Google home - ipv boodschappenlijst opent hij kookboek

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hsb-3
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 10-03-2023
We hebben al een hele tijd een Google home (Nest hub) .
Voorheen als ik zei "zet X op mijn boodschappenlijstje" dan deed hij dit netjes. Sinds een week opent hij het kookboek met recepten.

Als ik nu dus zeg "zet havermout op mijn boodschappenlijstje" of "voeg havermout toe" of alle varianten er op, dan opent hij recepten om havermout te maken.

Zowel bij mij als mijn partner gebeurt dit.

Ik kan er niks over vinden, dus misschien dat jullie kunnen helpen? Google is niet mijn vriend momenteel..

Als ik vraag "wat staat er op mijn boodschappenlijstje" dan zegt hij "sorry, ik begrijp het niet". Dus misschien is hij ontkoppeld? Mijn profiel is wel gekoppeld aan mijn Google home, en ik kan mijn boodschappenlijst ook zien.

[ Voor 18% gewijzigd door Hsb-3 op 06-03-2022 12:36 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robben
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 06-03-2022
Ik heb sinds enkele dagen exact het zelfde probleem, zowel op de hub als op de speakers.
Sommige zeken et hij wel op de boodschappenlijst, andere zaken opent hij een recept of heeft het niet verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Hier doet hij het nog wel goed.

Be Stronger Than Your Excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hsb-3
Ik ben er achter gekomen als ik "put kaas on my shopping list" hij er kaas op zet "oké, ik heb kaas aan je boodschappenlijst toegevoegd".

Het weer doet hij wel.

En hij weet mijn naam.

[ Voor 10% gewijzigd door Hsb-3 op 06-03-2022 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeyzut
  • Laatst online: 16-06 12:54
Wij hebben dit sinds enkele weken ook, waarbij het lijkt alsof het steeds erger wordt. Heb al geprobeerd de stemopdrachten opnieuw te ijken maar ook dat helpt niet. In het begin vond ik het nog wel grappig omdat mijn vrouw vervolgens boos wordt op dat ding maar nu wordt het wel echt irritant 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hsb-3
Ik heb contact gezocht met Google en het probleem is verholpen!

De naam van mijn boodschappenlijstje was onze straatnaam. Bij het commando "zet op mijn boodschappenlijstje" had hij geen lijst die "boodschappen" heet, dus snapte hij het niet..

Ik heb 'm nu vernoemd naar "boodschappenlijstje" en hij werkt weer prima!!

@Robben @mikeyzut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 14:13
Ik krijg nu ook recepten.

Dit is wel een heel veel gebruikte functie bij ons thuis en vervelend dat het niet meer werkt.

Bij mij werkt "zet kaas op de boodschappenlijst"
Wat niet werkt. "Zet kaas en boter op de boodschappenlijst"

Dit werkte voorheen wel.
Lijkt alsof enkel de basic producten wel lukken.

Mijn lijst heet trouwens wel "boodschappenlijst"

[ Voor 7% gewijzigd door Tranzy op 11-03-2022 10:05 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jez821
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Same problem here, sinds eind februari 2022. Het gebeurt wel heel willekeurig:

"Zet bosbessen op mijn boodschappenlijst" - werkt wel (wordt toegevoegd aan boodschappenlijst en lijst wordt zichtbaar)

"Zet soep op mijn boodschappenlijst" > werkt niet (antwoord "Prima, hier zijn wat recepten")

Hub volledig gereset en opnieuw geconfigureerd, geen verschil (had ik ook niet verwacht).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ug0Vv0Jy7rJxvF2uMEs96S4A2Y0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KuBrFUEkgQFlrHCJCLIn151y.png?f=user_large
Waar zit de resetknop?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerbox
  • Laatst online: 25-11-2024
Hier hetzelfde probleem. Ook de boidschappenlijst een andere naam geven werkt niet.

Pindakaas op de lijst zetten lukt wel maar spinazie of aromat niet.

Iemand al een oplossing toevallig gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerbox
  • Laatst online: 25-11-2024
Hier hetzelfde probleem. Ook de boodschappenlijst een andere naam geven werkt niet.

Pindakaas op de lijst zetten lukt wel maar spinazie of aromat niet.

