Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 11:49
Apple heeft een nieuw event aangekondigd: "Peek Performance". Het event vanuit Apple Park is dinsdag 8 maart om 19.00 uur Nederlandse tijd en wordt uitgezonden via de Apple website, YouTube en Apple TV.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Q9HnjaHRjEQ2Kyessayu7EAeys=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JHjge8Z9KA7Sqg7KgMplP8jm.jpg?f=fotoalbum_large

Geruchten nieuwe producten:
  • iPhone SE 5G
  • iPad Air
  • Mac Mini (M1 Pro & M1 Max)
  • MacBook Pro (M2)
MacRumors: Apple Event Announced for March 8: 'Peek Performance'
https://www.macrumors.com...march-8-peek-performance/

MacRumors: Apple's March 8 'Peek Performance' Event Page Features Animated AR Logo
https://www.macrumors.com...event-page-animated-logo/

Aankondiging op Apple.com
https://www.apple.com/apple-events/

Livestream op YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=CUwg_JoNHpo

[ Voor 36% gewijzigd door DBreda op 02-03-2022 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerodynamiX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:29
Ik hoop op een geupdate iPad Air met ProMotion display. M’n 10,5 inch iPad Pro uit 2017 loopt kwa accuduur op z’n laatste benen, maar ik wil niet terug naar het standaard 60hz paneel in de huidige Air en de iPad Pro is overkill voor m’n gebruik.

Ben benieuwd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eigenlijk voor helemaal niets in de race dit keer. Eventueel AirPods Pro 2 al komen die volgens de geruchten wel wat later.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:19
Ik ben weer benieuwd en ga ook weer kijken. Op dit moment ook nog niets op de planning staan maar dat kan natuurlijk nog veranderen😄

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14

Verwachtingen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GB22a5JkYITq7oJE5448Vg_9Mbg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ScTRkRUZFjlblekA4fAYe0tX.png?f=fotoalbum_large
iPhone SE
Design
Er worden geen veranderingen in het design verwacht. Dat wil zeggen dat de vernieuwde iPhone SE hetzelfde design blijft houden als dat van de huidige, uit 2020 afkomstige, iPhone SE en de iPhone 8. De kleurstelling (zwart, wit en rood) blijft hoogstwaarschijnlijk ook onveranderd.

5G
Momenteel is de iPhone 12 Mini de goedkoopste iPhone op de markt met ondersteuning voor 5G. Naar verwachting wordt de nieuwe iPhone SE uitgerust met 5G al zal deze naar verwachting geen mmWave snelheden ondersteunen, iets wat de iPhone 13 wel ondersteund (in Amerika).

Processor
De huidige iPhone SE heeft een A13 chip, dezelfde chip zoals gebruikt in de iPhone 11 welke in hetzelfde jaar uitgebracht werd als de iPhone SE. Naar verwachting wordt de nieuwe iPhone SE uitgerust met een A15 chip die we kennen van de iPhone 13 maar er zijn ook geruchten dat de iPhone mogelijk een A14 chip krijgt.

Camera's
Hoogstwaarschijnlijk wordt de meest recente wide-angle camera uit de iPhone 13 ook in de iPhone SE geplaatst. Er worden verder geen grote veranderingen verwacht t.o.v. de huidige 7-megapixel front-facing camera en de single-lens 12-megapixel camera aan de achterkant.

Naam
Vermoedelijk krijgt deze iPhone een nieuwe naamgeving (mogelijk iPhone SE Plus) waardoor de huidige iPhone SE (uit 2020) onder zijn bestaande naam op de markt zal blijven tegen een lagere prijs. De nieuwe iPhone SE zal vermoedelijk dezelfde introductieprijs aanhouden als bij de iPhone SE uit 2020.
iPad Air
  • De nieuwe iPad Air zal er zeer vergelijkbaar, zo niet identiek uitzien als het huidige model.
  • De enige belangrijke veranderingen zijn volgens de geruchten een A15 chip en 5G ondersteuning.
  • Daarnaast zal de iPad Air uitgerust worden met Center Stage, een nieuwe 12-megapixel ultra-wide front camera (en mogelijk een Quad-LED True Tone flitser aan de achterzijde).
Mac Mini
  • De vernieuwde Mac mini zal naar verwachting op 8 maart debuteren met een tweede generatie Apple Silicon chip, waarschijnlijk M2 genoemd.
  • Een herontwerp met een dun ontwerp met een "plexiglas-achtige bovenkant" wordt verwacht, volgens Jon Prosser, zie hier de renders.
MacBook Pro 13"
  • De 13" MacBook Pro met M2 wordt naar verwachting op 8 maart onthuld.
  • De MacBook Pro 13-inch krijgt een ongewijzigd ontwerp, met Touch Bar.
  • Deze zal geen 120Hz ProMotion scherm of inkeping (notch) hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door robcoenen op 03-03-2022 09:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-06 14:37
Benieuwd naar de Mac mini updates! Design changes zijn altijd nice om te zien 🤩.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 17:58
Ah, leuk om te zien.

