Ik vroeg me af of er een makkelijke manier is om een map met bestanden automatisch naar een lokatie op mijn nas te kopieëren. Wat ik nu doe is eerst naar de bron map gaan, de bestanden selecteren en kopieëren en vervolgens naar de lokatie op mijn nas en daar op de juiste plaats de bestanden plakken. Ik doe dit telkens als ik gegevens heb bijgewerkt om een kopie van de gegevens te houden. Nu is er voldoende backup software maar die hebben vaak te veel opties. Het moet toch ook op een simpelere manier automatisch kunnen? Dat je een snelkoppeling aanklikt en deze handelingen automatisch van start gaan?
Klinkt misschien heel ouderwets maar ik heb dit nodig voor een oud dos programma dat nog onder Windows Xp draait. Dat vind ik het fijnste werken met dat oude programma. Is ook een hele lichte toepassing waardoor ik hier een wat oudere pc kan gebruiken. Maar goed graag geen reacties op dat gedeelte maar puur op het simpel maken van een kopie van de bestanden wat werkt onder XP.
Ik had ooit een back up programma maar dat werkte zo omslachtig dat het zelf kopieëren sneller gaat.
Klinkt misschien heel ouderwets maar ik heb dit nodig voor een oud dos programma dat nog onder Windows Xp draait. Dat vind ik het fijnste werken met dat oude programma. Is ook een hele lichte toepassing waardoor ik hier een wat oudere pc kan gebruiken. Maar goed graag geen reacties op dat gedeelte maar puur op het simpel maken van een kopie van de bestanden wat werkt onder XP.
Ik had ooit een back up programma maar dat werkte zo omslachtig dat het zelf kopieëren sneller gaat.