Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een smartphone voor mijn dochter.
Wat is je budget?
tussen de 150 en 200. Maar hoe minder hoe beter
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ze zal het apparaat voor van alles en nog wat gebruiken. Ik vermoed whatsapp/snapchat, internetten, youtube/tiktok, wat spelletjes en foto's/filmpjes
Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb deze telefoons al gefilterd:
https://tweakers.net/pric...;1692980;1692978;1732802/
(de redmi note 7 staat alleen in het lijstje voor de vergelijking qua maat).
Onlangs kwam de oppo a54 5g voor 171,- in de pricewatch en had toen wellicht gelijk moeten bestellen. Maar omdat ik niet zo thuis ben in de specs vergelijken wilde ik het toch hier nog even vragen.
De a12 wilde zij gelijk al bestellen, maar enkel omdat hij de goedkoopste was van het lijstje.
In verband met de toekomst dacht ik er goed aan te doen om te kijken naar 5g apparaten.
Welke vragen heb je hier nog over?
-Hoeveel merk je van het verschil in beeldscherm specs?
-de graadmeter voor het formaat in de redmi note 7 van mijn vrouw. Dat vindt mijn dochter een fijne maat. (6,3"). Iedere moderne telefoon is alweer groter dan dat. En de motorola g60 is ook nog eens behoorlijk wat groter (6,8"). Hoeveel scheelt dat in gebruiksgemak/bediening?.
Ik zoek een?
Een smartphone voor mijn dochter.
Wat is je budget?
tussen de 150 en 200. Maar hoe minder hoe beter
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ze zal het apparaat voor van alles en nog wat gebruiken. Ik vermoed whatsapp/snapchat, internetten, youtube/tiktok, wat spelletjes en foto's/filmpjes
Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb deze telefoons al gefilterd:
https://tweakers.net/pric...;1692980;1692978;1732802/
(de redmi note 7 staat alleen in het lijstje voor de vergelijking qua maat).
Onlangs kwam de oppo a54 5g voor 171,- in de pricewatch en had toen wellicht gelijk moeten bestellen. Maar omdat ik niet zo thuis ben in de specs vergelijken wilde ik het toch hier nog even vragen.
De a12 wilde zij gelijk al bestellen, maar enkel omdat hij de goedkoopste was van het lijstje.
In verband met de toekomst dacht ik er goed aan te doen om te kijken naar 5g apparaten.
Welke vragen heb je hier nog over?
-Hoeveel merk je van het verschil in beeldscherm specs?
-de graadmeter voor het formaat in de redmi note 7 van mijn vrouw. Dat vindt mijn dochter een fijne maat. (6,3"). Iedere moderne telefoon is alweer groter dan dat. En de motorola g60 is ook nog eens behoorlijk wat groter (6,8"). Hoeveel scheelt dat in gebruiksgemak/bediening?.