Ik vind het 'MacBook Pro' gerucht wel interessant, ik mis de air. In november 2020 waren die tegelijk. Ik vond toen dat de pro (in combinatie met de prijs) niks niet veel toevoegde en ben blij dat ik een ventilator loze air heb.Pro vind ik ook niet passen bij dat model, ten opzichte van de 14" en 16" die ze (terecht) ook pro noemen.
Dat maakt me dus dan wel interessant. Ik ben sowieso wel benieuwd wat ze met de air gaan doen. Het woord 'air' laten vallen? De air is nu het 'normale model' heb ik het idee. (de gewone iPad is goedkoper dan de air, bij MacBook is er momenteel geen lager segment model.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 17:58
robcoenen schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:45:
MacBook Pro 13"
[...]
• De MacBook Pro 13-inch krijgt een ongewijzigd ontwerp, met Touch Bar.
De air heeft hem niet en bij de 14" en 16" pro's is afscheid genomen van de Touch Bar. Het lijkt me dat de Touch Bar iets is waar Apple zelf ook geen toekomst meer in ziet. Dat ding dan langer in leven houden met een nieuw model zou ik raar vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
Ik zou het ook logisch vinden als ze 'Air' weghalen en met dezelfde kleuren komen als de iMac (dat zijn ook de geruchten). Voor mij zou het een mooi moment zijn om mijn MBP uit 2017 te vervangen voor een nieuwe MacBook Air met M2. De verwachting is helaas pas medio oktober.

Voor dit event kijk ik vooral uit naar de nieuwe Mac Mini. Het liefst zou ik een nieuwe Mac Mini met M2 kopen, maar ik verwacht alleen M1 Pro en M1 Max opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezkeijou
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-07-2022
DBreda schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:27:
Ik zou het ook logisch vinden als ze 'Air' weghalen en met dezelfde kleuren komen als de iMac (dat zijn ook de geruchten). Voor mij zou het een mooi moment zijn om mijn MBP uit 2017 te vervangen voor een nieuwe MacBook Air met M2. De verwachting is helaas pas medio oktober.

Voor dit event kijk ik vooral uit naar de nieuwe Mac Mini. Het liefst zou ik een nieuwe Mac Mini met M2 kopen, maar ik verwacht alleen M1 Pro en M1 Max opties.
Ik heb me niet ingelezen of met de Pro en Max versies multimonitors mogelijk is. Maar dat zou het enige struikelblok zijn voor mij. Dan hoef ik ook niet te wachten op de M2. De M1 is al snel genoeg voor mijn werkzaamheden. Nog een jaar wachten is niet te doen. Mijn 2012 mini loopt zijn tandvlees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
Mezkeijou schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:30:
[...]

Ik heb me niet ingelezen of met de Pro en Max versies multimonitors mogelijk is.
  • Up to two external displays with up to 6K resolution at 60Hz at over a billion colors (M1 Pro) or
  • Up to three external displays with up to 6K resolution and one external display with up to 4K resolution at 60Hz at over a billion colors (M1 Max)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:57
  • Hoeveel dagen/weken na zo een event zijn de producten te bestellen / leverbaar?
  • Zal de nieuwe Mac Mini (M2) de huidige Mini's vervangen, of wordt het gewoon een hoger model?

