Aardstraling en loden driehoek

Pagina: 1
Acties:
  • 1.771 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lepel31
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 05-03-2022
Beste allen,

Nu sinds enige tijd, denk ongeveer een half jaar heb ik een loden driehoek tegen het huis liggen die aardstraling in huis neutraliseert. Het werkt goed voor mij en ik en mijn zoon slapern stukken rustiger en hebben geennvage lichamelijke klachten meer. Bij tijd enbwijke wordt deze driehoek verplaatst omdat er weer straling lamgskomt vamwegevde wisselende waterstanden en weersomstandigheden. Op afstand wordt uitgemeten waar hij heen moet. Nu heb ik het idee dat hij de laatste tijden minder goed werkt eerder kon ik na het verschuiven direct merken dat het huis weer neutraal was alleen het lijkt wel alsof de driehoek "vol" zit en daardoor minder goed doet wat hij moet doen (net zoals dat met kristallen en edelstenen zo is) Kan dat? Heeft iemand daar ervaring mee?

Vriendelijke groet en alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Ben je tijdens het verplaatsen vergeten 3 rondjes om de loden driehoek te rennen? Dan werkt-ie inderdaad minder goed.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:05
Dit gaat een zeer vermakelijk topic worden, zo vroeg op de zaterdagmorgen.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
koop een loden vierkant, dat heeft 1 hoek extra en loopt dus ninder snel vol....

terug naar aarde: uh wat? als je hier in gelooft dan bel je toch de winkel die dit soort sprookjes verkoopt voor advies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Volgens mij heeft het niet te maken met dat de loden driehoek "vol" zit of de hoeveelheid energie te veel aan het worden is.

Volgens mij realiseer je je nu dat het ding niet werkt.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-05 12:24

bloody

0.000 KB!!

Besef dat je dit post op een forum met vrij nuchtere tweakers...

Kans dat je een zinnig antwoord gaat krijgen acht ik vrijwel nihil.

nope

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:58

_Arthur

blub

Lepel31 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 07:54:
alleen het lijkt wel alsof de driehoek "vol" zit en daardoor minder goed doet wat hij moet doen
Dan zou ik gewoon een nieuwe kopen. Of misschien kan degene die hem op afstand kan uitmeten misschien ook resetten?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Op 1 van de 3 punten losmaken, leeg laten lopen en weer vastmaken. Die dingen gaan dan een eeuwigheid mee.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Misschien de leverancier even naar laten kijken? En als dat niet helpt, je geld terug

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:13
Maar even een serieuze reactie:
Je zit op een tech forum waar men toch meer de wetenschappelijk verklaarbare uitkomsten aanhangt.

Voor loden driehoeken, kristallen en edelstenen is geen enkel wetenschappelijk bewijs gevonden. En er is toch wel vrij veel onderzoek naar gedaan.

Consensus hier is dat een placebo effect is. Omdat je er in gelooft, werkt het. En omdat je hem verplaatst denk je dat hij weer werkt. Waarbij confirmation bias een grote rol speelt (voor verplaatsen zoek je naar negatieve gevolgen, na verplaatsen focus je je op de positieve gevolgen).

Je zoekt nu naar redenen waarom het opeens niet werkt. Hier zal men zeggen dat het überhaupt niet werkt. Enige wat je kan doen is accepteren dat het toch niet werkt of terug naar de winkel waar ze je wel wat nieuws zullen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221425

(...) Nu heb ik het idee dat hij de laatste tijden minder goed werkt eerder kon ik na het verschuiven direct merken dat het huis weer neutraal was alleen het lijkt wel alsof de driehoek "vol" zit en daardoor minder goed doet wat hij moet doen (net zoals dat met kristallen en edelstenen zo is) Kan dat? (...)
Nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21-05 11:51
Beste allen,

Nu sinds enige tijd, denk ongeveer een half jaar heb ik een loden driehoek tegen het huis liggen die aardstraling in huis neutraliseert. Het werkt goed voor mij en ik en mijn zoon slapern stukken rustiger en hebben geennvage lichamelijke klachten meer. Bij tijd enbwijke wordt deze driehoek verplaatst omdat er weer straling lamgskomt vamwegevde wisselende waterstanden en weersomstandigheden. Op afstand wordt uitgemeten waar hij heen moet. Nu heb ik het idee dat hij de laatste tijden minder goed werkt eerder kon ik na het verschuiven direct merken dat het huis weer neutraal was alleen het lijkt wel alsof de driehoek "vol" zit en daardoor minder goed doet wat hij moet doen (net zoals dat met kristallen en edelstenen zo is) Kan dat? Heeft iemand daar ervaring mee?

Vriendelijke groet en alvast bedankt
Heb je de driehoek wel geaard aangesloten? Anders kan de straling natuurlijk nergens naartoe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-05 13:00
WEBGAMING schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 08:33:
[...]

Heb je de driehoek wel geaard aangesloten? Anders kan de straling natuurlijk nergens naartoe.
Ja, maar dan gaat het terug in de aarde, en dan komt het weer omhoog als aardstraling, zo blijf je bezig...
Misschien met een vlieger...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-05 12:24

bloody

0.000 KB!!

"wordt deze driehoek verplaatst" suggereert een extern bedrijf die dit doet voor je.
Laat ze hun meetinstrumenten nakijken en ijken.

Of anders simpelweg de driehoek omdraaien als het ware - de binnenkomende straling kan dan de opgezogen straling een tijdje neutraliseren, totdat die kant weer vol zit.
Dus elk half jaar max ff omdraaien ms.

Staat zoiets niet in de handleiding?

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:38
Lood houdt gammastraling tegen.
Van straling kan je lichamelijke klachten houden.
Misschien is de bodem onder je huis verontreinigd met radioactieve elementen?

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:55

Tens

let me drink about it

Waarschijnlijk zit er betonijzer in je vloer, dat verstoort de straling behoorlijk.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:37
Hey topic starter. Gelukkig iemand met de zelfde vraag! Ben benieuwd naar nuttigt reacties van mede-tweskers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bgrr
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Post eens een foto want als we niet weten hoe de situatie eruit zit is het lastig om te kijken wat de oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:22

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Vanwege het hoge trol gehalte gaat hier een slotje op totdat een admin hiernaar kan kijken

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Lijkt me beter als deze gewoon op slot blijft. Dit lijkt me geen zinvol onderwerp van discussie hier. @Lepel31 iets meer aandacht voor een nette spelling en dergelijke wordt ook op prijs gesteld.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.