Vraag
Alle reacties
Team anti-scalp - wauw..
De oorlog in Oekraïne
Intentionally left blank
Alleen bij @TheVMaster en zo te zien sinds 6 september 2016 rond 21:00 ?crisp schreef op maandag 7 maart 2022 @ 16:33:
@Kees hier gaat zo te zien ergens iets mis met een locale
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ik heb de locale in de DB maar weer op nl_NL gezet voor zijn profiel. Geen idee hoe die op en_US terecht is gekomen...Kees schreef op maandag 7 maart 2022 @ 16:37:
[...]
Alleen bij @TheVMaster en zo te zien sinds 6 september 2016 rond 21:00 ?
Intentionally left blank
Nope is geen deel van een grap. Mijn browser/windows taal is Engels, misschien heeft dat er mee te maken?5pë©ïàál_Tèkén' schreef op maandag 7 maart 2022 @ 16:22:
Ik denk dat dit deel van een grap is. Laten we het even vragen aan @TheVMaster
crisp schreef op maandag 7 maart 2022 @ 16:48:
[...]
Ik heb de locale in de DB maar weer op nl_NL gezet voor zijn profiel. Geen idee hoe die op en_US terecht is gekomen...
Idem hier, maar bij mij gebeurt dat niet.TheVMaster schrieb am Montag, den 7. März 2022 @ 16:48:
Nope is geen deel van een grap. Mijn browser/windows taal is Engels, misschien heeft dat er mee te maken?
Team anti-scalp - wauw..
Het forum heeft in basis support voor meertaligheid, maar dat hebben we nooit gebruikt dus alle profielen staan gewoon op NL in de database. Geen idee waarom de jouwe als enige afweek...
Intentionally left blank
Gek idd. Maar blijkbaar een locale ding.5pë©ïàál_Tèkén' schreef op maandag 7 maart 2022 @ 16:51:
[...]
Idem hier, maar bij mij gebeurt dat niet.
Bij mij ook, daar zou het denk ik niet aan liggen.TheVMaster schreef op maandag 7 maart 2022 @ 16:48:
[...]
Nope is geen deel van een grap. Mijn browser/windows taal is Engels, misschien heeft dat er mee te maken?
(denk bij meer GoT leden wel Engelstalig)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
TheVMaster in "[Actie] iBOOD Hunt 1 & 2 September 2016"
Daar is de quote datum in het Engels (07 September 2016)
TheVMaster in "Systeembeheerders en hun problemen - deel 35"
Daar is de quote datum in het Nederlands (06 september 2016).
Team anti-scalp - wauw..
@crisp heeft het al opgelost door het in de db aan te passen.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ja, thanks daarvoor.Kees schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:01:
Ja, er was ooit wel een preference form on dat te veranderen, en ik gok dat als je het in het form opneemt dat nog steeds werkt, maar je kon dus per gebruiker een aparte locale instellen, en dan krijg je zaken als dit.
@crisp heeft het al opgelost door het in de db aan te passen.
Dit klinkt een beetje als een uitdaging om te kijken of we het voor elkaar kunnen krijgenKees schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:01:
Ja, er was ooit wel een preference form on dat te veranderen, en ik gok dat als je het in het form opneemt dat nog steeds werkt, maar je kon dus per gebruiker een aparte locale instellen, en dan krijg je zaken als dit.
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Bij jou staat het dan weer in het duits:5pë©ïàál_Tèkén' schreef op maandag 7 maart 2022 @ 16:51:
[...]
Idem hier, maar bij mij gebeurt dat niet.
incomer skrev han mandag 7. mars 2022 @ 17:16:
[...]
Bij jou staat het weer in het duits:
[Afbeelding]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Ik heb even in de POST gekeken wat er langs vliegt wanneer je een instelling bij je profiel wijzigt.Keiichi schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:12:
[...]
Dit klinkt een beetje als een uitdaging om te kijken of we het voor elkaar kunnen krijgen
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| ----------------------------- Content-Disposition: form-data; name="user_settings_profile_form[social_3]" ----------------------------- Content-Disposition: form-data; name="user_settings_profile_form[social_5]" ----------------------------- Content-Disposition: form-data; name="user_settings_profile_form[social_7]" |
Je ziet dat social 4 en 6 missen. Ik denk dat de setting voor taal ook weg is en dat deze bij een update ooit zijn verwijderd. Of er server side nog APIs open staan waar je dit mee zou kunnen doen weet ik niet - client side is de boel in ieder geval opgeruimt zo lijkt het.
Team anti-scalp - wauw..
Intentionally left blank
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
/f/image/M4Ps4wjrQ4afidB8Gjo5NzzM.png?f=fotoalbum_large)