EU DNS: 86.54.11.100

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DBreda
c-nan schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:49:
  • Hoeveel dagen/weken na zo een event zijn de producten te bestellen / leverbaar?
  • Zal de nieuwe Mac Mini (M2) de huidige Mini's vervangen, of wordt het gewoon een hoger model?
De M2 Mac Mini zal de M1 vervangen inderdaad. Maar ik verwacht de Mac Mini met M2 pas eind dit jaar. De Mac Mini's die dinsdag worden aangekondigd vervangen de Intel versie uit 2018 die nu nog verkrijgbaar is in space grey: https://www.apple.com/nl/shop/buy-mac/mac-mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
c-nan schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:49:
[list]
Doorgaans zijn producten die Apple aankondigt op vrijdag, of de week er na op vrijdag, te bestellen. Ze worden dan in de week daarop uitgeleverd. Vrij rap dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:09

Aiii

何これ

robcoenen schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 14:54:
[...]

Doorgaans zijn producten die Apple aankondigt op vrijdag, of de week er na op vrijdag, te bestellen. Ze worden dan in de week daarop uitgeleverd. Vrij rap dus :)
Met die kanttekening dat since het chiptekort, de pandemie, en overige gerelateerde randzaken het steeds vaker langer kan duren voor een release van enkele van de producten die in een event worden aangekondigd.

Gezien de huidige chaos in de wereld, kan het zomaar ook nu zo zijn dat er producten bij zitten die pas in April op zijn vroegst beschikbaar komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:54
Zouden er nog nieuwe bandjes uitkomen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
MartijnMartijn schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:37:
Dat zou zomaar kunnen, net als nieuwe iPhone 13 hoesjes met 'voorjaars' kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 13:31

Flipm0de

geen

Als de camera van de se net zo goed is als de camera van de 12 ga ik misschien voor een se. Ben gewoon fan van de vorm en het formaat.

Als ik m’n 12 verkoop en dan een se haal hoi ik er zelfs geld aan over.

[ Voor 22% gewijzigd door Flipm0de op 03-03-2022 19:57 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Publiekinternet
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 03-03-2022
Flipm0de schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 19:57:
Als de camera van de se net zo goed is als de camera van de 12 ga ik misschien voor een se. Ben gewoon fan van de vorm en het formaat.

Als ik m’n 12 verkoop en dan een se haal hoi ik er zelfs geld aan over.
Waarom geen mini kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 13:31

Flipm0de

geen

Het scherm is daarvan eigenlijk te groot om met een hand in alle hoeken te komen.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Mezkeijou schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:05:
[...]

Yikes 2.500 dollar voor een entry consumer monitor.
'Betaalbaar'.

Gok eerder dat het rond de 1000/1500 dollar gaat worden. Zeker als je kijkt naar de monitoren die Apple eerder heeft gepresenteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartijnMartijn schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:37:
Nieuwe bandjes is meestal pas op het September event, alleen een refresh van de kleuren waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:04
Ha, een nieuwe iPad air. Die van mij is wel aan vervanging toe, ik werk hier nog met de eerste generatie ervan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AdtDd3BQxHbPTePhsrImOKW6tNM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tnOkSrYZaISCSL5HX2gglPNy.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 57% gewijzigd door robcoenen op 07-03-2022 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mm in eerste instantie niet echt weg van het design van die Studio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Die groene iPhone is niet helemaal mijn kleur 😄

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen

Nu met video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-06 14:52
Gaaf! Erg benieuwd of die monitor idd word aangekondigd morgen! Hopelijk een glossy display net als de iMac en 5K resolutie.
Zou een mooie aanvulling op mijn MacBook zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:18

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Wordt het toch nog een interessant event. De MacBook, Mac mini en iPad Air zou wel heel saai worden.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:53
Mezkeijou schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:05:
[...]

Yikes 2.500 dollar voor een entry consumer monitor.
Inderdaad. 2500 dollar lijkt me echt veel te prijzig. Ik zou rond de 1500 euro schatten. Maar dan moet Apple wel mets iets komen wat anders is dan andere beeldschermen. Mijn AOC U32U1 (van 700 euro) heeft inderdaad minder pixeldichtheid, maar ik zou eigenlijk niet meer terug willen naar 27 inch. En da's de helft van het geld. We zullen het zien morgen.

Een Mac Mini gaat voor mij sowieso niet meer gebeuren. Ik gebruik mijn MacBook Pro M1 Max met een dock naar volle tevredenheid.

