Toon posts:

Geloof het of niet

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
geloof het of nie maar mijne mmx processor van 233mhz van mijn mp3 serverke draait nu op 335mhz zonder probleme. temp idle 45° dus ik krijg er nog meer uit.

hehe das pas goed :)

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

leuk :?

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
HEP JIE EEN CURSES NETERLANDS GEHAT OFZO?

Verwijderd

ja enig :?

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
screen shots

een p233mmx
of een
p2 233mmx ?

mijn p233mmx wou niet verder dan 250 Mhz dan ging hij al flippen

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Ik geloof het niet... en nu? :P

Verwijderd

Topicstarter
ja nederlands ik goed pratez maar verbetering nu nog mijn cpu draait op 350mhz core ff hoger zette. kan ik nog hoger

tell me
ikke abdul van belgie :)

Verwijderd

Topicstarter
nee echt waar het is een p233mmx dus die draait perfect maar ik denk niet dat ik em hoger krijg dan 350mhz idle nu aan 65° als ik hem in de ijskast zet misschien :p

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Nou ik vind het wel een leuke prestatie :) Niet meer heel erg relevant, maar toch geinig..

Yeah well. The Dude abides.

Verwijderd

233 op bus 95 op supersucit 7 ..Maar als je denkt dat je hoger kan heb je het mis.. teminste niet stabiel. Is geen athlon die idle 50 graden word :)

Veder is het uniek veel hoger dan 295 kwamen we vroeger niet met een TX bordje.

Verwijderd

Topicstarter
ja die processor is bijna 4 jaar oud maar die was van mijn eerste pc he nu heb ik amd duron 800mhz@1.06ghz nog beter zelf :) ik ga eens probere om in ijskast te zetten want ik heb nog twee hogere standen voor mijn core en staat nu op 350mhz ik denk da hij gaat smelte zonder want die koeler is ook niet alles behalve goed ze :)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:52
wat meer interpunctie in je 'teksten' zou geen kwaad kunnen denk ik zo... :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
jah dat heb ik dan nu veranderd je jongens. ik ga binnekort mijn website posten van mijn mp3 server mod.

hehe cya :)

Verwijderd

Topicstarter
ja jongens sorry voor de spelfauten he kan niet schrijven want ben van belgie he :)

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 18:30 schreef KillerBee het volgende:
ja jongens sorry voor de spelfauten he kan niet schrijven want ben van belgie he :)
Belgen staan toch algemeen bekend. Als meesters in den nederlandsche taal? Of hebben ze bij u ook fier bezuinigd op het onderwijs.

Verwijderd

Topicstarter
ja school is hier afgeschaft he maar ju over mijne mmx is nog verbeterd he ik heb em eindelijk kapot gekrege op 366mhz het was de moeite waard ze maar hij is nog altijd niet kapot hoor wilt gewoon niet hoger meer opstarte dus ik hou hem op 350mhz het was de moeite zeker waard wat vinden jullie er van. :)

• McFreak
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

Waarom klok je je eigen pc'tje niet over?
Mijn Duron blaast 800@1000

Ik heb ook een servertje P200MMX, ik ga die niet overklokken.
Stabiliteit bij een server is een pre.

McFraGG de gekste !!

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 18:25 schreef KillerBee het volgende:
nee echt waar het is een p233mmx dus die draait perfect maar ik denk niet dat ik em hoger krijg dan 350mhz idle nu aan 65° als ik hem in de ijskast zet misschien :p
Aah bus 100 .. Een mp3 server met rook effecten. VET!!

Of zal ik u maar gewoon een Belg noemen :D

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

is het een echte intel of zo'n vaag cyrix geval die in werkelijkheid niet op die snelheid draait? een echte intel p1-233mmx op 333+ is een wonder, de mijne (200 & 233) willen niet verder dan 250/266 ofzo...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de mijne 800mhz kunne overclocke tot 1.06 ghz gewoon al via bios dan kan ik core nog verandere ook he :) ik krijg hem zeker tot 1100mhz maar dat ga ik nu nog niet probere wat denken jullier hier van. :)

Verwijderd

Topicstarter
nope ik krijg em zo hoog maar ik denk wel als ie op zo een clock snelheid lang draait dat ik inderdaad een server met rookeffect heb daarom laat ik em nu op 335mhz draaien

:)

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 18:38 schreef KillerBee het volgende:
ik heb de mijne 800mhz kunne overclocke tot 1.06 ghz gewoon al via bios dan kan ik core nog verandere ook he :) ik krijg hem zeker tot 1100mhz maar dat ga ik nu nog niet probere wat denken jullier hier van. :)
Das niet echt speciaal hoor :) Maar ik zou efkes naar mijne server gaan koekeloeren. Misschien is die 233 nu wel zijne hoedje kwijt ..

