws. Het liefst wat upgrades op het gebied van CPU/RAM, camera en batterijduur/laden mag hetzelfde zijn.

Ik twijfel nu ook heel erg over deze toestellen:
- Oneplus 9 Pro
- Oneplus 10 Pro
- Xiaomi 12
- OPPO Reno 6 Pro (deze komt maar weinig voor in lijstjes van mensen, maar lijkt me wel echt een goede optie voor dit geld?)
- Samsung S21 FE

Ik neig nu heel erg naar de S21FE door de €100 cashback.
Ja precies, zelf staat de realme GT2 Pro ook nog bij mij als optie.

Zoveel keuze, zelf vind ik dan wel weer batterijduur/laden en camera ook belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inception10
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-07 10:53
roelvk123 schreef op maandag 4 april 2022 @ 19:30:
[...]

Ja precies, zelf staat de realme GT2 Pro ook nog bij mij als optie.

Zoveel keuze, zelf vind ik dan wel weer batterijduur/laden en camera ook belangrijk.
Vandaag toch de S21 FE besteld. Ik vond de telefoon al een interessante optie voor het geld en de €100 cashback heeft de doorslag gegeven. Komt morgen binnen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-10 15:09
Je kan ook de S22 nog overwegen als daar een goede deal op zit. Ik zat ook aan de S21 FE te denken en had die bijna besteld (afkomstig van een OP6), maar vanwege goede preorder deal toch voor S22 gegaan die net een fijner formaat heeft.

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-09 20:48
Inception10 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 16:57:
[...]

Vandaag toch de S21 FE besteld. Ik vond de telefoon al een interessante optie voor het geld en de €100 cashback heeft de doorslag gegeven. Komt morgen binnen :*)
Ben heel erg benieuwd hoe je hem vind. Twijfel zelf nog erg tussen de S21 FE en de S22..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMJ!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-09 21:45
Inception10 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 16:57:
[...]

Is dat niet marginaal beter of vergelijkbaar met de 11T die je te budget vond? ben even in de war :?
Pagina: 1