BSC gestort op Binance withdrawal adres.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stammie18
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 06-03-2022
Beste mensen,

Ik heb laatst in alle haast geld overgeboekt naar een verkeerd adres. Ik heb dit via de BSC Wallet app gedaan. Ik was van plan om het geld over te boeken van BSC naar mijn Binance account. En heb i.p.v. het ''deposit adres'' het verkeerde namelijk; ''witdraw adres'' aangeklikt.
Het geld ( 330 usdt) is van mn BSC Wallet afgeschreven, en nooit bij mijn Binance aangekomen.

Ik heb uiteraard contact opgenomen met Binance, en die vragen mij nu het volgende:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2OGJcvvF0mbmfiCZ3Ufih-9UOFw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8hMRzIrYc5YEBXHyZVAZmp8s.png?f=user_large

Ik snap echt niet wat ze bedoelen en wat ze nu nog van me vragen? Ik heb de gevraagde stukken wat hun nodig hadden om dit op te lossen allemaal netjes gestuurd. alle adressen en TX meegestuurd..

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen, alvast bedankt!

Dit is trouwens het 2de deel van de foto:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ekw2phtMbqJkqXphozb7GoBGHWo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zOp33rdjmizqUOI1egF6nZJP.png?f=user_large

Printscreen van de transactie in de BSC app.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lzG4-y4XOrHZBJqn61mCAtWjJWc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dhRco148mohuS8UVqzqMHxRw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:08
Stammie18 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:47:
Beste mensen,

Ik heb laatst in alle haast geld overgeboekt naar een verkeerd adres. Ik heb dit via de BSC Wallet app gedaan. Ik was van plan om het geld over te boeken van BSC naar mijn Binance account. En heb i.p.v. het ''deposit adres'' het verkeerde namelijk; ''witdraw adres'' aangeklikt.
Het geld ( 330 usdt) is van mn BSC Wallet afgeschreven, en nooit bij mijn Binance aangekomen.

Ik heb uiteraard contact opgenomen met Binance, en die vragen mij nu het volgende:

[Afbeelding]

Ik snap echt niet wat ze bedoelen en wat ze nu nog van me vragen? Ik heb de gevraagde stukken wat hun nodig hadden om dit op te lossen allemaal netjes gestuurd. alle adressen en TX meegestuurd..

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen, alvast bedankt!

Dit is trouwens het 2de deel van de foto:

[Afbeelding]

Printscreen van de transactie in de BSC app.

[Afbeelding]
Als je alles hebt aangeleverd klik je op 'complete now' ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-05 15:50

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb je reactie even verplaatst naar een apart topic :)

Ik snap je niet helemaal. Waar komt dat "withdrawal adres" vandaan? Voor withdrawal heb je toch helemaal geen adres nodig? Althans, niet een adres dat door Binance beheerd wordt; het is een adres dat je zelf in beheer hebt.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stammie18
Oke dankjewel!

Nou ik weet ook niet precies wat voor adres het is. ik gebruikte de BSC app ook nooit, maar ik had een adres gekopieerd uit de transactie ervoor. ( want inprincipe staan daar alleen maar transacties van binance naar BSC en andersom. niet wetende dat het adres wat ik dus foutief gekopieerd had; de Binance hot Wallet was:
zie:

https://bscscan.com/addre...e37be6c534a3300785b20d947

en @NotSoSteady

dat had ik ook wel begrepen haha.
Binance had mij gevraagd om een video te maken van: Mijn identiteit, het inlogproces bij BSC (uiteraard zonder mijn wachtwoord te tonen) de transactie laten zien (dat die in complete stond) en om dan vervolgens de link van deze transactie te openen.
( https://bscscan.com/tx/0x...f0ecff67f86fe1da90e5181ea )

Dat heb ik dus netjes gedaan en opgestuurd. Maar nu vragen ze dus nog het volgende:

If the asset you are applying for is a refund withdrawal, a record of communication with the other platform must be provided. Please include the returned TxID.

Ondanks google translate; Ik heb echt geen flauw idee wat ze bedoelen of wat ze nog willen dat ik naar ze opstuur?

