Hoi, ik heb net een powercolor geforce2 GTS/pro gekocht met tv-out, die tv-out was een van de grootst overwegende redenen waarom ik hem heb gekocht aangezien ik er DvD's op wil kijken op m'n Tv. Heb alles aangesloten, kabel aangelegd, beeld op 640x480 60hz gezet (800x600 ook geprobeerd) maar er komt gewoon geen beeld op de tv als ik hem omzet. Het beeld (als ik er een video tussen zet in de verbinding, zonder doet hij helemaal niks) begint wel te flikkeren wanneer ik bij beeldscherm=>instellingen=>geavanceerd=>device output hem op tv omschakel, maar na een tijdje schakelt hij gewoon weer terug naar de monitor. Heb het nog met een andere Tv geprobeerd ook maar daar doet hij precies hetzelfde bij.
Nu zou je kunnen zeggen misschien is de kaart kapot maar hiervoor had ik een tnt2 ultra van Creative en daar zat ook een tv out op en die werkte ook niet zowel op m'n oude pent2 233 als de comp die ik nu heb (athlon 800 mhz). Ik dacht toen van die kaart zal wel aan de kaart liggen (kapot)en heb het er toen bij laten zitten. Maar nu werkt de tv-out op deze nieuwe geforce2 dus ook weer niet
en het lijkt me niet dat hier het toeval speelt dat ze allebei kapot zijn. Het moet iets met instellingen te maken hebben (in de bios?)of iets anders..
Aan de kabels ligt het ook niet, die gebruik ik normaal altijd om de tv aan te sluiten en werken dan prima.
Zou iemand me hier AUB mee kunnen helpen? Heb gistron (waar ik de kaart gekocht heb al gebeld) maar zij weten natuurlijk weer helemaal niks..
Hardstikke bedankt alvast
Nu zou je kunnen zeggen misschien is de kaart kapot maar hiervoor had ik een tnt2 ultra van Creative en daar zat ook een tv out op en die werkte ook niet zowel op m'n oude pent2 233 als de comp die ik nu heb (athlon 800 mhz). Ik dacht toen van die kaart zal wel aan de kaart liggen (kapot)en heb het er toen bij laten zitten. Maar nu werkt de tv-out op deze nieuwe geforce2 dus ook weer niet
Aan de kabels ligt het ook niet, die gebruik ik normaal altijd om de tv aan te sluiten en werken dan prima.
Zou iemand me hier AUB mee kunnen helpen? Heb gistron (waar ik de kaart gekocht heb al gebeld) maar zij weten natuurlijk weer helemaal niks..
Hardstikke bedankt alvast