Ik heb hier op mijn computer zo nu en dan een webservertje draaien. Op een gegeven moment konden mensen van buiten ons huisnetwerk niet meer op mijn pagina komen (ook lukte het voor hen niet om op een Roger Wilco sessie in te loggen, of de FTP server te bezoeken), terwijl dit allemaal eerst wel kon.
Nu ligt het probleem dus bij WinRoute Lite. Het werkt namelijk allemaal wel als dit progje uit is. Op de een of andere manier blockt het alle inkomende requests... of het mapt ze door zodat de requests niet meer bij mij terecht komen.
Hier klopt dus helemaal niks van want voor zover ik het kan zien is er niks fout bij mijn instellingen, en WinRoute heeft ook geen ingebouwde firewall oid...
Zijn er andere mensen die hier last van hebben gehad en/of oplossingen hebben?
Nu ligt het probleem dus bij WinRoute Lite. Het werkt namelijk allemaal wel als dit progje uit is. Op de een of andere manier blockt het alle inkomende requests... of het mapt ze door zodat de requests niet meer bij mij terecht komen.
Hier klopt dus helemaal niks van want voor zover ik het kan zien is er niks fout bij mijn instellingen, en WinRoute heeft ook geen ingebouwde firewall oid...
Zijn er andere mensen die hier last van hebben gehad en/of oplossingen hebben?