Verwijderd

Een hele nutigge opmerking :P : Dus......... ;)

Verwijderd

Topicstarter
draait op volle toeren want mijn neef zit er nu ut op te spele ma ja wel maar met vodoo 3 dus jah nie vet je maar toch de moeite waard :)

Verwijderd

offtopic:
Ik denk dat ik in de naam van alle tweakers van belgië kan spreken :

Het spijt me voor het kinderachtig gedrag van killerbee :'(

Als het waar is van die P1-233MMX op 350 Mhz kan ik alleen maar proficiat zeggen, maar wil je dan aub eens cpuid foto's sturen en sisoft benchmarks, dan kom je heel wat geloofwaardiger over.

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Iets verteld mij dat jij of dyslexie hebt, stug doet alsof je dom bent of je bent echt niet zo heel slim...

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 18:48 schreef Tomahawkske het volgende:
offtopic:
Ik denk dat ik in de naam van alle tweakers van belgië kan spreken :

Het spijt me voor het kinderachtig gedrag van killerbee :'(

Als het waar is van die P1-233MMX op 350 Mhz kan ik alleen maar proficiat zeggen, maar wil je dan aub eens cpuid foto's sturen en sisoft benchmarks, dan kom je heel wat geloofwaardiger over.
Precies ja ben ik het helemaal mee eens als U de tweakert bent dat ge zegt dan bewijs

(Ik probeer ook eens wat Belgs of Vlaams or whatever :) )
edit:
[quote]
Iets verteld mij dat jij of dyslexie hebt, stug doet alsof je dom bent of je bent echt niet zo heel slim...
[/quote]

Tegen wie heb je het?

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Pics please.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 18:48 schreef Tomahawkske het volgende:

Zeker en vast. Das in modern nederlands: Dat wel jah.

Belgie roels

Verwijderd

Topicstarter
komen er aan

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:39

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Ik heb een p1-200mmx gehad, een k*tding: er zat zo'n trage slechte quatum bigfoot in.... :r

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 18:59 schreef computerboer het volgende:
Ik heb een p1-200mmx gehad, een k*tding: er zat zo'n trage slechte quatum bigfoot in.... :r
Geinig,En uw punt is? Of wilde je gewoon ff de kots smiley testen :z

Verwijderd

Topicstarter
denk ik ook :P

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Het enige wat ik en ik denk heel wat andere mede tweakers willen zien zijn de pics van cpuid en/of sisoft.
Dus kom op met die pics!!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

5 minuten later nog steeds geen plaatjes... :)

of warem het er toch 4

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Mijn 233 mmx kwam tot 3,5 x 83 = 290 Mhz.
toen ik een super socket 7 mainboard kocht kon hij op 3 x 100.

Jij hebt em nu dus neem ik aan op 3,5 x 100 draaien, maar hoe wou je nog verder komen?

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 19:08 schreef PipoDeClown het volgende:
En het duurt, en het duurt.......... :P

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 19:08 schreef PipoDeClown het volgende:
Photo sjoppen duurt gewoon lang.. zeur niet :)

Verwijderd

/me = ook belgische tweaker, Tomahawk kan het niet beter zeggen

wij willen bewijzen

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Op donderdag 23 augustus 2001 18:52 schreef KillerBee het volgende:
komen er aan
Jah sure....
wat een hoop krom gelul zeg.. :r

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 19:13 schreef Mr.ChronoM het volgende:
/me = ook belgische tweaker, Tomahawk kan het niet beter zeggen

wij willen bewijzen
offtopic:
En ik maar denken. dat ik een provocerend icoon had.

Nu weer on topic .. Mijn F5 toets wil je aanklagen.

edit:
woordje vergeten

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Op donderdag 23 augustus 2001 19:10 schreef changethislater het volgende:

[..]

Photo sjoppen duurt gewoon lang.. zeur niet :)
zeker en vast wanneer ie nie op 360 draait.

enne as u probleem me de taal heb, motte maar nun online spellingssjekker en verbeteraar installen. :)

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Op donderdag 23 augustus 2001 19:17 schreef PipoDeClown het volgende:

[..]

zeker en vast wanneer ie nie op 360 draait.

enne as u probleem me de taal heb, motte maar nun online spellingssjekker en verbeteraar installen. :)
Zal voor mij moeilijk worden he !
Woon hier op de grens... :)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

En ik maar denken dat ze een grapje maakten wanneer ze zeiden dat ze in Belgi wat achter liepen.... ;)

Specs

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

nou, het is duidelijk:
we geloven je niet!!

