Hulp bij maken van app

Pagina: 1
Acties:
  • 511 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IzzyG
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-09 20:50
Mijn vraag
Ik wil voor werk(arts) een app hebben waarin je voor kinderen makkelijk op basis van gewicht allerlei doseringen van medicatie en maten van instrumenten etc. krijgt. Deze worden nu elke keer opnieuw berekend op basis van formules, maar ik denk dat het veel makkelijker kan in een app.

Relevante software en hardware die ik gebruik
iPhone en MacBook

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geprobeerd een excel bestand te maken, maar dit werd al gauw te onoverzichtelijk.

Heeft iemand tijd om mij een beetje wegwijs te maken hoe ik dit kan aanpakken? :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-09 13:57

Glewellyn

is er ook weer.

Is het niet verstandiger een webapplicatie te maken hiervoor? Met een app zit je vast aan het platform waarvoor de app ontwikkeld is. Dus dan moet je al snel een iPhone en een Android versie onderhouden, en dan heb je nog niets op MacOs en Windows.

*zucht*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
Je bent een arts. Je vindt het vast geen goed idee als een leek jouw werk uit gaat voeren. Je vraagt nu advies om hobbymatig een app te bouwen die iets moet berekenen dat dodelijk kan aflopen als er fouten worden gemaakt.

Beleg dit alsjeblieft bij een professional, daar hoort het thuis.

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Als het met Excel al snel onoverzichtelijk wordt, waarom denk je dat het dan met een app overzichtelijker wordt? Het lijkt me dan eerder een kwestie van even goed nadenken hoe je één en ander overzichtelijk toegankelijk kunt / wilt maken. Als je dat helder hebt, dan kun je hoogstwaarschijnlijk ook een heel eind komen in Excel als je daar goed mee uit de voeten kunt. Daar kom je imho waarschijnlijk verder mee dan wanneer je 'even' leert hoe je een app bouwt om daar 'even' een leuk / handig tooltje in te schrijven...

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry, we doen hier niet aan Kan iemand even... en/of scriptrequests. We helpen je van harte op weg met concrete vragen over (je) code maar daarbuiten moet ik je verwijzen naar Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.