geloof het of nie maar mijne mmx processor van 233mhz van mijn mp3 serverke draait nu op 335mhz zonder probleme. temp idle 45° dus ik krijg er nog meer uit.
hehe das pas goed
hehe das pas goed
Yeah well. The Dude abides.
Verwijderd
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Belgen staan toch algemeen bekend. Als meesters in den nederlandsche taal? Of hebben ze bij u ook fier bezuinigd op het onderwijs.Op donderdag 23 augustus 2001 18:30 schreef KillerBee het volgende:
ja jongens sorry voor de spelfauten he kan niet schrijven want ben van belgie he
McFraGG de gekste !!
Verwijderd
Aah bus 100 .. Een mp3 server met rook effecten. VET!!Op donderdag 23 augustus 2001 18:25 schreef KillerBee het volgende:
nee echt waar het is een p233mmx dus die draait perfect maar ik denk niet dat ik em hoger krijg dan 350mhz idle nu aan 65° als ik hem in de ijskast zet misschien
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
Das niet echt speciaal hoorOp donderdag 23 augustus 2001 18:38 schreef KillerBee het volgende:
ik heb de mijne 800mhz kunne overclocke tot 1.06 ghz gewoon al via bios dan kan ik core nog verandere ook heik krijg hem zeker tot 1100mhz maar dat ga ik nu nog niet probere wat denken jullier hier van.
Verwijderd
Verwijderd
Precies ja ben ik het helemaal mee eens als U de tweakert bent dat ge zegt dan bewijsOp donderdag 23 augustus 2001 18:48 schreef Tomahawkske het volgende:
offtopic:
Ik denk dat ik in de naam van alle tweakers van belgië kan spreken :
Het spijt me voor het kinderachtig gedrag van killerbee
Als het waar is van die P1-233MMX op 350 Mhz kan ik alleen maar proficiat zeggen, maar wil je dan aub eens cpuid foto's sturen en sisoft benchmarks, dan kom je heel wat geloofwaardiger over.
Verwijderd
Zeker en vast. Das in modern nederlands: Dat wel jah.Op donderdag 23 augustus 2001 18:48 schreef Tomahawkske het volgende:
Als het waar is van die P1-233MMX op 350 Mhz kan ik alleen maar proficiat zeggen, maar wil je dan aub eens cpuid foto's sturen en sisoft benchmarks, dan kom je heel wat geloofwaardiger over.
Toen waren beige computers heel gewoon.
Verwijderd
Geinig,En uw punt is? Of wilde je gewoon ff de kots smiley testenOp donderdag 23 augustus 2001 18:59 schreef computerboer het volgende:
Ik heb een p1-200mmx gehad, een k*tding: er zat zo'n trage slechte quatum bigfoot in....
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
En het duurt, en het duurt..........Op donderdag 23 augustus 2001 19:08 schreef PipoDeClown het volgende:
5 minuten later nog steeds geen plaatjes...
Verwijderd
Photo sjoppen duurt gewoon lang.. zeur nietOp donderdag 23 augustus 2001 19:08 schreef PipoDeClown het volgende:
5 minuten later nog steeds geen plaatjes...
Jah sure....Op donderdag 23 augustus 2001 18:52 schreef KillerBee het volgende:
komen er aan
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
Op donderdag 23 augustus 2001 19:13 schreef Mr.ChronoM het volgende:
/me = ook belgische tweaker, Tomahawk kan het niet beter zeggen
wij willen bewijzen
zeker en vast wanneer ie nie op 360 draait.Op donderdag 23 augustus 2001 19:10 schreef changethislater het volgende:
[..]
Photo sjoppen duurt gewoon lang.. zeur niet
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Zal voor mij moeilijk worden he !Op donderdag 23 augustus 2001 19:17 schreef PipoDeClown het volgende:
[..]
zeker en vast wanneer ie nie op 360 draait.
enne as u probleem me de taal heb, motte maar nun online spellingssjekker en verbeteraar installen.
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
Ahhh waarom niet meschien heeft ie het echt gedaan maar kan de foto ontwikkelaar de foto's niet zo snel ontwikkelen hij moest toch zijn beeldscherm fotograferen.Op donderdag 23 augustus 2001 19:34 schreef CrashOne het volgende:
nou, het is duidelijk:
we geloven je niet!!