[ Voor 3% gewijzigd door Dennisweb op 07-03-2022 16:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DBreda
1500 euro zou al een stuk toegankelijker zijn inderdaad. Maar ik vind het nog steeds teveel voor een monitor. Toevallig heb ik afgelopen weekend de LG 27UP850-W Zwart gekocht bij Amazon, die was afgelopen weekend slechts €338. Ideaal ook met USB-C. Met dank aan Pricewatch, hij staat nu weer op €399.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen

Dus, we zijn in de dag voorafgaand aan het evenement, nog geïnformeerd (door doorgaans betrouwbare bronnen) over nieuwe zaken. Als het goed is zien we het volgende vanavond. Nu ben ik wel benieuwd of de reguliere Mac Mini ook van een update voorzien zal worden of enkel de Mac Studio aangekondigd wordt.

Mark Gurman doet vermoeden dat we in mei-juni (bijzondere timing) meer nieuwe Mac's krijgen.
  • Nieuwe monitor (27-inch), welke een A-chip bevat en een distributie van iOS draait op de achtergrond
  • Mac Studio
  • iPad Air in een nieuwe kleur, 5G, Center Stage en M1 chip (de iPad Pro wordt eind 2022 voorzien van de M2)
  • Paarse iPhone 13

[ Voor 115% gewijzigd door robcoenen op 08-03-2022 08:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:26
Niet echt excited voor vanavond. Heb niets nodig wat er mogelijk aangekondigd wordt.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:54:
Niet echt excited voor vanavond. Heb niets nodig wat er mogelijk aangekondigd wordt.
Same here, net alles weer vervangen wat er toe doet. Maar wellicht is er nog een One More Thing. :+

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
THE_BASE schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 10:02:
[...]

Same here, net alles weer vervangen wat er toe doet. Maar wellicht is er nog een One More Thing. :+
Dat geldt hiet ook een beetje. Ik heb al een 13 Pro Max, gebruik mijn MacBook Pro M1 Max hybride. Dus zowel aan een dock als los op de bank. En heb een 32 inch monitor. Zou niet weer terug willen naar 27 inch. En 6000 voor een Pro Display XDR wordt wel wat gortig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
Ik ben wel in de race voor een nieuwe Mac Mini voor op kantoor. Een M2 zou eigenlijk meer dan genoeg zijn, maar anders wordt het een M1 Pro. Ik denk dat we nu alleen nog een Mac Studio kunnen verwachten? Is een beetje onduidelijk nu. Dus daar ben ik wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
Nog meer nieuwe geruchten maar ditmaal van een bron die zichzelf nog niet per definitie bewezen heeft:

iPad Air 5 Rumored to Feature M1 Chip, 8GB RAM, and 128GB Base Storage
According to a post from the account "yeux1122" on the Korean blog Naver, the fifth-generation ‌iPad Air‌ will feature the M1 chip. As a result, the ‌iPad Air‌ is also destined to be paired with 8GB of memory, the post claims.

The new ‌iPad Air‌ is also rumored to start with 128GB of storage, up from the 64GB base storage currently available with the fourth-generation ‌iPad Air‌. The fifth-generation ‌iPad Air‌ will purportedly start at $599, the same starting price as the current model, despite offering double the amount of base storage.

New iPhone SE to Feature MagSafe, Ceramic Shield, and 'Significantly' Better Battery Life
The third-generation ‌iPhone SE‌ will feature Apple's Ceramic Shield technology on the front cover glass. As Apple describes it, Ceramic Shield is a "dual‑ion exchange process" that introduces nano-ceramic crystals directly into the glass, offering improved resistance to drops. Ceramic Shield first appeared on the iPhone 12 in 2020.

Also, according to the post, the third-generation ‌iPhone SE‌ will feature ‌MagSafe‌, a feature that was previously not expected to make its way to Apple's most affordable iPhone. ‌MagSafe‌ allows users to snap on different accessories, such as a wallet, and can be used to charge the device.

Regarding performance, the new ‌iPhone SE‌ will feature the A15 Bionic chip, according to most reports. Today's rumor adds further information to the specs of the device, stating that it will feature 4GB of RAM, an increase from the current 3GB in the ‌iPhone SE‌.