Iemand al een oplossing toevallig gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jez821
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Nope, nog geen oplossing. Nederlandse boodschappenlijst op de Google Hub is gewoon broken op dit moment lijkt het, zie ook meerdere threads op google support fora:

https://support.google.com/assistant/thread/154286840?hl=en

https://support.google.com/assistant/thread/153081982?hl=en

https://www.googlenestcom...esponds-with-a/m-p/119788

https://www.googlenestcom...rking-properly/m-p/119421

Maar doordringen tot Google support is altijd moeilijk voor dit soort zaken. Als je jouw probleem ook meldt in bovenstaande threads, valt het hen misschien op en volgt er hopelijk actie ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:22
Sinds deze week er ook problemen mee. Eerst mijn vriendin maar nu ik zelf ook. Wat me opviel is dat de melding ik begrijp het niet dan komt en ik ook niet mijn boodschappenlijstje kan openen. Wel werkt het via mijn telefoon.

Geprobeerd:
Restart Hub, geen oplossing
Hernoemen lijst van My Shoppinglist naar Mijn Boodschappenlijstje gaf ook geen verschil.

Radio bv werkt wel dus internet lijkt hij gewoon te hebben

Nooit gedacht dat ik zo snel gewend zou zijn aan een functie als dit en me er zo aan kan ergeren wanneer het niet werkt

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02:57
Oh wat ben ik blij dit topic te hebben gevonden.
Recepten ellende maar ook voegt ze constant 'mijn' toe aan ons boodschappenlijstje.
Zelfs als we kortaf doet: zet vaatwaszout op boodschappenlijst.

-> oke, ik voeg 'mijn' toe aan je boodschappenlijstje

Mijn vriendin trok de google home al bijna van het kastje af..
Nu hopen op een fix binnenkort. Tot die tijd maar Engelstalig. Dat werkt inderdaad wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSR
  • Niet online

KSR

Sinds deze week er ook last van.
Best lastig nu ik er aan gewend was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter de Leeuw
  • Laatst online: 01-04-2022
Net naast Nederlands ook Engels UK toegevoegd en de boodschappenlijst werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:39

weebl

YARR!

Hier ook last van sinds een paar weken. Erg irritant. Wat is de beste manier om dit bij Google onder de aandacht te brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSR
  • Niet online

KSR

Ik zag dat de Hub opnieuw opstarten en heb het weer even geprobeerd maar hier werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnifex5
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 22-03-2022
Bij ons werkt de bovenstaande functie ook maar half.

Maar na ongeveer 30 minuten tegen google te hebben lopen schreeuwen heb ik hierbinnen een workaround kunnen vinden:

"Google maak een nieuw boodschappenlijstje aan"
"Prima wat moet er op het boodschappenlijstje staan"
"Yoghurt"
"Prima ik heb Yoghurt aan je boodschappenlijstje toegevoegd"

Hierbij maakt google geen nieuw boodschappenlijstje aan maar zet hij het artikel op je bestaande boodschappenlijstje (wat op zichzelf ook een flaw is natuurlijk).

Hoe dan ook de boodschappen module kan op deze manier wel gebruikt worden.

Wat ik tevens ook heb gedaan:
- full reset gegeven
- Boodschappenlijst veranderd van naam
- Google in de home app ontkoppeld/ herkoppeld etc

Geen van de bovenstaande punten heeft gewerkt. Na Google terug te zetten naar fabrieksinstellingen lijkt hij het even te doen, maar wanneer die s'nachts update zijn we weer terug bij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macdushi
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-06 11:27
Sinds vandaag werkt het boodschappenlijstje hier weer spontaan na 3 weken, hebben jullie dezelfde ervaring?

[ Voor 5% gewijzigd door macdushi op 29-03-2022 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron16
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-11-2024
Bij mij naar ging hij naar recepten bij mijn vrouw werkte het goed.
Probleem lijkt zich voor te doen niet bij de eigenaar maar bij de gedeelde personen.
Al weken bezig maar denk de oplossing nu te hebben.
Gooi de lijst weg en klik op Opslaan Doe dat ook via de telefoon van personen met wie je deelt.
Check even bij alle gedeelde personen of de lijst echt weg is.
Zeg "zet kaas" op mijn boodschappenlijst.
Google maakt een lijst aan genaamd Shoppinglist.( met daarop Kaas)
Geef die Shoppinglist eventueel een gewenste naam.
Voeg eventueel andere personen toe,

Na vele vergeefse pogingen werkt dit nu al 3 dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skip
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06 08:26
Nou als dat het enige is was het nog te overleven. Ik heb dit bijna net alles. Ze maakt enorme fouten luistert voor geen meter. Google heeft gewoon een fantastisch werkende spraak besturing om zeep geholpen. En het complete boodschappenlijstje.

