Inderdaad, een telefooncentrale, je moet wel effe opletten, er zijn er een paar met koele "features" die echt wel handig zijn en dan ook helemaal niet zo veel meer kosten.
Zoals :
1)conference call, met meerdere mensen tegelijk 1 gesprek voeren, hiero toch wel erg makkelijk soms
2)nummer herkenning, misschien niet voor iedereen een must nog, maar ik kan niet meer zonder
Zoals :
1)conference call, met meerdere mensen tegelijk 1 gesprek voeren, hiero toch wel erg makkelijk soms
2)nummer herkenning, misschien niet voor iedereen een must nog, maar ik kan niet meer zonder
Nu jullie het toch over tel. centrales hebben: is het mogelijk om met een centrale een computer op een andere computer in te laten bellen???
Ik heb het eens geprobeerd, alleen het interne telefoon-rinkel-signaal is anders als het normale telefoon-overga-signaal.
Hij pakt de lijn dan niet op, ofzo,denk ik, misschien iemand met meer ervaring hierin?
Hij pakt de lijn dan niet op, ofzo,denk ik, misschien iemand met meer ervaring hierin?
De "Server" pakt wel op, maar de "Client" begint alleen te piepen. De server antwoord niet... Ik denk dat de geluiden van de client op de server wel hoorbaar zouden moeten zijn. Is dat zo?
Zag laatst bij de Gamma, Karwei of Praxis een telefoonsetje bestaande uit 1 basisstation en 2 handstationnetjes (kan ff niet op de juiste naam komen...) voor vlgs mij nog geen 250 piek. Is vlgs mij net zo duur als een quatrovox? Setje was overigens van een voor mij onbekend merk, maar dat terzijde. De stations/toestellen zijn dmv een code aan elkaar gekoppeld, dus je kunt makkelijk gesprekken doorverbinden. En wat ook handig is: je hoeft geen draden te trekken. Zelfde soort principe als de DECT-telefoontjes.
When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
Verwijderd
KPN TelecomOp vrijdag 24 augustus 2001 00:02 schreef Maverickje het volgende:
en waar kan ik zo een telefooncentrale kopen, en zijn die duur?
http://www.kpn.com/br2/ng/catalog/cat_Browser.jsp?c=ok&categoryOID=-12661&site=0&channel=0
Verwijderd
Quatrofox is toch voor ISDN. Dat heeft hij dus niet.Op vrijdag 24 augustus 2001 00:43 schreef curry het volgende:
Zag laatst bij de Gamma, Karwei of Praxis een telefoonsetje bestaande uit 1 basisstation en 2 handstationnetjes (kan ff niet op de juiste naam komen...) voor vlgs mij nog geen 250 piek. Is vlgs mij net zo duur als een quatrovox? Setje was overigens van een voor mij onbekend merk, maar dat terzijde. De stations/toestellen zijn dmv een code aan elkaar gekoppeld, dus je kunt makkelijk gesprekken doorverbinden. En wat ook handig is: je hoeft geen draden te trekken. Zelfde soort principe als de DECT-telefoontjes.
Weet ik, maar ik had begrepen dat de Quatrovox ook te gebruiken was in een analoog netwerk?Op vrijdag 24 augustus 2001 02:22 schreef SICdude het volgende:
[..]
Quatrofox is toch voor ISDN. Dat heeft hij dus niet.
When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
Je kunt over een centrale gerust pjoeteren, alleen moet je vaak aangeven welke extensies (=interne nummers) pjoeters hebben. Of faxen, dat is hetzelfde.
De reden hiervoor is dat de telefooncentrale dan alle signalen doorlaat, terwijl dit voor gewoon spraak niet het geval hoeft te zijn.
Ennuh, KPN zou mijn laatste keuze zijn om zoiets te kopen. Er zijn zat telecom winkels met een service nivo dat vele malen hoger is dan KPN.
De reden hiervoor is dat de telefooncentrale dan alle signalen doorlaat, terwijl dit voor gewoon spraak niet het geval hoeft te zijn.
Ennuh, KPN zou mijn laatste keuze zijn om zoiets te kopen. Er zijn zat telecom winkels met een service nivo dat vele malen hoger is dan KPN.
Vandaag geen signature
Verwijderd
you are wrongOp vrijdag 24 augustus 2001 08:00 schreef curry het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik had begrepen dat de Quatrovox ook te gebruiken was in een analoog netwerk?But correct me if I'm wrong.
quottrovox is telefooncentrale met analoge uitgangen en isdn aansluiting. zo kan je analoge toestellen op een isdn lijn aansluiten..
Verwijderd
wel eens van nederlandse spelling gehoord???Op donderdag 23 augustus 2001 18:05 schreef Maverickje het volgende:
Ik wil dit:
Meneer 1 beld naar ons huis, meneer 2 neemt op, meneer 1 vraagt naar meneer 3, en meneer 2 schakeld meneer 1 door naar meneer 3.
Hoe moet ik dit doen met een gewone analoge telefoonlijn?
Pagina: 1