Bedankt voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stammie18
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@Stammie18 Misschien kan je even wat duidelijker aangeven wat je niet begrijpt? Als je hulp wil krijgen, heeft alleen een "?" niet zo'n zin, daarmee komen we niet echt verder. Wat begrijp je niet?

Edit: Of kick je het topic? Dat is niet de bedoeling...

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 05-03-2022 23:17 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stammie18
@Taro letterlijk gekopieerd uit mijn vorig bericht:

Maar nu vragen ze dus nog het volgende:

If the asset you are applying for is a refund withdrawal, a record of communication with the other platform must be provided. Please include the returned TxID.

Ondanks google translate; Ik heb echt geen flauw idee wat ze bedoelen of wat ze nog willen dat ik naar ze opstuur?

Dat is mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Begrijp ik het goed dat je de funds naar het adres hebt overgemaakt waarvan je ze destijds hebt ontvangen? Dat is het algemene adres van Binance en niet jouw eigen Binance wallet adres. Je zult het transactie ID van je laatste transactie moeten achterhalen. Als je dat aan ze door kunt geven, dan kunnen ze verifiëren wat je hebt gedaan en de funds naar het juiste adres doorsturen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Stammie18 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 18:17:
Oke dankjewel!

Nou ik weet ook niet precies wat voor adres het is. ik gebruikte de BSC app ook nooit, maar ik had een adres gekopieerd uit de transactie ervoor. ( want inprincipe staan daar alleen maar transacties van binance naar BSC en andersom. niet wetende dat het adres wat ik dus foutief gekopieerd had; de Binance hot Wallet was:
zie:

https://bscscan.com/addre...e37be6c534a3300785b20d947

en @NotSoSteady

dat had ik ook wel begrepen haha.
Binance had mij gevraagd om een video te maken van: Mijn identiteit, het inlogproces bij BSC (uiteraard zonder mijn wachtwoord te tonen) de transactie laten zien (dat die in complete stond) en om dan vervolgens de link van deze transactie te openen.
( https://bscscan.com/tx/0x...f0ecff67f86fe1da90e5181ea )

Dat heb ik dus netjes gedaan en opgestuurd. Maar nu vragen ze dus nog het volgende:

Bedankt voor jullie hulp.
Waarom verwacht je dat ze je kunnen helpen als je zelf al niet weet wat het adres is waar je het naartoe hebt gestuurd? Reken je op coulance of is het withdraw adres een adres waar Binance bij kan? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Stammie18 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 23:19:

Ze zeggen "if", wat je eigenlijk van ze wil is dat je de funds die je naar hun hot storage wallet hebt overgemaakt, terugstorten naar of jouw eigen Binance adres, of het adres van je wallet.

Dus geef ze het transactie ID (TXID), met daarbij de melding dat de funds afkomstig zijn van jouw BSC Wallet (+adres) en geef aan dat je het naar het originele adres waarvan ze afkomstig waren hebt overgemaakt ipv jouw eigen adres.

Gewoon uitleggen, ze zeggen "if", maar dat is op jou niet van toepassing, je hebt het naar hun hot wallet overgemaakt, dus zij zijn de partij die goedkeuring moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stammie18
@Taro Ja precies, jou eerste zin klopt als een bus.

Maar zoals je in de bovenste post (de 2de foto) ziet; ik heb alle gegevens van die transactie al naar ze opgestuurd. incl bewijs video van mezelf, me account, de transactie zelf. En daar hebben ze dit dus op geantwoord:

ik begrijp dus echt niet wat ze hier mee bedoelen. want de stukken wat ik me kan bedenken heb ik allemaal al naar ze opgestuurd. En ik kan ze ook niet een berichtje doen met dat ik het niet begrijp. Het enige wat ik kan doen is een video sturen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Je moet het even voor ze op een rijtje zetten. Even wat assertiever zijn. Een adres is erg random, als je erbij uitlegt wat hun en jouw adressen zijn en waarom je het naar dat adres hebt overgemaakt, dan begrijpen ze je wel.

Gewoon goed toelichten en goed beschrijven, dan is het een eitje :)

Pagina: 1