The new ‌iPhone SE‌ will be gaining 5G connectivity, and given its small size, some customers may be wary about battery life. It's worth noting, however, that the A15 chip is Apple's latest chip, and the new chip offers higher efficiency than the A13 Bionic in the current ‌iPhone SE‌.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik wacht al lang op een nieuwe grote iMac, maar ben bang dat ik na vanavond nog langer moet wachten.

Een los scherm (van Apple) is ook een optie, dus misschien alsnog interessant. Gevoelsmatig heb ik dan liever een laptop ernaast zodat je nog flexibel bent. De move naar een krachtigere Mac Mini vind ik wel bijzonder, het lijkt mij (vanuit het oogpunt van Apple, het is geen merk dat elke niche instapt) een vrij kleine doelgroep in een markt die sowieso steeds kleiner wordt door de populariteit van tablets en laptops. Buiten laptops heb je de Mac Mini (instapper), iMac (consument) en Mac Pro (pro). Maar eerst eens zien :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tom op 08-03-2022 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:09
Ik hoop op een nieuwe HomePod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:51
Tom schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:30:
Ik wacht al lang op een nieuwe grote iMac, maar ben bang dat ik na vanavond nog langer moet wachten.

Een los scherm (van Apple) is ook een optie, dus misschien alsnog interessant. Gevoelsmatig heb ik dan liever een laptop ernaast zodat je nog flexibel bent. De move naar een krachtigere Mac Mini vind ik wel bijzonder, het lijkt mij (vanuit het oogpunt van Apple, het is geen merk dat elke niche instapt) een vrij kleine doelgroep in een markt die sowieso steeds kleiner wordt door de populariteit van tablets en laptops. Buiten laptops heb je de Mac Mini (instapper), iMac (consument) en Mac Pro (pro). Maar eerst eens zien :)
Ik wacht ook al even op een nieuwe iMac 27 inch. Hopelijk vanavond zoiets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:54:
Hier hetzelfde, niets spreekt mij aan eigenlijk.
Sla maar eens een keertje over denk ik en kijk morgen de Super edit van The Verge wel even.

Edit: Mijn AirPods Pro’s zijn wel echt op overigens. Die zou ik wel vervangen als de Pro 2 komt. Alleen dat is vanavond niet de verwachting.

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 08-03-2022 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:31:
[...]

Hier hetzelfde, niets spreekt mij aan eigenlijk.
Sla maar eens een keertje over denk ik en kijk morgen de Super edit van The Verge wel even.

Edit: Mijn AirPods Pro’s zijn wel echt op overigens. Die zou ik wel vervangen als de Pro 2 komt. Alleen dat is vanavond niet de verwachting.
Meld ze aan voor reparatie. Krijg je nieuwe.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:31:
[...]

Meld ze aan voor reparatie. Krijg je nieuwe.
Zijn van release, dus al over de twee jaar helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:09
De intro zou ik graag als screensaver hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eilavid
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 11-06 11:15
Donstil schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:43:
[...]

https://support.apple.com...vice-program-sound-issues

Hier al eens naar gekeken? Heb mijne ook al een keer laten servicen via dit, ondanks dat garantie was verlopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:08
Present!

- Kijken wat de nieuwe iPad air gaat worden
- En zien of de vorige week bestelde mac mini terug kan (gemist dat er mogelijke een nieuwe kwam)

En man, wat zit er vaak een fijne (Atmos) track onder de 'voorbeschouwing'...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ronvgs schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:56:
De intro zou ik graag als screensaver hebben.
Heel vet op m’n OLED hier :D

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eilavid schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:57:
[...]

https://support.apple.com...vice-program-sound-issues

Hier al eens naar gekeken? Heb mijne ook al een keer laten servicen via dit, ondanks dat garantie was verlopen.
Nooit echt inhoudelijk (want heb die klacht niet) maar is wel een goeie tip. Ga ik morgen eens proberen, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:50
Hoi :*)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
DennusB schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:57:
[...]

Heel vet op m’n OLED hier :D
Ook fijn Dolby Atmos hier op een 5.1 opstelling van Sonos met de Arc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Blauwe trui en gele watch band… toeval? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:39
Kan de stream niet kijken door te traag internet in de Caraïben, dus volg het hier wel.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:43:
[...]

Maakt niet uit. Zijn die van mij ook, maar die van mij is onder het repair program vervangen. Had namelijk last van verminderde ANC en kraak in één AirPod. Zelfde dag nog vervangen door twee nieuwe AirPod Pro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16:25
Veel plezier iedereen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renegrunn
_Bailey_ schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:01:
Blauwe trui en geel watch band… toeval? ;)
Daar is geen toeval bij..

(scherp)

[ Voor 3% gewijzigd door renegrunn op 08-03-2022 19:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eilavid
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 11-06 11:15
Is dit het eerste event van Apple met Dolby Atmos audio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Bij mij loopt het geluid niet sync met het beeld. AppleTV+ app op LG webOS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
Nog steeds geen publiek, meh.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
eilavid schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:02:
Volgens mij wel! Klinkt erg goed met Arc + Sub hier :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
En dan nu: het saaiste deel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
eilavid schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:02:
Klinkt iig goed door de AirPods Pro

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renegrunn
DennusB schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:03:
[...]

Volgens mij wel! Klinkt erg goed met Arc + Sub hier :)
Same - heel erg fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Het geluid op mijn televisie is opeens extreem hard en het geluid van Tim heel zacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha ik dacht net het tegenovergestelde eigenlijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AppleFan2007
Dennisweb schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:03:
Het geluid op mijn televisie is opeens extreem hard en het geluid van Tim heel zacht.
Same hier, had het luider gezet om Tim te verstaan en plots ben ik doof door de trailers

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• renegrunn
_Bailey_ schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:01:
Blauwe trui en gele watch band… toeval? ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d6FEJyBUeUb3qx9Da6z54EzF_mk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/b0uGY4KaDgjeyYtmgJ5iJOu4.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
MLB via ATV+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toch wel gaaf wat ze aan kwaliteit hebben neergezet op tv+.

Niet de kwantiteit van een Netflix misschien maar zeker een hogere kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
MLB? Wat is dat

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
US only natuurlijk. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzxtquad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:28
Major League Baseball

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geen flauw idee. Misschien interessant als je met een hotdog opgevoed bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Groene iPhone! Heel tof

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Gadverdamme die groene 13 pro had ik op release gewild

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 08-03-2022 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Kom, we gaan van Midnight Green naar Pacific Blue terug naar Green.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
Dat groen is prachtig en past perfect bij mijn Apple Watch maar ik wacht wel tot de iPhone 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Een andere kleur…. Leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danjan2411
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:15
Geen iPhone se

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-06 18:20

muhda

Time & Space traveler

Oeh... de rumors over de kleuren zijn dus bevestigt, gaan we de nieuwe scherm zien en Mac mini Studio?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:07:
Kom, we gaan van Midnight Green naar Pacific Blue terug naar Green.
Zat nog een blauwe tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Alpine groen, moet je dan ook een Renault rijden?😜

Wel gave kleur voor de pro.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:28

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:08:
Nee een Alpine :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Nee, de SE heeft nog steeds t oude design. Komop zeg…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
hk12nl schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:08:

Wel gave kleur voor de pro.
Of juist BMW ;)

Ohja.. AlpinA

[ Voor 5% gewijzigd door renegrunn op 08-03-2022 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennusB schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:09:
Nee, de SE heeft nog steeds t oude design. Komop zeg…
if you pay peanuts you get monkeys

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Iemand foto's? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Saai..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gaan ze nog een keer die A15 uitleggen. Dat hebben we toch allemaal al gezien

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Een model uit 2014, dat is 8 jaar geleden. En nog steeds op teren en verkopen. Dat kan alleen Apple. :)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Zou verboden moeten worden, zo'n design als 'All new iPhone SE' noemen, ongelofelijk! :+

hi!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik hoop dat ze Apple fitness+ ff in NL uitbrengen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Ik heb de huidige se voor mijn werk. Prima ding voor werk. Mis geen snelheid of iets.

©2004

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Snap al deze uitleg niet. De doelgroep van deze Keynotes kent dat allemaal al en de doelgroep van de SE3 kijkt (met wat uitzonderingen) niet waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:28
THE_BASE schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:10:
Een model uit 2014, dat is 8 jaar geleden. En nog steeds op teren en verkopen. Dat kan alleen Apple. :)
Sommige vinden het nog steeds een fijn toestel 😉
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.