Het spelletje is vanuit de app store gekocht,classic solitaire.
Wat er verder draaid of aan staat is altijd aan esset pro, finder, en google en e-mail ik sluit meestal alles af, en niet alleen door op het rode knopje te drukken.
Als de melding weer verschijnt dan zal ik wat beter opletten wat er staat, of weergegeven wordt.
macOS Monterey versie 12.2.1
De melding die voorbij kwam gebeurde tijdens het spelletje classic solitaire, kan dat niet meer letterlijk uit mijn geheugen terughalen, iets van stop de app's geforceerd?
Mocht het weer gebeuren dan zal ik de tekst meteen opschrijven.Het is wel zo dat het vandaag voor de eerste keer tevoorschijn kwam, maar raak daar ook weer lichtelijk in paniek, zo van hij stopt er toch niet mee.
Bij mijn vorige pc ( een samsung) had ik zo als bij U allen bekend de mogelijkheid om de harde schijf zo af en toe te comprimeren ( zal wel niet) de juiste benaming zijn.Is opschonen een betere benaming.
Verder draai ik met google, waarom niet met safari? weet ik niet, ben ik een beetje ouderwets?.
Maar in algemene zin draaid de Macbook erg naar mijn zin nooit geen rare virussen of zoiets, veel wordt misschien tegengehouden door esset, maar dat weet ik natuurlijk niet voor 100%.
Sorry dat ik niet meteen alle info gaf, misschien dat het voor alle die gereageerd hebben voldoende is voor wat er nu staat.
Bedankt alle voor de zeer snelle reactie's dat ging zo snel, ik moest veel langer nadenken dan jullie reageerden,een top forum.
gr. bert