Ik zoek een?
Afleidingsvrije telefoon met chat apps.
Wat is je budget?
100-300 euro. Als het apparaat precies doet wat ik omschrijf ook meer.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
DIt moet het minimaal kunnen:
Ben me bewust van dat ik een telefoon kan kopen en dan apps eraf kan halen. Maar ik wil die niet in een zwak moment weer terug kunnen zetten.
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik heb een bluetooth headset. Wil graag kunnen bellen en communiceren via chat apps. Niet meer dan dat.
Wat heb je zelf al gevonden?
En hier blijf ik vastlopen. Of het is een dumbphone met alleen Whatsapp en 3g, of ik moet een smartphone dommer maken. Kan niet het juiste apparaat vinden.
Elke suggestie wordt gewaardeerd
Afleidingsvrije telefoon met chat apps.
Wat is je budget?
100-300 euro. Als het apparaat precies doet wat ik omschrijf ook meer.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
DIt moet het minimaal kunnen:
- bellen
- sms-en
- signal
- telegram
- bluetooth connectie voor telefoneren
- lange batterij duur
Ben me bewust van dat ik een telefoon kan kopen en dan apps eraf kan halen. Maar ik wil die niet in een zwak moment weer terug kunnen zetten.
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik heb een bluetooth headset. Wil graag kunnen bellen en communiceren via chat apps. Niet meer dan dat.
Wat heb je zelf al gevonden?
En hier blijf ik vastlopen. Of het is een dumbphone met alleen Whatsapp en 3g, of ik moet een smartphone dommer maken. Kan niet het juiste apparaat vinden.
Elke suggestie wordt gewaardeerd