Ik weet niet of iemand anders de verandering heeft ervaren. Heel de swipe optie is verdwenen. Nu moet je echt op een blokje tikken als je een vinkje wil weghalen. Springt hij vervolgens helemaal naar boven en kun je weer helemaal terug naar beneden bladeren. Je bent gewoon een keer of 10 langer bezig.

En afspraken inplannen is ook al een grote irritatie geworden.

Als ik zeg plan voor aankomende dinsdag een afspraak. Vraagt ze Netjes wat de naam is van de afspraak. Dan vraagt ze om de tijd . En als zij het verkeerd verstaan heeft zeg ik bij de bevestiging van opslaan nee tegen haar . Dan zegt ze: wat wil je wijzigen zeg bijvoorbeeld tijd of titel. En als ik dan tijd zeg krijg ik te horen hoe laat het is. Hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-06 22:18

Prosperot

Today is a gift...

Op de boodschappenlijst op mn mobiel kom ik eerder iets weggooien als ik het in mn mandje deed. Nu kan ik alleen nog maar afvinken en achteraf alle afgevinkte regels verwijderen.
Is dat nieuw, of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSR
  • Niet online

KSR

Prosperot schreef op zondag 3 april 2022 @ 13:14:
Op de boodschappenlijst op mn mobiel kom ik eerder iets weggooien als ik het in mn mandje deed. Nu kan ik alleen nog maar afvinken en achteraf alle afgevinkte regels verwijderen.
Is dat nieuw, of doe ik iets verkeerd?
Is inderdaad nieuw, vond dat andere makkelijker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hsb-3
Ik heb vorige week een uur met Google aan de chat gezeten. Ze heeft het doorgestuurd naar hogerop, omdat het in de taal lijkt te zitten en niet in mijn instellingen. Engels werkte, Nederlands niet.

En donderdag werkte het weer! Dus ze hebben het gevonden 😁
Toch wel mooi resultaat van dat uur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:22
Hier lijkt het de afgelopen dagen ook weer gewoon te werken. Hopelijk is het nu ook afgelopen met de Dolfijnen op ons boodschappenlijstje, mijn vriendin heeft altijd ruzie met het lijstje en dan komt er om een wat voor reden Dolfijn op het lijstje te staan

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakkker
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-04-2022
Hier blijft het probleem nog bestaan.

Wat bijzonder is dat hij de text 'zet pindakaas op de boodschappenlijst' wel pakt maar de text gesproken niet....

En ik heb echt geen moeilijke stem ;)

Iemand nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easydone
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-05 15:28
Op mijn Hub kan ie nog steeds geen boodschappen toevoegen:
“Zet pindakaas op mijn boodschappenlijstje” geeft als reactie van de hub
“Sorry ik begrijp het niet” terwijl mijn opdracht keurig en correct op het scherm staat…
“Laat boodschappenlijstje zien” doet ie dan weer wel.
Btw op mijn mini’s werkt het toevoegen van boodschappen dan weer wel.
Dit is al een aantal maanden zo…
Heb niet de indruk dat Google zich ook maar iets gelegen laat liggen aan z’n klanten…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• be04376541
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-05 20:02
Ik had net hetzelfde probleem dat de nest hub bleef melden “Sorry ik begrijp het niet”.

Ik heb dit kunnen oplossen door in mn assistant instellingen op mn telefoon de tweede taal te verwijderen en enkel het Nederlands over te houden.
Daarna werkt het toevoegen van produkten weer gewoon.
Ik had daarvoor de provider voor lijstjes ook naar Google keep gezet, maar ik denk niet dat dat bijgedragen heeft tot de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easydone
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-05 15:28
Dank je!
Dat was de oplossing! Na het verwijderen van Engels deed ie het direct.
Heb Engels daarna weer toegevoegd en hij blijft het (althans voorlopig) nog steeds doen.