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 19:34 schreef CrashOne het volgende:
nou, het is duidelijk:
we geloven je niet!!
Ahhh waarom niet meschien heeft ie het echt gedaan maar kan de foto ontwikkelaar de foto's niet zo snel ontwikkelen hij moest toch zijn beeldscherm fotograferen.

• LeonT
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op donderdag 23 augustus 2001 19:45 schreef DMS het volgende:

[..]

Ahhh waarom niet meschien heeft ie het echt gedaan maar kan de foto ontwikkelaar de foto's niet zo snel ontwikkelen hij moest toch zijn beeldscherm fotograferen.
Of hij kon toch niet zo goed photoshoppen als hij dacht :+

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 19:49 schreef LeonT het volgende:

[..]

Of hij kon toch niet zo goed photoshoppen als hij dacht :+
Wat is dat photoshop kun je daar ook foto's mee maken

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Gooi maar dicht.

Verwijderd

Moet ik je nu felisiteren????

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 20:06 schreef CrashOne het volgende:
Gooi maar dicht.
Dat duurt lang hoor een foto laten ontwikkelen

Verwijderd

kan het niet laten van nog effe te vragen of KillerB nog iemand nodig geeft met ervaring in photoshop ? :)
we hebben hem namelijk al lang nie meer gehoord ?

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 18:36 schreef RaR het volgende:
Ik heb ook een servertje P200MMX, ik ga die niet overklokken.
Stabiliteit bij een server is een pre.
Laat ik nou ook een P200MMX servertje hebbuh, ik heb hem hier mooi op 266 lopen, ik bedoel die dingen zijn zo goed dat die paar megahertzjus het er nie om doen qua temp maar wel qua snelheid ;)

Verwijderd

Jah die KlierB is volgens mij de Belgishe Tara Oedayraj Singh Varma. :)

Verwijderd

niet alle belgen met elkaar vergelijken AUB :)

/me is namelijk ook belg :)

maar we blijven allen in spanning wachten op onze KillerB

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Daar hadden ze in Amerika toch ook last van, killerB's die de zuidelijke grens overstaken? >:) Of kan deze opmerking weer niet?

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

• catfish
  • Laatst online: 01-06 09:24
ik heb een p166mmx (intel) die nu op 200 draait (niet echt spectaculair)
maar het mobo gaat maar tot multiplier 3 (=200), FSB max op 66 namelijk :(
met een bios update zit er ook een 3,5 in (=233)
kan ik ergens in de bios file wat veranderen om een multiplier 4 aan te maken? of zijn hier die-hard bios tweak sites voor? (lijkt mij nogal riskant om zelf in de bios file te prutsen)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:02
Ok mensen dat KillerBee volgens jullie niet zo goed kan typen is niet relevant in deze zaak. Graag weer ontopic te gaan.

Verwijderd

[ontopic]
mijn laatste post in dit totaal nutteloze topic

morgen hoop ik echt wat bewijsmateriaal te zien van wat KillerB vertelde over zijn overclock werk, want we moeten allen toegeven als het waar is, dan is het wel COOL :)

Dus KillerB, screenshot van wCPUid en dergelijke dingen en wij zijn allen blij :)
[/ontopic]

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 00:26 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[ontopic]
mijn laatste post in dit totaal nutteloze topic

morgen hoop ik echt wat bewijsmateriaal te zien van wat KillerB vertelde over zijn overclock werk, want we moeten allen toegeven als het waar is, dan is het wel COOL :)

Dus KillerB, screenshot van wCPUid en dergelijke dingen en wij zijn allen blij :)
[/ontopic]

Hehehe ga je nu weer opnemen voor je land genoot.

Jij zult het wel kennen, maar in belgien zitten heel wat echte tweakers waar je trots op kan zijn hoor.

http://www.overclocking.be/vbb/showthread.php?s=&threadid=273

Tot killerbee klaar is met photosjop , kunnen de hollanders zich hier aan vergapen ;)

Verwijderd

Topicstarter
sorry jonges nog twee weken wachten op fotos kben van morgen op vakantie in turkijke :) bye en ik lieg nie en nee ik kan nie goe me photoshop werken maar waar vind ge die progs om te meten please help want vind die niet. :)

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 12:50

DaOverclocker

Overclocker for life...

