Beste mensen,
Ik heb laatst in alle haast geld overgeboekt naar een verkeerd adres. Ik heb dit via de BSC Wallet app gedaan. Ik was van plan om het geld over te boeken van BSC naar mijn Binance account. En heb i.p.v. het ''deposit adres'' het verkeerde namelijk; ''witdraw adres'' aangeklikt.
Het geld ( 330 usdt) is van mn BSC Wallet afgeschreven, en nooit bij mijn Binance aangekomen.
Ik heb uiteraard contact opgenomen met Binance, en die vragen mij nu het volgende:
:fill(white):strip_exif()/f/image/8hMRzIrYc5YEBXHyZVAZmp8s.png?f=user_large)
Ik snap echt niet wat ze bedoelen en wat ze nu nog van me vragen? Ik heb de gevraagde stukken wat hun nodig hadden om dit op te lossen allemaal netjes gestuurd. alle adressen en TX meegestuurd..
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen, alvast bedankt!
Dit is trouwens het 2de deel van de foto:
:fill(white):strip_exif()/f/image/zOp33rdjmizqUOI1egF6nZJP.png?f=user_large)
Printscreen van de transactie in de BSC app.
Ik heb laatst in alle haast geld overgeboekt naar een verkeerd adres. Ik heb dit via de BSC Wallet app gedaan. Ik was van plan om het geld over te boeken van BSC naar mijn Binance account. En heb i.p.v. het ''deposit adres'' het verkeerde namelijk; ''witdraw adres'' aangeklikt.
Het geld ( 330 usdt) is van mn BSC Wallet afgeschreven, en nooit bij mijn Binance aangekomen.
Ik heb uiteraard contact opgenomen met Binance, en die vragen mij nu het volgende:
:fill(white):strip_exif()/f/image/8hMRzIrYc5YEBXHyZVAZmp8s.png?f=user_large)
Ik snap echt niet wat ze bedoelen en wat ze nu nog van me vragen? Ik heb de gevraagde stukken wat hun nodig hadden om dit op te lossen allemaal netjes gestuurd. alle adressen en TX meegestuurd..
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen, alvast bedankt!
Dit is trouwens het 2de deel van de foto:
:fill(white):strip_exif()/f/image/zOp33rdjmizqUOI1egF6nZJP.png?f=user_large)
Printscreen van de transactie in de BSC app.
:strip_exif()/f/image/dhRco148mohuS8UVqzqMHxRw.jpg?f=fotoalbum_large)