Hallo allemaal,
ik probeer de beste werkwijze te begrijpen voor het verwarmen van het huis en vochtbescherming.
In mijn huis gebruik ik stadsverwarming met tado thermostaat.
woonkamer
temperatuur is 19°
luchtvochtigheid is 25%.
buitentemperatuur is 4°
ventilatieroosters zijn altijd open.
zolder
Temperature is 18°
Luchtvochtigheid is 34%
zonder ventilatie.
slaapkamers
Temperature is 18°
Luchtvochtigheid is 30%
zonder ventilatie.
Ik heb geprobeerd een luchtbevochtiger samen met deze opstelling in de woonkamer te gebruiken en lijkt niet te stijgen. Mijn mechanische ventilatie loopt altijd in verbinding met keuken en badkamer.
1.Wat zou hier het probleem kunnen zijn?
2. moeten we altijd het ventilatierooster openen? wanneer open en sluit je ventilatie?
3. Ik verwarm de woonkamer over het algemeen tot 20° van 8u tot 13u en zet de verwarming uit. slaapkamer Ik verwarm 's avonds en zet uit voor het slapen gaan
4.plannen jullie allemaal de verwarming of houden jullie gewoon de hele dag dezelfde °graden aan?
ik probeer de beste werkwijze te begrijpen voor het verwarmen van het huis en vochtbescherming.
In mijn huis gebruik ik stadsverwarming met tado thermostaat.
woonkamer
temperatuur is 19°
luchtvochtigheid is 25%.
buitentemperatuur is 4°
ventilatieroosters zijn altijd open.
zolder
Temperature is 18°
Luchtvochtigheid is 34%
zonder ventilatie.
slaapkamers
Temperature is 18°
Luchtvochtigheid is 30%
zonder ventilatie.
Ik heb geprobeerd een luchtbevochtiger samen met deze opstelling in de woonkamer te gebruiken en lijkt niet te stijgen. Mijn mechanische ventilatie loopt altijd in verbinding met keuken en badkamer.
1.Wat zou hier het probleem kunnen zijn?
2. moeten we altijd het ventilatierooster openen? wanneer open en sluit je ventilatie?
3. Ik verwarm de woonkamer over het algemeen tot 20° van 8u tot 13u en zet de verwarming uit. slaapkamer Ik verwarm 's avonds en zet uit voor het slapen gaan
4.plannen jullie allemaal de verwarming of houden jullie gewoon de hele dag dezelfde °graden aan?
[ Voor 4% gewijzigd door igix op 08-03-2022 09:19 ]