Hey, wat vind iedereen hier nou de allerbeste Single player mod voor HL? Ik heb hem al een aantal keer uitgespeeld, dus ik wil wel eens zon mod proberen.. Als er mods zijn met ook nog nieuwe wapens zou dat helemaal mooi zijn
blue nogwa
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
ShiftOp donderdag 23 augustus 2001 17:30 schreef jooers het volgende:
blue nogwa
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
They Hunger, is ook wel een kewle mod. Beetje zombies afknallen.... ff koeken of ik een link kan vinden ergens..
Hier kun je pics zien en hem downen
Dis trouwens deel 3 uit de serie, de andere delen weet ik niet waar ik ze moet downen....
Dis trouwens deel 3 uit de serie, de andere delen weet ik niet waar ik ze moet downen....
check deze URL ook ff , hier staan een hele zooi links om allemaal Single Player mods te downen....
check
check
Blue Shift krijgt in de PU een 5, ik weet niet hoor, maar is hij dan echt zo cool??Op donderdag 23 augustus 2001 17:30 schreef jooers het volgende:
blue nogwa
Beetje cliché als je Half-Life en Opposing Force al hebt gespeeld... maar wel leuk.Op donderdag 23 augustus 2001 19:35 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Blue Shift krijgt in de PU een 5, ik weet niet hoor, maar is hij dan echt zo cool??
Btw, had je Opossing Force al gespeeld? Da's de uitbreidingsset die lang voor Blue-Shift uitkwam.
"Wanted" (wild west) heeft ook een single player modus, maar die was geloof ik bar slecht. Verder ken ik nog They Hunger 1 t/m 3 maar meer ook niet.
Pieces (of Peaces) Like Us.
Niet echt bekend, maar errrrrug origineel. Van Japanse afkomst, en dat is te merken. Check Planethalflife maar, daar kan je 'm wel vinden.
Niet echt bekend, maar errrrrug origineel. Van Japanse afkomst, en dat is te merken. Check Planethalflife maar, daar kan je 'm wel vinden.
Verwijderd
Counter-Strike, ja ik zeg CS want Sierra is bezig met een Cstrike single player mod genaamd Counter-strike: Condition Zero. (Als jullie dat nog niet weten dus:9)
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap...Op donderdag 23 augustus 2001 23:02 schreef ReV3rEnD het volgende:
Counter-Strike, ja ik zeg CS want Sierra is bezig met een Cstrike single player mod genaamd Counter-strike: Condition Zero. (Als jullie dat nog niet weten dus:9)
Das inderdaad een aanrader.Op donderdag 23 augustus 2001 20:11 schreef deviln het volgende:
Pieces (of Peaces) Like Us.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Mwa, kan nu ook.Op donderdag 23 augustus 2001 23:02 schreef ReV3rEnD het volgende:
Counterstrike 1.1 met Podbot 2.0.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
of Counter-life: HL met CS wapens. Eigenlijk is het dan zo ontzettend simpel geworden dat het niet leuk meer is
http://3dmr.gamedesign.net/reviews/halflife/rev_peaces.shtml
Deze dus. Downloaden. Nu. You won't regret it.
Deze dus. Downloaden. Nu. You won't regret it.
Verwijderd
1 en 2 zitten bij 3 in als het goed isOp donderdag 23 augustus 2001 18:48 schreef KDZ het volgende:
They Hunger, is ook wel een kewle mod. Beetje zombies afknallen.... ff koeken of ik een link kan vinden ergens..
Verwijderd
Waar is counter-life te downen , omdat ik tot nu toe alleen op dead-links ben gekomen......
Verwijderd
That's an Ed McMahon YES!Op donderdag 23 augustus 2001 18:48 schreef KDZ het volgende:
de andere 2 zitten in het volledige pakket...
Pagina: 1