Topic sluiten laat quick reply actief.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJlol
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:00
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Lb2PgUM.png

Als een topic gesloten wordt, dit ook door de pagina wordt opgemerkt (zie de melding 'Dit topic is gesloten' boven de quick reply), zou het dan niet mooier zijn om ook de quick reply en de reageer knoppen te disablen? Nu lijkt het net alsof ik nog iets kan posten. Specifiek gekozen voor disabled ipv verborgen, ik kan me voorstellen dat iemand zijn/haar half getypte bericht wilt kopiëren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:47

crisp

Devver

Pixelated

Dit gebeurt inderdaad als je die pagina nog open had staan en het topic gesloten wordt (als je F5 doet zou de quickreply wel weg moeten zijn).

Feit is dat 'gesloten' niet hoeft te betekenen dat je niet meer kan posten. Ik als crewlid behoud bijvoorbeeld wel gewoon die mogelijkheid. Het is dus niet simpelweg een kwestie van de quickreply disablen; je moet ook de rechten van de gebruiker in kwestie daarbij meenemen. Omdat dat technisch weer extra complexiteit met zich meebrengt is er voor gekozen om simpelweg alleen de melding te tonen maar verder niets te doen.

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Simpele oplossing is misschien ook het reactie venster in dit geval rood te maken? Of het reactieveld togglebaar maken onder tekst dat het topic gesloten is.

[ Voor 31% gewijzigd door AW_Bos op 14-03-2022 11:30 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️