Voor mijn nieuwe keuken ben ik op zoek naar inbouw speakers voor boven mijn keuken koof. De (passieve) speakers worden aangesloten op de Sonos AMP en de opstelling is puur bedoeld om (achtergrond) muziek mee te beluisteren
Hiervoor heb ik zelf de volgende keuzemogelijkheden voor mijzelf 'gecreëerd'
1) Sonos INWALL oplossing Deze optie leek mij het meest voor de hand liggend en ziet er mooi uit. Volgens HifiKLUBBEN niet de mooiste optie voor het geld, echter krijg ik bij Sonos 30% korting wegens het trade up programma.
2) B&W CWM362 De meest compacte wall oplossing van B&W
3) Dali H50 De meest compacte wall oplossing van Dali
4) KEF?
Vervolgens zullen de luidsprekers dan op deze manier geplaatst worden:
/f/image/VUE7zdZtr5VqqHNyzYADjw6L.png?f=fotoalbum_large)
Vraag 1)
Voor welk van de 3 speakers zouden jullie kiezen? Of wellicht een ander merk/type? Budget is het probleem niet, maar ik wil graag geen speakers die groter zijn dan 25/30cm
Vraag 2)
Adviseren jullie een back box? De keukenkoof is namelijk niet gesloten of iets dergelijks. Ik kan hem eventueel aan de binnenkant nog wel een beetje laten isoleren door de aannemer.
Hoor graag jullie bevindingen.
Hiervoor heb ik zelf de volgende keuzemogelijkheden voor mijzelf 'gecreëerd'
1) Sonos INWALL oplossing Deze optie leek mij het meest voor de hand liggend en ziet er mooi uit. Volgens HifiKLUBBEN niet de mooiste optie voor het geld, echter krijg ik bij Sonos 30% korting wegens het trade up programma.
2) B&W CWM362 De meest compacte wall oplossing van B&W
3) Dali H50 De meest compacte wall oplossing van Dali
4) KEF?
Vervolgens zullen de luidsprekers dan op deze manier geplaatst worden:
/f/image/VUE7zdZtr5VqqHNyzYADjw6L.png?f=fotoalbum_large)
Vraag 1)
Voor welk van de 3 speakers zouden jullie kiezen? Of wellicht een ander merk/type? Budget is het probleem niet, maar ik wil graag geen speakers die groter zijn dan 25/30cm
Vraag 2)
Adviseren jullie een back box? De keukenkoof is namelijk niet gesloten of iets dergelijks. Ik kan hem eventueel aan de binnenkant nog wel een beetje laten isoleren door de aannemer.
Hoor graag jullie bevindingen.
[ Voor 3% gewijzigd door siemenz op 05-03-2022 11:27 ]
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop