Koppelen van deurbel aan recorder

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervv22
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-04 11:02
Is het mogelijk om de DS-KH6320-WTE1 & de DS-KV6113-WPE1(B) te koppelen aan mijn reeds bestaande DS-7604NI-K1/4P recorder waarop al 2 camera 's zitten aangesloten. (Zijn POE poorten op de achterkant van de recorder)

Het moet dan nog wel mogelijk zijn om de deurbel te gebruiken als deurbel, en dus een bericht op het 7"beeldscherm alsmede opslag op de bovengenoemde Recorder.
En uiteraard een Push bericht op mijn smartphone (Hik-Connect)

Kan iemand mij hierover wat tips geven, wat het beste stappenplan hiervoor is.
Veel dank !

[ Voor 6% gewijzigd door petervv22 op 08-03-2022 08:43 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:37

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Goedemorgen Peter,

Wat heb je zelf al gevonden en waar loop je precies tegenaan om dit voor elkaar te krijgen?

Wat ik zie na een snelle google actie is dat er 4 PoE poorten op de NVR zitten en het fysiek zou moeten passen.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervv22
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-04 11:02
Goedemorgen MisteRMeesteR,
Eerlijk gezegd was het al even een gedoe om de recorder met 2 camera 's werkend te krijgen. Achteraf had ik een HDMI beeldscherm moeten aansluiten, en was het allemaal makkelijker geweest. (Had VGA aangesloten, maar die gaf zwart beeld, dus toen maar via de Software van Windows gerommelt.)

Ik vind het jammer dat er niet ergens 'stap-voor-stap' een basis installatie / handleiding is, dus vandaar had ik nu maar eerst de vraag gesteld over de deurbel, voordat ik 'achteraf' hoor dat ik het beter slimmer en handiger had moeten aanpassen.

Ik hoop dus dat iemand mij een beetje op weg kan helpen, voordat ik alles tegen de buitenmuur aanboor en binnen een scherm ophang om vervolgens tegen issue 's aan te lopen.

[ Voor 7% gewijzigd door petervv22 op 08-03-2022 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierredr
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 30-12-2024
Dag Peter,
Ben je al iets wijzer geworden, ik wil dit ook gaan doen,

Gr. Pierre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakys
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-05 06:29
Ik heb dus exact dezelfde setup. Ging er vanuit dat dit gewoon moet werken. Maar ik krijg het niet voor elkaar om de deurbel via Hik-connect te verbinden (heb de juiste firmware). Het probleem lijkt er op dat de deurbel geen verbinding heeft met het internet waardoor je deze niet kan koppelen

Mijn vermoeden is dat de DS-7604NI-K1 / 4P het internet van de uplink niet doorzet naar de deurbel. Heeft iemand anders het wel voor elkaar gekregen of enig idee wat ik kan doen.

edit: Direct maar even getest met een losse (ubiquiti) POE injecotor. De register status is nu direct naar online gesprongen. Via de app werkt de deurbel nu.

Conclusie: de NVR kan je wel verbinden met je internet en dus ook camera beelden bekijken van gekoppelde camera's. Maar je achterliggende apparaten camera / deurbel heeft vervolgens geen internet. Ik zou daarom ook niet adviseren de 4P versie te kopen (dit model heeft 4 POE poorten). Maar het non 4P model en een apparte POE switch die je aan je modem hangt zodat je camera / deurbel direct verbinding heeft met internet.

Firmware versie DS-7604NI-K1 / 4P : V4.32.115 build 211129
Firmware versie ds-kv6113-wpe1(b): V2.2.11 build 201211

Hulp wordt gewaardeerd _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door Sjaakys op 13-07-2022 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierredr
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 30-12-2024
Dag, is dit inmiddels allemaal gelukt en werkend, ik ben zelf ook aan het vogelen hoe het werkend te krijgen
Pagina: 1