Nogmaals bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx7733
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-05 09:59

Mx7733

Ik zal een weg vinden of maken

be04376541 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 21:59:
Ik had daarvoor de provider voor lijstjes ook naar Google keep gezet, maar ik denk niet dat dat bijgedragen heeft tot de oplossing.
Hoe heb je die verhuisd naar Keep? Ik kreeg die tip al eerder, maar zie geen optie.

Aut viam inveniam aut faciam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red7
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-02 10:24
De verhuizing naar Keep gaat automatisch, maar sinds dit is gebeurt werk Google assistant bij mij niet meer. De "My shopping list" staat netjes in Keep, daar kan ik hem ook gebruiken maar ik kan met voice niks meer toevoegen. Hij geeft steeds aan "Sorry, er was een probleem bij het lezen van je boodschappenlijst. Probeer het later opnieuw". Ik heb NL en EN toegevoegd ook in beide talen een lijst aangemaakt. Ook alles alleen NL of alles alleen EN. Maar niks werkt. Iemand nog een ander idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turb0Turb0
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:44
Red7 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 07:56:
De verhuizing naar Keep gaat automatisch, maar sinds dit is gebeurt werk Google assistant bij mij niet meer. De "My shopping list" staat netjes in Keep, daar kan ik hem ook gebruiken maar ik kan met voice niks meer toevoegen. Hij geeft steeds aan "Sorry, er was een probleem bij het lezen van je boodschappenlijst. Probeer het later opnieuw". Ik heb NL en EN toegevoegd ook in beide talen een lijst aangemaakt. Ook alles alleen NL of alles alleen EN. Maar niks werkt. Iemand nog een ander idee?
Ik heb hetzelfde probleem sinds keep.
Lijst verwijderen/opnieuw maken helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macdushi
hier werkt het ook meer, sinds de verhuizing naar Keep. Van alles geprobeerd, alle instellingen nagelopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turb0Turb0
macdushi schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 10:42:
hier werkt het ook meer, sinds de verhuizing naar Keep. Van alles geprobeerd, alle instellingen nagelopen.
Ik had vandaag een mail gestuurd naar Google support en kreeg binnen 15 minuten dit antwoord en dat was bij mij ook de oplossing.
Je kan nu ook niet meer zeggen zet xxx op het boodschappenlijstje maar je moet zeggen voeg xxx toe aan aan het boodschappenlijstje. Het wordt voeg is een beetje raar maar goed het werkt voor ons wel.

Oplossing:
----

Dank je wel dat je contact hebt opgenomen met Google Home Support. Naar aanleiding van je bericht, stuur ik je deze e-mail. In je bericht gaf je aan dat je boodschappenlijst het niet meer doet via Keep. Ik zou graag willen dat je deze workaround probeert.

In de Home-app ga naar Instellingen.
Instellingen van de Assistent > Meerdere instellingen > Talen > Zet de taal op English - United States. (Gebruik je meerdere talen, verwijder ze dan). Controleer als de Speaker/Hub in het Engels reageert, probeer 'Hey Google, what time is it?' te zeggen.
Vraag nu "Hey google, add milk to my grocery list". dan vraagt hij waarschijnlijk of je er 1 wil maken waar je "Yes" op reageert
Vraag nu "Hey google, add eggs to my grocery list".
werkt het zet nu de taal terug naar het Nederlands en kijk of het nu werkt.
Het is ook belangrijk dat je het woord "Voeg" gebruikt in plaats van "Zet" dus "Hey google, voeg melk toe aan mijn boodschappenlijst"

Als je een boodschappenlijstje wil aanmaken gebruik dan de volgende stappen.

Voeg in Google Keep een notitie toe met de naam Boodschappenlijst.
Als je nu zegt: 'Hey Google, voeg ("melk") toe aan mijn boodschappenlijst,' doet hij dat.
Let op dat je het specifieke commando geeft, anders werkt het niet.
Als je de eerste keer iets op de lijst zet, kan het zijn dat de Assistent zegt dat er geen notitie met de naam "boodschappenlijst" te vinden is en vraagt of je er een wilt aanmaken. Zeg dan ja.
Er zullen dan twee keer "boodschappenlijst" staan in Keep en kun je er een verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macdushi
thanx, dit ga ik vanavond ff proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macdushi
Yes! Het gebruik van de woorden “voeg toe” is de truc, zonder verder iets aan te passen werkt het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turb0Turb0
macdushi schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 19:26:
Yes! Het gebruik van de woorden “voeg toe” is de truc, zonder verder iets aan te passen werkt het weer!
Ja dat idee had ik achteraf ook al. Maarja ik heb braaf het lijstje afgewerkt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Turb0Turb0 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 14:28:
[...]