Ik dacht dat ik die killerbee wel kende, maar hij heeft nog maar 39 posts. Dus dat zal wel een vergissing zijn.

Typisch een belg die gast

systeem specs

• sundevil
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

sundevil

One ping only

Op donderdag 23 augustus 2001 22:15 schreef changethislater het volgende:
Jah die KlierB is volgens mij de Belgishe Tara Oedayraj Singh Varma. :)
LOL! Hij is nog te genezen dus :)

The angle of the dangle is directly proportional to the heat of the meat.

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 00:49 schreef KillerBee het volgende:
sorry jonges nog twee weken wachten op fotos kben van morgen op vakantie in turkijke :) bye en ik lieg nie en nee ik kan nie goe me photoshop werken maar waar vind ge die progs om te meten please help want vind die niet. :)
Ik zal wel weer voor Paul Rozenmuller spelen, en dit linkje posten

http://files.tweakers.net/wcpu30c.exe

Verwijderd

Huigie schreef het volgende:
En ik maar denken dat ze een grapje maakten wanneer ze zeiden dat ze in Belgi wat achter liepen....
henri schreef het volgende:
Het is hier niet anders dan in Nederland hoor : je vind altijd wel een uitzondering op de regel :)

En ik kan je verzekeren dat ze zeker niet allemaal zo zijn... God zij dank >:)

En terug ontopic : een 'echte' tweaker die de genoemde progs niet heeft :? Die niet met Photoshop kan werken :?
Dus ja, ik wil ook wel de bewijzen zien ja :Z

• Selfdefence
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-01-2022
Een P1 200MMX kan echt wel boven de 300 hoor. De mijne is stabiel op 300 (3 x 100) en stabiel genoeg om te benchmarken op 333 (3,5 x 95). 350 lukt bij mijne niet, zelfs niet met een Vcore van 3,5 volt.

Ik zou niet weten waar ik een plaatje kan hosten, anders had ik hier een WCPUID-screenshot kunnen plaatsen om het te bewijzen.

Verwijderd

Denk dat we dan de eerste twee weken geen bewijzen gaan zien dus voor mij part mag ie dicht :)

• apa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 09:42

apa

Run Forest, ruuuuuuuuuunnnnn!!

Allee, dat zegt wel weer genoeg over henri voor mij... Wil jij dan weten wat ze in België over Nederlanders zeggen? Het is gewoon overal hetzelfde kerel, in Frankrijk zeggen ze hetzelfde over Belgen als Belgen over Nederlanders... Wat ben je ermee? Niks toch?!

Die KillerBee geloof ik ook niet... Een P233MMX op 350... Naaahhhh... zou te straf zijn! En dat voor een gastje die niet eens WCPUID en SiSoft Sandra kent. Die nick KillerBee zegt mij ook iets: ik zal die pee wellicht al eens op IRC hebben gezien zeker?!

PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 08:54 schreef apa het volgende:

[..]

Allee, dat zegt wel weer genoeg over henri voor mij... Wil jij dan weten wat ze in België over Nederlanders zeggen? Het is gewoon overal hetzelfde kerel, in Frankrijk zeggen ze hetzelfde over Belgen als Belgen over Nederlanders... Wat ben je ermee? Niks toch?!

Die KillerBee geloof ik ook niet... Een P233MMX op 350... Naaahhhh... zou te straf zijn! En dat voor een gastje die niet eens WCPUID en SiSoft Sandra kent. Die nick KillerBee zegt mij ook iets: ik zal die pee wellicht al eens op IRC hebben gezien zeker?!
killerb, ken die kerel van op shrimpforum denkek, ben nie zeker...
Nuja, nen 233 op 350, naah, en dan nog nie eens cpuid hebben...
ik heb vroeger me twee maten wel ooit is ne cyrix 200 op 333 laten lopen, maar me een voltage van 4.1V, en ik heb er één ding van geleerd : verbrande processors stinken enorm hard :)

• Selfdefence
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-01-2022
Nevermind

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:02
Ok hij gaat toch maar dicht, en wel om de volgende redenen:

1. Men kan hier niet gewoon een verhaaltje neerzetten zonder te worden uitgekafferd :(.
2. Het gaat compleet offtopic.
3. KillerBee: Post niet zomaar een verhaaltje, maar laat zien dat het je gelukt is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.