Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf
Vraag
Alle reacties
Je mist bij G3 * 40 volgens mij een letter. Maar daar gaan we 't hier ook bij laten. Ik zie niet wat dit met Softwareontwikkeling van doen heeft en daarbij geef je veel te weinig informatie waar we wat mee kunnen; je moet even beseffen dat we niet over je schouder kunnen meekijken 
Verder mis ik wat je zelf al geprobeerd hebt; die vragen wanneer je hier een topic opent staan er niet voor niets:
Verder mis ik wat je zelf al geprobeerd hebt; die vragen wanneer je hier een topic opent staan er niet voor niets:
...en even je eigen formule debuggen lijkt me nou niet bepaald rocket-science. Haal er wat termen af, kijk wat er veranderd en hou de uitkomst tegen je eigen berekeningen aan, net zo lang tot je de boosdoener gevonden hebt. Shouldn't take more than 5 minutes.Mijn vraag
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
[ Voor 45% gewijzigd door RobIII op 06-03-2022 23:15 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.