MoEt mEt TeMplaTe. Nou bij dezen.
Ik zoek een gaming headset
Headset.
Wat is je budget?
max €150,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om gaming.....
Nogmaals gaming.
Wat heb je zelf al gevonden?
Nee.
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn vraag
Sinds kort ben ik op zoek naar een betaalbare, doch kwalitatieve, headset waarmee ik kan gamen. Voorheen heb ik met veel plezier gebruikgemaakt van de Steelseries siberia 200. Jammerlijk genoeg is deze headset inmiddels niet meer verkrijgbaar
en een verdere zoektocht op de review pagina van Tweakers heeft mij niet veel wijzer gemaakt wat op dit moment een goede keuze is. Op dit moment maak ik gebruik van de Logitech G332 SE wat echt een drama is
. Tijd voor verandering dus!
Mijn budget bedraagt t/m €150, -.
Een goedwerkende microfoon is mooi meegenomen, maar geen must (zoals bijv. bij de eerder genoemde Steelseries headset). Ik ben best bereid om een losse mic te kopen voor de communicatie.
Voor iedereen die bruikbare info wilt delen, ik ben jullie eeuwig dankbaar
Ik zoek een gaming headset
Headset.
Wat is je budget?
max €150,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om gaming.....
Nogmaals gaming.
Wat heb je zelf al gevonden?
Nee.
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn vraag
Sinds kort ben ik op zoek naar een betaalbare, doch kwalitatieve, headset waarmee ik kan gamen. Voorheen heb ik met veel plezier gebruikgemaakt van de Steelseries siberia 200. Jammerlijk genoeg is deze headset inmiddels niet meer verkrijgbaar
Mijn budget bedraagt t/m €150, -.
Een goedwerkende microfoon is mooi meegenomen, maar geen must (zoals bijv. bij de eerder genoemde Steelseries headset). Ik ben best bereid om een losse mic te kopen voor de communicatie.
Voor iedereen die bruikbare info wilt delen, ik ben jullie eeuwig dankbaar