Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lennert.vanwees
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 09-03-2022
Gisterenavond merkte ik een dode pixel in de hoek van het scherm van mijn telefoon. De pixel was de hele tijd groen is volgens mij het gevolg van mijn gsm tevaak te laten vallen. Het is een S10e die al op leeftijd is dus dat leek me logisch. Toen ik de gsm volledig opnieuw opstartte begon het scherm te flippen en nu is het toestel onbruikbaar. Mijn always on display springt nog aan maar het scherm heeft een groene gloed en bij aanraking van het scherm of schudden van de telefoon flikkert het scherm en wordt het donkerrood en dan valt ie uit om nadien het always on display te tonen opnieuw.

Mijn toestel was vergrendeld met een patroon e.t.c. en ik kan dus nie via de pc aan mijn data.

Hebben jullie ideeën of suggesties hoe ik aan mijn data kan geraken?

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:53
Jazeker, koppel een usb-c dock, al dan niet op het werk. Daar kun je een muis, toetsenbord en beeldscherm op aansluiten.
Nu heb je een alternatief om het scherm te bedienen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:45
swhnld schreef op zondag 6 maart 2022 @ 14:24:
Jazeker, koppel een usb-c dock, al dan niet op het werk. Daar kun je een muis, toetsenbord en beeldscherm op aansluiten.
Helaas werkt dat niet na een reboot, dan moet je hem de eerste keer via het scherm van de telefoon ontgrendelen.

Als je ooit toestemming hebt gegeven je toestel via je Samsung-account te ontgrendelen zou je dat nog kunnen proberen, maar ik weet niet of dit direct na een reboot wel werkt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lennert.vanwees
Een bijkomend probleem is dat mijn PC het toestel niet herkend, als ik de usb inplug gebeurt er op mijn PC niets maar het scherm van de telefoon reageert wel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lennert.vanwees
Update: ik heb de telefoon uiteen gehaald en het scherm ontkoppeld. Ondertussen hoor je het typische geluidje als ik de telefoon in mijn laptop inplug, maar bij bestanden is de telefoon niet zichtbaar. Maar de pc erkend de telefoon wel want als ik op deze pc klik en dan beheren -> apparaatbeheer -> draagbare toestellen, dan staat ie er wel tussen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:53
Als je zo handig bent, ander scherm er in?

• lennert.vanwees
heb al een S22 op pre order dus 150 euro betalen voor een telefoon te repareren die ik niet ga gebruiken is geen plan

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-03 09:33
als je hem inplugged vraagt hij waarschijnlijk om toegang voor de pc als het touchscreen wel nog werkt moet je even iemand met de zelfde telefoon laten kijken waar je ongeveer op het scherm moet drukken om te accepten.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee