Hallo allemaal,
Momenteel game ik op mijn laptop met een i7-8750h en GTX 1060 6 GB. Ik wil echter graag overstappen naar een desktop en wil deze zelf in elkaar zetten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name bedoeld voor Call of Duty, CS:GO en wie weet nog andere games in de toekomst
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000€ à 1100€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, nog niks aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle onderdelen voor de desktop, zie onderstaand.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren
Ga je overklokken?
Nee, geen overclocking van toepassing.
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik feedback krijgen over de door mijn opgestelde componenten hieronder. Zelf heb ik nog nooit eerder een desktop in elkaar gezet, maar uitsluitend componenten toegevoegd aan mijn laptop. Het in elkaar zetten zou moeten lukken, maar ik weet niet zo goed welke componenten het best met elkaar werken en of onderstaande "goed" is voor CoD / CS:GO etc. Alvast bedankt!
Momenteel game ik op mijn laptop met een i7-8750h en GTX 1060 6 GB. Ik wil echter graag overstappen naar een desktop en wil deze zelf in elkaar zetten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name bedoeld voor Call of Duty, CS:GO en wie weet nog andere games in de toekomst
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000€ à 1100€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, nog niks aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle onderdelen voor de desktop, zie onderstaand.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren
Ga je overklokken?
Nee, geen overclocking van toepassing.
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik feedback krijgen over de door mijn opgestelde componenten hieronder. Zelf heb ik nog nooit eerder een desktop in elkaar gezet, maar uitsluitend componenten toegevoegd aan mijn laptop. Het in elkaar zetten zou moeten lukken, maar ik weet niet zo goed welke componenten het best met elkaar werken en of onderstaande "goed" is voor CoD / CS:GO etc. Alvast bedankt!