Je kan nu ook niet meer zeggen zet xxx op het boodschappenlijstje maar je moet zeggen voeg xxx toe aan aan het boodschappenlijstje. Het wordt voeg is een beetje raar maar goed het werkt voor ons wel.
Jaaaaa, dankjewel!! 🙏 We werden helemaal gek hier. Zet x op je boodschappenlijst werkt niet, maar voeg x toe aan mijn boodschappenlijst wel. Je bent onze held in dit huishouden 🎉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbaarends
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-03-2024
Sinds twee dagen werkt ook de 'voeg toe' ipv 'zet op' truc niet meer. Google blijft teruggeven dat 'zo te zien is er al een lijst is met die naam. Wil je nog steeds een nieuwe maken?'. Iemand de gouden tip?

Zolang het niet lukt om een werkende boodschappenlijst te maken, maak ik me weinig zorgen om AI die de wereld gaat overnemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turb0Turb0
jbaarends schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 09:07:
Sinds twee dagen werkt ook de 'voeg toe' ipv 'zet op' truc niet meer. Google blijft teruggeven dat 'zo te zien is er al een lijst is met die naam. Wil je nog steeds een nieuwe maken?'. Iemand de gouden tip?

Zolang het niet lukt om een werkende boodschappenlijst te maken, maak ik me weinig zorgen om AI die de wereld gaat overnemen...
Ik heb dit probleem nu inderdaad ook dus ik ga Google support maar weer een mailtje sturen. Er ligt hier nu weer een ouderwets briefje in de keuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RADW
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-06 12:53
Hier hetzelfde probleem. Sinds dat de migratie van boodschappenlijst naar Keep werkt het eigenlijk niet meer. Enkele keer werkt het wel een beetje.

Hier dus ook maar weer ouderwets een papieren lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turb0Turb0
Antwoord van Google:

Ik heb het nog niet getest maar blijkbaar is dit bekend bij Google.
Bedankt dat je contact hebt opgenomen met het klantenserviceteam van Google. Wat vervelend om te horen dat het probleem zich weer voordoet. Helaas is er weer een update geweest die nogmaals invloed heeft gehad op deze situatie. Ik kan u dus het stappenplan doorsturen maar de vraag is of deze uiteraard het probleem kan oplossen wegens ik deze eerder al heb gestuurd en als wel, voor hoelang. De stappen zijn als volgt:

In de Home-app ga naar Instellingen
Instellingen van de Assistent > Meerdere instellingen > Talen > Zet de taal op English - United States. (Gebruik je meerdere talen, verwijder ze dan). Controleer als de Speaker/Hub in het Engels reageert, probeer 'Hey Google, what time is it?' te zeggen.
Vraag nu "Hey google, add milk to my grocery list". dan vraagt hij waarschijnlijk of je er 1 wil maken waar je "Yes" op reageerd
Vraag nu "Hey google, add eggs to my grocery list"
werkt het zet nu de taal terug naar het nederlands en kijk of het nu werkt

Het is ook belangrijk dat je het woord "Voeg" gebruikt in plaats van "Zet" dus "Hey google, voeg melk toe aan mijn boodschappenlijst"

Als je een boodschappenlijstje wil aanmaken gebruik dan de volgende stappen.

Voeg in Google Keep een notitie toe met de naam Boodschappenlijst.
Als je nu zegt: 'Hey Google, voeg ("melk") toe aan mijn boodschappenlijst,' doet hij dat.
Let op dat je het specifieke commando geeft, anders werkt het niet.
Als je de eerste keer iets op de lijst zet, kan het zijn dat de Assistent zegt dat er geen notitie met de naam "boodschappenlijst" te vinden is en vraagt of je er een wilt aanmaken. Zeg dan ja.
Er zullen dan twee keer "boodschappenlijst" staan in Keep en kun je er een verwijderen.
Pagina: 1