Of hij kon toch niet zo goed photoshoppen als hij dachtOp donderdag 23 augustus 2001 19:45 schreef DMS het volgende:
[..]
Ahhh waarom niet meschien heeft ie het echt gedaan maar kan de foto ontwikkelaar de foto's niet zo snel ontwikkelen hij moest toch zijn beeldscherm fotograferen.
Verwijderd
Wat is dat photoshop kun je daar ook foto's mee makenOp donderdag 23 augustus 2001 19:49 schreef LeonT het volgende:
[..]
Of hij kon toch niet zo goed photoshoppen als hij dacht
Verwijderd
Dat duurt lang hoor een foto laten ontwikkelenOp donderdag 23 augustus 2001 20:06 schreef CrashOne het volgende:
Gooi maar dicht.
Verwijderd
Verwijderd
Laat ik nou ook een P200MMX servertje hebbuh, ik heb hem hier mooi op 266 lopen, ik bedoel die dingen zijn zo goed dat die paar megahertzjus het er nie om doen qua temp maar wel qua snelheidOp donderdag 23 augustus 2001 18:36 schreef RaR het volgende:
Ik heb ook een servertje P200MMX, ik ga die niet overklokken.
Stabiliteit bij een server is een pre.
Verwijderd
"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin
Verwijderd
Verwijderd
Hehehe ga je nu weer opnemen voor je land genoot.Op vrijdag 24 augustus 2001 00:26 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[ontopic]
mijn laatste post in dit totaal nutteloze topic
morgen hoop ik echt wat bewijsmateriaal te zien van wat KillerB vertelde over zijn overclock werk, want we moeten allen toegeven als het waar is, dan is het wel COOL
Dus KillerB, screenshot van wCPUid en dergelijke dingen en wij zijn allen blij
[/ontopic]
LOL! Hij is nog te genezen dusOp donderdag 23 augustus 2001 22:15 schreef changethislater het volgende:
Jah die KlierB is volgens mij de Belgishe Tara Oedayraj Singh Varma.
The angle of the dangle is directly proportional to the heat of the meat.
Verwijderd
Ik zal wel weer voor Paul Rozenmuller spelen, en dit linkje postenOp vrijdag 24 augustus 2001 00:49 schreef KillerBee het volgende:
sorry jonges nog twee weken wachten op fotos kben van morgen op vakantie in turkijkebye en ik lieg nie en nee ik kan nie goe me photoshop werken maar waar vind ge die progs om te meten please help want vind die niet.
Verwijderd
Huigie schreef het volgende:
En ik maar denken dat ze een grapje maakten wanneer ze zeiden dat ze in Belgi wat achter liepen....
Het is hier niet anders dan in Nederland hoor : je vind altijd wel een uitzondering op de regelhenri schreef het volgende:
Typisch een belg die gast
Verwijderd
Allee, dat zegt wel weer genoeg over henri voor mij... Wil jij dan weten wat ze in België over Nederlanders zeggen? Het is gewoon overal hetzelfde kerel, in Frankrijk zeggen ze hetzelfde over Belgen als Belgen over Nederlanders... Wat ben je ermee? Niks toch?!Typisch een belg die gast
PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305
Verwijderd
killerb, ken die kerel van op shrimpforum denkek, ben nie zeker...Op vrijdag 24 augustus 2001 08:54 schreef apa het volgende:
[..]
Allee, dat zegt wel weer genoeg over henri voor mij... Wil jij dan weten wat ze in België over Nederlanders zeggen? Het is gewoon overal hetzelfde kerel, in Frankrijk zeggen ze hetzelfde over Belgen als Belgen over Nederlanders... Wat ben je ermee? Niks toch?!
Die KillerBee geloof ik ook niet... Een P233MMX op 350... Naaahhhh... zou te straf zijn! En dat voor een gastje die niet eens WCPUID en SiSoft Sandra kent. Die nick KillerBee zegt mij ook iets: ik zal die pee wellicht al eens op IRC hebben gezien zeker?!
Dit topic is gesloten.
![]()